home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Peugeot 508

Peugeot je svojim novim 508 prodrmao tržište limuzina – time što nije limuzina

Da li je klasična trozapreminska porodična limuzina mrtva? Verovatno nije mrtva „namrtvo“ i da neće izumreti, ali da beleži opasan pad prodaje, to je činjenica. I sada, kako proizvođač treba da se postavi? Potpuno ugasi liniju limuzina, i pokuša da napravi nešto drugačije, i pri tom ne ide u SUV pravcu. Da li će napraviti vozilo koje će se samo osrednje prodavati, ili će pokušati nekim drugim putem, morao je da odluči i Peugeot, proizvođač kome su limuzine zaštitni znak decenijama. Treba se prisetiti i da je prošli 508 po postoru i udobnosti bio najavljen kao pandan Mercedesu E Klase, ali po ceni znatno ispod pomenutog repera. Pri tom, proizvođač čije dugoročne strategije streme u premijum pravcu, a to znači ulazak na teren Audiju A4, Mercedesu C klase, BMW-u Serije 3, a i nastavak borbe sa VW Passatom.

Kompetan članak na sajtu Dmotion.rs



čitanja : 370



Komentari