home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA
Ford Pinto

Startovao kao genijalni kompakt, američka 'anti-Buba', završio u centru jednog od najvećih skandala u autoindustriji ikada, zbog konstrukcijske greške koja je pri naletu pozadi izazivala požar

 (Dalje)



Alfa Romeo Giulia Sprint GT

Naslednik jednako slavnog coupea Giulietta Sprint iz 1954. je bio 'auto zvan čežnja', a uspeh je bildovao sve do 1977. na fantastičnom Giugiarovom dizajnu, koncepciji Giulije iz 1962. i izvrsnom motoru 'bialbero', od 1290 ccm/87 KS do 1962 ccm/133 KS...

 (Dalje)

Renault Espace

Pola godine nakon Plymouth Voyagera stigao je genijalni francuski MPV, koji je Matra napravila za Renault, izuzetne funkcionalnosti i prostranosti, sa sedam sedišta u tri reda kao i benzincem 2.0/110 KS i turbodizelašem 2.1 dT/88 KS. Dobio je 1986. i pogon 4x4 (Quadra)...

 (Dalje)

Citroen CX

45. godišnjica: najaerodinamičniji i najbrži dizelaš svog doba, 'wow' dizajna s hidropneumatskim oslanjanjem, respektabilan statusni simbol, već osnovni s 1985 ccm pružao solidan temperament (12,8 s, 174 km/h)...

 (Dalje)

BMW logo

Prošlo je više od veka otkako je u Bavarskoj osnovana kompanija koja će stvoriti neke od najboljih automobila svog vremena.

 (Dalje)

Volkswagen Golf II citySTROMer

Sad već davne 1984. Volkswagen je napravio 100 potpuno električnih verzija i danas mega popularne Golf 'Dvojke'. Poznatiji kao Golf citySTROMer, koji nikad nije postao deo velikoserijske proizvodnje. U to vreme citySTROMer je prodavan za otprilike 34.000 dolara.

 (Dalje)

Škoda 110L

Iako je ovaj češki brend danas poznat kao deo Volkswagen grupacije pozicioniran ispod VW marke, istorija Škode mnogo je duža i kompleksnija nego što se na prvi pogled čini.

 (Dalje)

TAS VW Golf

Iako su i Fića i Stojadin, a kasnije i Yugo bili pompezno predstavljani kao nacionalni automobil Jugoslavije, čini se da je Volkswagenov Golf ipak mnogo veći deo narodnog folklora od pomenutog trojca iz Kragujevca.

 (Dalje)

Porsche C88

Porsche je simbol prestiža i najpopularnijeg sportskog automobila na svetu, ali svojevremeno se razmišljalo i o Porscheu za narodne mase. Upoznajte ga.

 (Dalje)

Moskvič Istra

Neočekivano ime nije inspirisano hrvatskim poluostrvom, nego ruskom rekom, bio je dizajnerski i tehnološki napredan, ali 'umire' zajedno sa SSSR-om...

 (Dalje)

Zastava 101

Saradnju koju je Crvena Zastava ostvarila sa italijanskim Fiatom još pedesetih godina putem Kampanjole i modela 1400BJ, ali i jednih od najuspešnijih torinskih reinkarnacija sa nadimkom Fića i Tristać, podjednako uspešno je nastavio i model 101.

 (Dalje)

VW Buba

Tačno pre 85 godina, 22. juna 1934. godine potpisan je ugovor o razvoju KdF-Wagena, slavne Folksvagen Bube, automobila koji je promenio tok automobilske industrije.

 (Dalje)

Fiat 128

Krajem '60-ih godina prošlog veka u Torinu su spremali naslednika Fiata 1100. Nije se radilo o običnoj smeni modela, već o mnogo složenijem zadatku – zadovoljenju enormno naraslih zahteva kupaca.

 (Dalje)

Trabant

Verovatno najveći trend u autoindustriji je elektromobilnost, ali o njoj se u bivšoj državi razmišljalo i krajem 1970-ih. U saradnji s YugoPapirom donosimo priču o jednom Trabantu, teškim akumulatorima i entuzijazmu tadašnjih inženjera jednog instituta.

 (Dalje)

Citroen M35

Citroën Ami je bio velikoserijski narodni automobil, zaslužan za motorizaciju brojnih Francuza, četvorotočkaš koji se u proizvodnji zadržao punih 17 godina i to kroz dva modela – Ami 6 (1961-1969) i Ami 8 (1969-1978).

 (Dalje)


1 2 3 ... 27 28 29  Sledeći»