home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA
Toyota Century

Ako niste Japanac, a verovatno niste, sve su šanse da nikada niste čuli za Toyotu Century. Od kraja šezdesetih pa do danas, ova luksuzna limuzina je perjanica japanske marke na matičnom tržištu, dok je između 1997. i 2007. bila pogonjena jedinim serijskim V12 motorom ove japanske marke.

 (Dalje)



Bricklin SV-1

Američki DeLorean je zahvaljujući filmovima "Backt to the Future" postao veoma popularan, a Kanađani imaju "svoju verziju".

 (Dalje)

Škoda 720 ID

Stanislav Cinkl vodio je ŠKODA radionicu prototipova dvadeset godina. Međutim, njegovo učestvovanje u razvoju češkog proizvođača automobila počelo je mnogo pre toga. Otkrijte neke od prototipova na kojima je radio tokom svoje duge karijere.

 (Dalje)

Zastava 102

Zastava 102, odnosno Yugo, ušao je u legendu automobilizma i jedan je od zaštitnih znakova bivše Jugoslavije.

 (Dalje)

Lada-Porsche 2103

Kroz istoriju Porsche je pomogao u razvoju velikog broja modela drugih proizvođača pre nego što je sam postao ekskluzivni proizvođač kakav je danas. Partnerstva u razvoju modela s proizvođačima kao što su Opel, Audi, Renault, Seat ili Mercedes-Benz nisu neobična, ali veliku pažnju je privukla saradnja s ruskom Ladom 1976. godine kada je stvoren redak i jedinstven prototip VAZ-Porsche 2103.

 (Dalje)

Lancia slavi svoj 115-godišnji istorijat

„Sutra je poseban dan za ovaj brend i za ovu zemlju. Ova dvostruka proslava nas ispunjava ponosom,” rekao je Luka Napolitano, izvršni direktor brenda Lancia. „Kvirinalska palata nam je pružila priliku da kombinujemo 115. godišnjicu brenda sa 60. godišnjicom predsedničke Flaminije. Ovo su dve veoma značajne proslave za brend Lancia i njegove divne automobile, rezultat kreativne genijalnosti tolikog broja inženjera i dizajnera. Njihov bezvremeni stil učinio ih je pravim simbolima Italije širom sveta. I koristeći ovu slavnu istoriju, spremni smo da se pozabavimo našim 10-godišnjim planom ka sve održivijoj mobilnosti."

 (Dalje)

MINI Cooper

Pogled na istoriju objašnjava zbog čega se imena tradicionalnog britanskog brenda i legendarnog inženjera koji je kreirao sportske autobomible često pominju u istom kontekstu.

 (Dalje)

Renault 4

„Napravite mi auto sa velikim prtljažnikom!” bile su reči koje je Pierre Dreyfus, Renaultov direktor od 1955. do 1975., uputio svojim dizajnerskim timovima zaduženima za Renault 4. Tom neobičnom vozilu je bilo suđeno da uđe u istoriju zahvaljujući karakteristici koja danas možda deluje beznačajno, a koja je u vreme kada je bila predstavljena podstakla pravu malu revoluciju – poklopac prtljažnika.

 (Dalje)

Zastava 101

Godine 1971, sredinom marta u Beogradu je održan Sajam automobila i na njemu prvi put predstavljena „zastava 101“. Oktobra iste godine je počela masovna proizvodnja ovog modela koja je trajala do 2008. godine.

 (Dalje)

Volkswagen Type 183 Iltis

Svaki moderni Audi s oznakom Quattro svoje postojanje duguje originalnom Quattru iz 1980. godine, kutijastom coupeu baziranom na limuzini 80. Međutim, taj originalni Quattro koji je i sam pobeđivao na reliju nikada ne bi postojao da nije bilo ružnog vojnog kamiona koji se mučio da postigne maksimalnu brzinu 113 km/h.

 (Dalje)

Lancia Stratos Zero

Jedan od automobila koji su dizajnom bili daleko ispred svog vremena jeste Lancia Stratos Zero.

 (Dalje)

Porsche Zagato 356

Ono što ovde vidite je replika Porsche-Zagata 356 Carrere Coupea 'Sanction Lost' iz 1961. Međutim, ovo nije samo jednostavna rekreacija italijanskog proizvođača karoserija; tu je i zanimljiva priča, s istorijom koja datira iz kasnih 50-ih.

 (Dalje)

Porsche Typ 915

Nemci su pravi “vanzemaljci” kada je u pitanju inženjering automobila. Ideje i inženjerska dostignuća su nešto čime može da se pohvali svaki proizvođač. Među njima je i Porsche, sa nemerljivim doprinosom razvoju auto-industrije.

 (Dalje)

Mercedes-Benz vazdušni jastuk

Vazdušni jastuci su jedna od najznačajnijih inovacija Mercedes-Benza u oblasti pasivne bezbednosti. Za ovu priču o uspehu, 23. oktobar 1971. bio je važan datum: tog dana, tadašnja kompanija Daimler-Benz AG prijavila se za patent pod nazivom „Uređaj za zaštitu od udara za putnike u motornom vozilu“ (specifikacija patenta DE 21 52 902 C2).

 (Dalje)

Trabant

Jedan brend i jedan model koji su postali sinonim za uspeh i neuspeh Istočne Nemačke

I dok su marke poput Volkswagena i Mercedes-Benza cvetale na "američkom" tlu, takođe su želje bile i za rusko tržište i nastao je Trabant.

 (Dalje)


1 2 3 ... 37 38 39  Sledeći»