home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA
Jeep Safari 2021

2021. Oburn Hils, Mičigen - Električni pogon i energetične performanse savremenih motora sa unutrašnjim sagorevanjem koje kombinuju mogućnosti terenske vožnje sa slobodom i zabavom pri vožnji, imaju centralno mesto na ovogodišnjem uskršnjem Jeep Safariju. Timovi brenda Jeep® i Jeep Performance Parts ponovo su se udružili kako bi napravili gamu posebno izrađenih koncept vozila koja će osvojiti legendarne staze u Moabu, u Juti.

Entuzijasti sa svih krajeva sveta okupiće se u periodu od 27. marta do 4. aprila u Moabu tokom produžene praznične nedelje, uživajući u vožnjama po stazama i tehničkoj terenskoj vožnji po nekim od najizazovnijih i najlepših pejzaža.

„Uskršnji Jeep Safari u Moabu već dugo služi kao naš poligon za testiranje kako naših najnovijih 4x4 Jeep vozila tako i predstavljanje novih koncepta u okviru brenda Jeep, Jeep Performance Parts delova i ideja koje poseban značaj imaju za naše najposvećenije korisnike - zaljubljenike u terensku vožnju koji posećuju ovaj događaj svake godine“, rekao je Džim Morison, potpredsednik brenda Jeep za Severnu Ameriku. „Ovogodišnji Safari fokusira se na ono što čini Jeep vozila nepogrešivo upečatljivim i neporecivo sposobnim - skup različitih pogonskih sistema koji isporučuju superiornu snagu, performanse, obrtni momenat, i najvažnije, zabavu. Izazovne staze u Moabu su dragocen protivnik za naša Jeep Wrangler i Jeep Gladiator koncept vozila. Svako od njih će sigurno dokazati da su Jeep-ove legendarne 4x4 mogućnosti superiorne na svakoj vrsti terena.“

Ove godine, sedam različitih Jeep i Jeep Performance Parts koncept vozila opremljeno je mnoštvom naprednih i moćnih pogonskih sistema - od kojih se ističe prvo električno vozilo (BEV) brenda Jeep, što je još jedan miljokaz na brendovom planu „Put ispred nas“ (Road Ahead) da postane „najzeleniji“ brend među SUV vozilima. Pored toga, koncepti obuhvataju Mopar-ove Jeep Performance Parts (JPP) delove iz proizvodnje kao i prototipe, koji su razvijeni na osnovu rigoroznih specifikacija i sa legendarnim 4x4 mogućnostima na umu.

„Moab je savršeno mesto za predstavljanje najnovije selekcije autentičnih Jeep Performance Parts delova brend Mopar čiji je kvalitet testiran“, rekao je Mark Bosanac, potpredsednik za Severnu Ameriku, sektora Mopar, Servis, delovi i korisnički servis. „Za razliku od bilo koje druge post-prodajne ponude, naši Jeep Performance Parts delovi koji se proizvode u fabrici su posebno dizajnirani i izrađeni tako da se savršeno uklapaju i funkcionišu na Jeep vozilima.“

Koncept vozila za uskršnji Jeep Safari 2021. obuhvataju:

Jeep Magneto

Koncept Jeep Wrangler Magneto je potpuno osposobljen električni automobil sa akumulatorom koji je tih, brz i lako se kreće po stenovitom terenu. Inženjeri i dizajneri brenda kreirali su vozilo sa nultom emisijom sa Jeep 4x4 mogućnostima koje nude nove nivoe efikasnosti, ekološku odgovornost i performanse na putu i van njega.

Jeep Magneto

Zasnovan na dvokrilnom modelu Jeep Wrangler Rubicon iz 2020. godine, Jeep Magneto koristi poseban električni motor sa osovinskim tokom koji ima do 6.000 o / min. Električni motor je povezan sa šestostepenim ručnim menjačem što stvara jedinstveni pogonski sklop sa kvačilom koji radi kao i kod motora sa unutrašnjim sagorevanjem. Prilikom brzog menjanja brzina, motor pokreće regeneraciju energije nakon pritiskanja kvačila kako bi se sprečilo trzanje vozila prilikom menjanja brzine.

