home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA
Škoda 110 R

Čak i u vreme socijalizma u Čehoslovačkoj, Škoda se svojim modelima izdvajala od konkurenata "iza Gvozdene zavese". Jedan od dokaza za to je Škoda 110 R, coupe verzija serije 100/110, model koji je pre 50 godina doživeo premijeru na sajmu u Brnu.

 (Dalje)



Bugatti EB110

Bugatti EB110 (1991. – 1995.) je bio sjajan sportski automobil, najbrži i tehnološki najnapredniji na svetu, konstruisan s neverovatnom pažnjom za detalje, turbobenzincem 3.5 V12 snage 560 KS, do stotke je ubrzavao za 4,8 s i mogao je da postigne 342 km/h…

 (Dalje)

Ford Ka

Ford Ka, višestruko značajna, umanjena verzija modela Ford Fiesta, promovisao je New edge dizajn, po konceptu Ghia Saetta…

Bazirao se na platformi modela Ford Fiesta Mark IV, s dizajnom ‘pozajmljenim’ od konceptnog Ghia Saetta, roadstera koji je dizajnirao Filippo Sapino. Ford Ka je evoluirao od konceptnih vozila do proizvodnje uz manje estetske i mehaničke promene.

 (Dalje)

Citroën BX GTi 16v

Kada je predstavljen 1982. godine kao naslednik modela GS, Citroën BX je bio tipični predstavnik marke. Dakle, nekonvencionalni porodični automobil kome je dizajner Marcello Gandini poklonio originalni izgled, kako spolja tako i iznutra. Kao i svaki Citroën do tada, BX je plesao na tankoj liniji između prkosne originalnosti i odbojne hrabrosti…

 (Dalje)

Fiat Grande Punto

Nakon uspeha koji je ostvario Fiat Punto I, ‘Evropski automobil 1995. godine’, stigao je 1999. unapređeni drugi, a pre 15 godina Fiat Punto III (2005. – 2018.), nažalost poslednji…

 (Dalje)

Mercedes C111

Iza Mercedesovog koda C111 krije se nekoliko supersportskih automobila koji su krajem šezdesetih i početkom sedamdesetih godina prošlog veka podigli veliku prašinu.

 (Dalje)

Renaul Clio

• Više od 30 godina postavljanja standarda u klasi
• Jedinstvena hibridna tehnologija E-TECH kao poklon za rođendan

Trideset godina evolucije dizajna i tehnologije, trideset godina ispunjavanja potreba aktivnih kupaca, trideset godina uživanja u životu. Ko danas može da kaže da još nije čuo za Clio? Gotovo svako ima priču, noviju ili stariju, sa onim koji već tri decenije prati vozače na dugim ili kraćim putovanjima.

 (Dalje)

Austin Mini

Mini, delo slavnog Aleca Isssigonisa, predstavljen je 26. avgusta 1959. a na britanskom tržištu je počeo da se prodaje 30. avgusta. Prodavao se kao Austin Seven, na promotivnim materijalima je pisalo SE7EN, a zatim i Morris Mini-Minor…

 (Dalje)

Navikli smo da idealizujemo rad italijanskih automobilskih dizajnera. Pininfarina, Bertone, Giugiaro, italijanski "karoseristi" su proizvodili remek-dela i hitove, ali ne uvek. Ponekad bi slavni italijanski automobilski dizajneri izbacivali monstrume...

 (Dalje)

Citroen CX

Citroën CX (1974. – 1991.), ‘Evropski automobil 1975. godine’, najaerodinamičniji i najbrži dizelaš svoga doba, ‘wow’ dizajna s hidropneumatskim oslanjanjem, respektabilni statusni simbol, već osnovni s 1985 ccm i 102 KS je pružao solidan temperament (12,8 s, 174 km/h)…

 (Dalje)

Renault 4

Renault 4 – avangardni mali kombi velikih mogućnosti, s prednjim pogonom, do 1994. napravljeno ih je 8.135.424 te je do danas najprodavaniji francuski automobil, legenda…

 (Dalje)

Mini

Jedan od najznačajnijih automobila u istoriji je razvijen kao odgovor na Suecku krizu i najavu mogućih nestašica goriva, a mada je na početku nosio danas pomalo zaboravljena imena Austin Seven i Morris Mini Minor, odmah je od publike i ljubitelja dobio mnogo jednostavnije ime, Mini.

 (Dalje)

Dacia 1300

Daciom 1300, drugim modelom rumunske marke nakon 1100, licencne verzije Renaulta 8, počeo je uspeh marke, koja je procvetala nakon što ju je 1999. kupio Renault…

 (Dalje)

125 godina Škoda Auto

7 Avg 2020 - 08:30 Istorija Link
125 godina Škoda Auto

125 godina brenda ŠKODA: Putovanje kroz vreme sa dvanaest modela koji predstavljaju prekretnicu u istoriji kompanije

 (Dalje)

Moskvič

Poznata moskovska fabrika je nekoliko puta menjala naziv i prolazila kroz razne faze dok najzad nije bankrotirala. Ovo je hronološka foto-priča o fabrici AZLK.

 (Dalje)


1 2 3 ... 32 33 34  Sledeći»