home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Yugo

Yugo se nije svideo Titu: "Majku mu, a što ću ja sa tim? Dajte ga malom Joški!"

Kada će novi Yugo, još ne znamo. Priča se pokrenula u februaru, ali je u međuvremenu počela da bledi i već, evo, pola godina nema novih informacija. Nadamo se da je novi Jugić samo “promašio brzinu” i da će da se nastavi projekat koji je pokrenuo naš čovek iz Nemačke, doktor Aleksandar Bjelić. Ono što sigurno znamo je da je na današnji dan, 11. novembra 2008, prestala proizvodanja jednog i jedinog pravog i originalnoj Yuga.

 (Dalje)



Alfa Romeo 4C

Piše: Miloš Vasin

Alfa Romeo 4C je veoma poseban automobil – spoj dizajna koji hipnotiše svojom lepotom, inženjeringa poreklom iz trkačkih garaža i čistih emocija koje raspaljuju strast ljubitelja rasnih sportskih automobila. U vremenu kada automobilska industrija sve češće ide putem kompromisa, 4C (4 Cilindri) je rezultat suprotne filozofije.

 (Dalje)

Mercedes W123
 
Bio je više od običnog automobila kao oličenje nemačkog kvalitetnog inžinjeringa. Milion kilometara? Nema problema za ovu banku na točkovima, koja je u serijsku proizvodnju ušla 1975. godine i tamo se zadržala skoro 11 godina.

 (Dalje)

BMW 745i SA
 
Piše: Miloš Vasin

Ljubitelji BMW-a oduvek maštaju o tome da fabrika iz Minhena napravi ultimativnu verziju Serije 7, odnosno model M7. Malo je poznato da je automobil koji se mirne duše može smatrati za M7 debitovao još 1984. godine za tržište Južne Afrike sa oznakom 745i SA. Reč je o najmoćnijoj verziji prve generacije Serije 7 (E23), de facto BMW-u M7 po svemu osim oznake na prtljažniku. 

 (Dalje)

BMW 750i (E32)

Piše: Miloš Vasin

Druga generacija BMW-a Serije 7 (E32) je predstavljena 1986. godine sa mnogo tehničkih inovacija, ali ono najvažnije se nalazilo ispod haube. Posebno kada je reč o najjačoj verziji 750i i produženoj varijanti 750iL, u kojima je debitovao V12 motor sa fabričkom oznakom M70.

 (Dalje)

Fiat Stilo Schumacher Edition
 
Piše: Miloš Vasin

Pre dve decenije, Michael Schumacher je sa ukupno sedam šampionskih titula (pet za Ferrari) bio ubedljivo najuspešniji vozač u istoriji Formule 1. Fiat je, kao tadašnji vlasnik Ferrarija, želeo da deo te aure prenese na svoj model u kompaktnoj klasi. Rezultat je bio Stilo Schumacher Edition, specijalna verzija koja je predstavljena na Sajmu automobila u Parizu 2004. godine.

 (Dalje)

Audi R8 V12 TDI

Piše: Miloš Vasin

Audi je 2008. godine na Sajmu automobila u Detroitu iznenadio javnost predstavljanjem koncepta R8 V12 TDI, kojim je na spektakularan način pokazao da dizel motori mogu da pokreću i superautomobile. Ideja je potekla direktno sa trkačkih staza, jer je Audi sa prototipom R10 TDI tri puta uzastopno trijumfovao na trci 24 časa Le Mana (2006., 2007. i 2008. godine).

 (Dalje)

Fiat 126p
 
Pre 25 godina poslednji Fiat 126 "Happy End" u žutoj boji napustio je proizvodnu liniju u poljskoj fabrici Fiat Auto Poland u Bielsko-Białoj. Šta je za Evropu značio jedan od poslednjih i najdugovečnijih malih automobila s motorom pozadi?

 (Dalje)

Lamborghini Diablo

Lamborghini je Diabla prvi put predstavio davne 1990. godine kao naslednika legendarnog Countacha, a očekivanja su bila ogromna. Diablo nije razočarao - štaviše, postavio je nove standarde.

 (Dalje)

Audi A2
 
Audi A2 slavi 25 godina od lansiranja, a i danas je jedan od najinovativnijih modela u istoriji nemačkog proizvođača. Kao premijum kompakt u A segmentu, ovaj automobil je u svoje vreme bio revolucionaran po dizajnu, tehnologiji i potrošnji goriva.

 (Dalje)

Lamborghini Murciélago LP 670-4 SV

Piše: Miloš Vasin

Sofisticiraniji od Diabla, siroviji od Aventadora i Revuelta, Lamborghini Murciélago LP 670-4 SV za mnoge ljubitelje superautomobila predstavlja „zlatnu sredinu“, možda i najbolju kreaciju fabrike iz italijanskog mesta Sant'Agata Bolognese.

 (Dalje)

Volkswagen Passat W8

Piše: Miloš Vasin

Jedinstveni Volkswagen Passat W8 je predstavljen 2001. godine, kao vrhunac tadašnje B5.5 generacije (temeljno redizajniran Passat B5). Na prvi pogled, izgleda kao svaki drugi Passat B5.5, ali ispod karoserije se krije četvorolitarski W8 motor sa 32 ventila koji je razvijen unutar Volkswagen koncerna kao deo šire „W“ familije, uz kasnije verzije W12 i W16.

 (Dalje)

Enco Ferari
 
Enco Ferari (Enzo Ferrari), jedan od najpoznatijih i najvažnijih ljudi u čitavoj istoriji automobilizma, osnovao je najuspešniji sportski tim Scuderia Ferrari i najslavnijeg proizvođača sportskih automobila.

 (Dalje)

BMW M5
 
Ljubitelji BMW-a znaju da je E39 M5 jedan od najcenjenijih sportskih sedana u istoriji, najviše zahvaljujući moćnom 5,0 litarskom V8 motoru. Međutim, put do te legendarne konfiguracije bio je sve samo ne jednostavan. Godinama su u Minhenu vodili rasprave o srcu budućeg M5, a među opcijama su se našli turbopunjač, pa čak i nešto za BMW gotovo nezamislivo – V6 motor, piše Motor1.

 (Dalje)

Ferrari 288 GTO
 
Za Ferrari, oznaka GTO (Gran Turismo Omologato) ima poseban značaj i retki su modeli koji su „zaslužili“ da je nose. Ta tri slova su 1962. godine krasila jedan od najcenjenijih i najuspešnijih automobila svih vremena - Ferrari 250 GTO i nametnula su se kao težak izazov za svakog potencijalnog naslednika.

 (Dalje)


1 2 3 ... 48 49 50  Sledeći»