Jeep Magneto

Uporediv sa modelom Pentastar V-6 od 3,6 litara, kompaktni električni motor je podešen da isporuči do 370 Nm obrtnog momenta i 285 konjskih snaga. Osmišljene kalibracije razvijene tokom testiranja pomažu pogonskom sklopu modela Magneto da oponaša iskustvo vožnje V-6 što čini da se poklapa ne samo sa obrtnim momentom već i sa konjskim snagama. Tokom umerene vožnje, razlika u performansama između V-6 i jedinstvenog ručno-električnog pogonskog sklopa modela Magneto je zanemarljiva, ako ne računamo skoro potpuno tih rad.

Kada je potrebno veće ubrzanje, motor isporučuje svih 370 Nm obrtnog momenata bez potrebe za podizanjem o/min. Koncept modela Magneto ubrzava od 0-100 km/h za 6,8 sekundi.

Četiri baterije sa kombinovanom snagom od 70 kWh koje pokreću sistem od 800 volti napajaju motor modela Jeep Magneto. Litijum-jonske baterije se nalaze širom modela Wrangler kako bi uravnotežile težinu na četiri točka. Jedna baterija zamenjuje srednji rezervoar za gorivo modela Wrangler, druga je postavljena nasuprot mesta rezervoara za gorivo, treća se nalazi na vrhu električnog motora, a četvrta je postavljena u zadnji odeljak za skladištenje ali koristi i prostor u kom je prigušivač za auspuh.

Invertor koji potiče iz trkačkih automobila pretvara jednosmernu struju u naizmeničnu za ovaj visokotehnološki motor. Baterija, kutija gde je smešten softver za interfejs vozila i upravljački modul baterije se nalaze u vodootpornim kućištima kako bi se modelu Wrangler omogućila mogućnost prolaska kroz vodu  dubine 76 cm. Baterija od 12 volti napaja postojeće sisteme, poput radija i osvetljenja. Druga 12-voltna baterija služi kao pomoćna jedinica za napajanje dodatne opreme, kao što je vitlo. Pretvarač jednosmerne u jednosmernu struju puni obe 12-voltne baterije, što omogućava dugotrajni rad dodatne opreme za napajanje kampa ili neočekivano dug rad vitla. Jedinstveni nosači osiguravaju baterije za vreme grube vožnje, a prilagođene zaštitne ploče štite ih od potencijalnih udara u podvozje vozila dok prelazite i preko surovogijeg terena.

Visokonaponski grejač od 10 kv omogućava da prostor za vozača i putnike bude vrlo udoban.

Spoljašnjost modela Magneto odlikuju jarka bela boja sa svetlo plavim detaljima, kao i izdržljiva hauba sa centralnim ventilacionim otvorima i posebnim nalepnicama, redizajniranim zadnjim vratima širokim prednjim svetlima koja prave pomalo dramatičan efekat. Prilagođena kožna sedišta u kraljevski plavoj i crnoj boji sa umecima i kaiševima boje safira, svetlo plave podne obloge i crne patosnice daju unutrašnjosti modela Magneto fantastičan izgled.

Jeep Magneto je opremljen JPP kompletom za podizanje vešanja za dva inča, metalik crnim felnama od 17 inča sa terenskim gumama za blato od 35 inča, prilagođenim rešetkastim kavezom, Mopar štitnicima za vožnju po stenovitom terenu, čeličnim branicima sa Warn vitlom i čeličnom lajsnom za dodatnu terensku sposobnost.

Jeepster Beach

Uskršnji Jeep Safari ne bi bio potpun bez odavanja počasti terenskim Jeep vozilima koja su prethodila. Ovogodišnji Resto-Mod je omaž drugoj generaciji Jeepstera.

Jeepster Beach

Prvobitno dizajniran usled rastućeg interesovanja za upotrebu rekreativnih 4x4 vozila, Jeepster Commando je bio prvo kompaktno vozilo sa pogonom na sva četiri točka sa automatskim menjačem i, za razliku od tadašnjeg modela Jeep CJ svog doba, mogao se pohvaliti modernim pogodnostima, kao što su vrata, klizni prozori, grejač i krov, sve u sklopu standardne opreme.

Jeepster Beach

Jeepster Beach concept krenuo je kao Jeepster Commando (C-101) iz 1968. godine i odlično se uklpio sa modelom Jeep Wrangler Rubicon iz 2020. godine. Jeepster Commando je stvoren za zabavu na suncu i ovaj ultimativni kruzer sa obale nastavlja tradiciju otelotvorenja energičnog i bezbrižnog stava koji poseduje.

Karoserija je modifikovana, spolja se spajaju originalne hromirane obloge sa izmenjenom, obojenom dvobojnom šemom boje Hazy IPA i Zinc Oxide. Iako Jeepster Beach zadržava spoljni izgled vintidž Jeepstera, on ima vrhunske performanse koje pruža savremeni Jeep Wrangler, kako na putu, tako i van njega.

Ispod haube nalazi se visokotehnološki 2,0-litarski četvorocilindarski motor sa turbopunjačem snage 270 konjskih snaga i obrtnog momenta od 400 Nm. Ovaj motor sa direktnim ubrizgavanjem koristi turbopunjač niske inercije sa dvostrukim ulazom, postavljen direktno na glavu cilindra, zajedno sa namenskim kolom za hlađenje turbopunjača, usisnikom vazduha i kućištem regulatora za izuzetan odziv, performansama i potrošnjom goriva. Osmostepeni automatski menjač povezan sa 4:1 razvodnom kutijom prenosi snagu na gume od 35 inča.

Posebno dizajnirana unutrašnjost modela Jeepster Beach sadrži sedišta od crvene kože sa niskim naslonom. Zadnje sedište je zamenjeno hromiranim rešetkastim kavezom sa četiri tačke učvršćenja, a tepisi su uklonjeni kako bi se olakšalo čišćenje peska.

Jeep Red Bare

Uz zahtevan, težak teren ide jednako zahtevan, izdržljiv pogonski sistem. Jeep Red Bare Gladiator Rubicon koncept zasniva se na dugogodišnjem nasleđu sposobnih pikapa uparenih sa legendarnom 4x4 sposobnošću brenda Jeep kako bi se isporučile vrhunske performanse, potrošnja goriva i autonomija.

Jeep Red Bare

Red Bare koncept pokreće 3.0-litarski EcoDiesel V-6 motor sa turbopunjačem, snage 260 konjskih snaga i 600 Nm obrtnog momenta, sa tehnološkim standardom za zaustavljanje i pokretanje motora (ESS). Da bi podneo veća opterećenja obrtnim momentom, EcoDiesel V-6 povezuje se sa osmostepenim automatskim menjačem TorkueFlite 8HP75, kalibrisanim za menjanje stepena prenosa pri malom broju obrtaja i za lako manevrisanje po zahtevnom ili ako hoćemo čak surovom tlu.

Red Bare sadrži Dana 44 prednje i zadnje osovine za teške uslove rada koje su nadograđene sa osovinskim odnosom od 4,88 za optimalne performanse.

Red Bare Gladiator pruža impresivan 91:1 prenosni odnos za vožnju po najzahtevnijim stazama koje Moab ima.

Uopšteno, inspiracija za dizajn Red Bare koncepta temelji se na strasti i entuzijazmu vlasnika Jeep terenskih automobila koji provode bezbroj sati stvarajući personalizovane detalje i modifikacije kako bi izrazili jedinstven karakter svojih pouzdanih terenskih vozila.

Gladiator Red Bare se može pohvaliti eksterijerom vatreno crvene boje sa prilagođenom mat crnom grafikom sa zlatnim detaljima i Mojave haubom, posebnom grafikom haube i mat crnom maskom hladnjaka sa sedam proreza. Njegovom grubom izgledu doprinose i crni fabrički platneni krov i polu-vrata za ultimativnu slobodu na otvorenom.

Unutrašnjost podrazumeva prilagođena Katzkin Black kožna sedišta sa crvenim šavovima i specijalnim umecima od crvenog flanela. Instrument tabla je omotana istim crvenim flanelskim materijalom, dajući unutrašnjosti odvažan, rustičan izgled. Ono što ističe enterijer je pod u boji karoserije sa Mopar patosnicama za blato.

Gladiator Red Bare koncept je takođe opremljen sa JPP kompletom za podizanje vešanja za dva inča, 17-inčnim mat crnim felnama sa 37-inčnim BFG gumama za blato, sportskom šipkom za teret, JPP Sand Slider štitnicima za udarce o stene, pokrivačem tovarnog prostora i policama, fabričkim čeličnim branicima sa Warn vitlom i zaštitnom rešetkom maske hladnjaka za dodatnu zaštitu na zahtevnim terenima.

Jeep Orange Peelz

Zasnovan na modelu Wrangler sa dvoja vrata, Jeep Prange Peelz koncept odaje počast dugogodišnjem zabavnom načinu života na otvorenom koji čini Jeep Wrangler svetskom ikonom.

Jeep Orange Peelz

Mopar dizajneri su znatno unapredili nasleđe Wranglera na otvorenom uklanjanjem bočnih i zadnjih prozora, ugradnjom prototipskih JPP polu-vrata i posebnog jednodelnog Freedom Top staklenog krova koji se može ukloniti.

Terenske performanse potiču iz pouzdanog JPP kompleta za podizanje vešanja za dva inča sa FOX amortizerima koji povećavaju odstojanje od tla. Neposredno ispod visokih bočnih čeličnih blatobrana su JPP aluminijumske felne sa zaključavanjem ruba gume i BF Goodrich KM3 gume od 37 inča sa Mopar poklopcima ventila koji imaju logo brenda Jeep.

Ono što poboljšava izgled je prilagođen satenski crni pojas od 360 stepeni i satensko Jeep crni blatobrani koji dodatno naglašavaju već vrlo primetnu Orange Peelz boju eksterijera.

Hauba sadrži prilagođene Mopar crne zasune sa logom modela Jeep Willys, a uz nju su terenska JPP 5-inčna terenska LED svetla postavljena u podnožju A-stubova, od kojih svaka daje 4.800 lumena da bi pomogli u osvetljavanju staze. Za dodatnu zaštitu od pukotina na vetrobranskom staklu tokom vožnje na i van puta, Jeep Orange Peelz koncept je opremljen Mopar vetrobranskim staklom sa Corning Gorilla Glass fabrički poduprtim staklom.

Prilagođen JPP Rubicon čelični branik se sastoji iz prototipne čelične zaštitne rešetke od 2 inča i ekskluzivnog Rubicon Warn vitla kapaciteta od 3.600 kg. Posebne šine pružaju vrhunsku zaštitu i izdržljivost za ozbiljne terene.

Na zadnjem delu vozila, JPP ojačanje šarke na vratima prikolice omogućava stavljanje veće rezervne gume. To ojačanje je premazano crnom bojom u prahu i, zajedno sa fabričkim šarkama, dozvoljava jednostavnu ugradnju.

JPP CHMSL (visoko centralno postavljeno stop svetlo) oprema za premeštanje svetla montira treće stop svetlo na centar rezervne gume. Vučne kuke u boji karoserije sa zadnje i prednje strane kompletiraju eksterijer.

Ulazak u izdignuti Orange Peelz koncept je olakšan JPP ručkama za držanje. U unutrašnjosti kabine, karirani nasloni za ruke, gornji i donji umetci na sedištima i središnjim panelima instrument table su upareni sa Orange Peelz eksterijerom. Narandžasti šavovi kompletiraju volan, kožu menjača i ručku ručne kočnice.

Mopar prekrivači papučica od nerđajučeg čelika dodaju estetski smelost i imaju gumene podloške koji pružaju dosta pozitivnog trenja za vozače. Pragovi vrata su zaštićeni crnim štitnicima pragova koji imaju logo vozila.

Standardne Mopar patosnice za sve vremenske uslove su injekcijski presovane i dizajnirane sa dubokim čvrstim zidovima i naprednim sistemima rezervoara koji sprečavaju tečnost da curi na pod. Prednje patosnice imaju patentirani odvodni čep koji pokriva odvode na podu, što dozvoljava odvod bez uklanjanja patosnice sve to radi radi lakšeg čišćenja.

Jeep Orange Peelz koncept pokreće 3,6-litarski Pentastar V-6 motor sa 285 KS i 352 Nm obrtnog momenta, uparen sa TorqueFlite 8-stepenim automatskim menjačem. Dokazani pogonski sistem je unapređen sa JPP usisnikom hladnog vazduha i JPP izduvnim sistemom.

Jeep Farout

Ovaj Jeep koncept spreman za bilo šta i bilo gde podiže istraživanje terena na sledeći nivo. Izgrađen na konceptu Wayout iz 2019. godine, koncept Jeep Farout je pravo vozilo za terenske avanture koje upotrebljava nosivost i štedljivost goriva, 3-litarski EcoDiesel V-6 motor sposoban za daleka putovanja modela 2021 Jeep Gladiator koji su vodeći u klasi.

Jeep Farout

Glavna karakteristika ovog potpuno funkcionalnog koncepta je uredno spakovana, specijalna, sklopiva AT Overland Equipment Habitat™ nadstrešnica za pikap. Ovo prostrano rekreativno boravište dugo 4,8 metara i visoko 2,3 metra se rasklapa i sklapa za nekoliko sekundi. 

Nema više hladnog, monohromatskog izgleda i osećaja tradicionalnog vozila za terenske avanture. Topao i primamljiv enterijer obložen drvetom ima prijatno ambijentalno osvetljenje, potpuno funkcionalno i frižider i šporet, kao i viseće police za odlaganje, ugrađene stolice i sto. Unutar prilagođene kabine modela Farout, moda i stil koji slave prirodu su izraženi upotrebom tamno plave kože, poput dima, narandžastim šavovima i kariranim flanelskim umetcima za sedišta.

Jeep Farout

Spoljašnjost modela Farout karakteriše nova boja šasije Earl sa akcentima u nijansi Chartreuse na haubi, zadnjem spojleru, vučnoj kuki, oprugama,  značkama i amortizerima. Njegovu robusnost naglašavaju komplet za podizanje vešanja za dva inča, 17-inčne mat crne felne, 37-inčne gume za blato, modifikovan čelični branik Gladiator Rubicon opremljen WARN vitlom od 5.500 kg, prilagođene prednje i zadne zaštitne šine i moćni FOX™ amortizeri za lako prevazilaženje prepreka. Njegov integrisani sistem krovnih nosača omogućava nošenje dodatne opreme na krovu automobila.

Treća generacija 3-litarskog motora EcoDiesel V-6 sa turbopunjačem, dostupna u serijskim Jeep Wrangler i Gladiator modelima, isporučuje povećani obrtni momenat i konjske snage uz vrhunsku ekonomičnost potrošnje goriva i minimalne nivoe buke, vibracija i grubosti (NVH). U serijskom modelu Jeep Gladiator, pogonski sklop EcoDiesel pruža znatno veći domet od 680 km. 

Jeep Wrangler Rubicon 392

Jeep Wrangler Rubicon 392 polako se priprema za proizvodnju ali on je prvo zamišljen kao koncept Wrangler Rubicon sa V-8 motorom. Ratnik u srcu, ovaj koncept Jeep Wrangler visokih performansi se usuđuje da bude različit sa svojim V-8 motorom visokih performansi, prelepim enterijerom i prilagođenim eksterijerom.

Jeep Wrangler Rubicon 392

Dizajniran za nedvosmislenu snagu i performanse, srce modela Jeep Wrangler Rubicon 392 je njegov 6,4-litarski V-8 motor, koji isporučuje 485 KS i 644 Nm obrtnog momenta. Skoro 75% najvišeg obrtnog momenta ovog motora sa prirodnim usisom je dostupno pri brzini malo većoj od brzine motora u praznom hodu, što unapređuje njegovu sposobnost i na stazi i van nje.

Jeep Wrangler Rubicon 392

Burna persona ovog modifikovanog modela Wrangler Rubicon za 2020. sa četvoro vrata se pokazuje aktivnim auspuhom sa dva režima visokih performansi koji prelazi iz divljeg u neobuzdanog, hauba visokih performansi sa centralnim usisnikom, polu-vratima izrađenim po narudžbi i Sky One-touch električnim krovom sa bočnim panelima koji se mogu ukloniti za potpunu slobodu.

Granite Crystal boja eksterijera ovog koncepta je ukrašena bronzanim vučnim kukama, značkama, oprugama i amortizerima. Enterijer je podjednako odvažan sa izdržljivim pokrivačem prikolice i prilagođenim, Oxblood Red crvenim kožnim sedištima sa zlatnim šavovima.

Za dodatnu sposobnost dodati su JPP komplet za podizanje vešanja za dva inča, prilagođene 17-inčne „beadlock“ felne sa 37-inčnim gumama za blatnjavi teren, Mopar zaštitne šine, čelični branici sa Warn vitlom i čeličnom zaštitom podvozja kako bi pomogli pri vožnji po opasanom terenu i u izazovnim terenskim uslovima.

Jeep Top Dog

Koristeći ekskluzivni JPP i prilagođenu dodatnu opremu, dizajneri brenda Mopar su transformisali Jeep Gladiator za 2020. godinu u zabavno vozilo za strastvene brdske bicikliste.

Jeep Top Dog

Obojen u K-9 plavu boju, Jeep Top Dog proširuje nosivost tereta najsposobnijeg kamiona brejda Jeep ikad uklanjanjem standardnog kofera i zamenjujući ga prilagođenim PCOR sistemom sa ravnom utovarnom platformom.

Na suvozačkoj strani sistema za odlaganje, fioke na izvlačenje bezbedno skladište alat i opremu koji je potreban brdskim biciklistima kada su na stazi. Prostrane unutrašnje police za odlaganje, prekidači za spoljno osvetljenje i dodatno napajanje su lako dostupni.

Jeep Top Dog

Na vozačevoj strani sistema za odlaganje, frižider na baterije i električni roštilj za hot dog su spremni da osveže sve prisutne i spreme ih za sledeći deo izazovnih staza.

Jeep Top Dog

Iznad prostora kabine, dva nosača brenda Rhino pružaju dodatni prostor za odlaganje alata i opreme. Dvostruka spoljna radna svetla postavljena su sa svake strane, a set vučnih prostirki za izvlačenje vozila je takođe pričvršćen na police za odlaganje. Na vrhu nosača, nosač za dva bicikla pruža siguran način za prevoz planinskih bicikala brenda Trek do staza. Neposredno iznad vitla koje je okrenuto prema nazad, nalazi se fioka na izvlačenje koja sadži sklopive merdevine koje služe za pristup nosaču za bicikle.

Za izuzetnu terensku sposobnost, Jeep Top Dog koncept ima JPP komplet za podizanje vešanja za dva inča sa FOX amortizerima što pruža veće odstojanje od tla, uz 17-inčne JPP „beadlock“ alu felne i 37-inče BF Goodrich KM3 gume za blatnjavi teren. Konceptni čelični „high-top“ štitnici blatobrana pružaju dodatnu udaljenost od tla na sva četiri ćoška. 

Jeep Top Dog

Jeep Top Dog koncept pokreće dokazani 3,6-litarski Pentastar V-6 motor sa 285 konjskih snaga i 352 Nm obrtnog momenta uparen sa TorqueFlite 8-stepenim automatskim menjačem.

JPP Rubicon branik štiti prednji deo koncepta Jeep Top Dog. Branik drži konceptni čelični štitnik maske hladnjaka od 5 cm, inspirisan konceptom Jeep J6 i ekskluzivnim JPP Rubicon Warn vitlom kapaciteta od 3.600 kg koje uključuje Spydura sintetički konopac dugačak otprilike 30,5 metara.

Konceptna hauba je naglašena prilagođenim crnim Mopar zatvaračima haube koji imaju Jeep Willys logo. JPP disaljka usmerava hladan vazduh ka motoru kada terenski uslovi ugroze normalne vazdušne otvore. Par JPP 5-inčnih terenskih LED svetala postavljenih na dnu A-stubova pomažu u osvetljavanju staze.

Bokovi su zaštićeni JPP štitnicima, prilagođenih sa zavarenim 2-inčnim čeličnim cevima, sličnim dizajnu prednje zaštitne rešetke. Crni zaštitni pragovi vrata imaju odignuti Gladiator logo i pomažu u zaštiti unutrašnjih pragova od ogrebotina i habanja.

Kabina koncepta Top Dog ima dosta detalja u K-9 Blue boji. Kabinu Top Dog koncepta karakteriše zdrava doza K-9 Blue akcenata. Crni enterijer ističe unutrašnje ukrasne okvire u nijansi K-9 Blue i šavove u nijansi K-9 Blue na crnim Katzkin kožnim sedištima, naslonima za ruke, kućištu za menjač, upravljaču, kao i ručnoj kočnici. Drugi značajniji detalji uključuju Mopar prekrivače za papučice od nerđajućeg čellika sa crnim gumenim podlogama koji dodaju odvažan šmek i obilje trakcije papučicama gasa i kočnice. Odmah ispod papučica nalaze se Mopar podne prosirke, za sve vremenske uslove, postavljene po čitavoj površini kabine.

Easter Jeep Safari

Easter Jeep Safari, čiji je domaćin je Moabov Red Rok klub četvorotočkaša, sastoji se od staza za vožnju, uglavnom jednodnevnih izleta, koji polaze iz Moaba u Juti, tokom devetodnevnog događaja. Jeep Safari je 1967. godine pokrenula Privredna komora Moaba kao jednodnevnu vožnju stazom. Tokom godina, kako je broj učesnika rastao, i Safari je rastao dok nije postao devetodnevni događaj. „Velika subota“ predstavlja vrhunac ovog događaja a pada na uksršnju subotu.

PR saopštenje – FCA Srbija



čitanja : 451



Komentari