home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Porsche 911L

Svaki pasionirani ljiubitelj satova posebno ceni večne siluete i preciznost postignutu lucidnim i vešto izrađenim mehaničkim sklopovima pre nego gomilom elektronike. U automobilskom svetu, mali je broj četvorotočkaša koji su uspeli da održe svoj duh i prenesu ga u 21. vek, ali je Porsche to zasigurno uspeo.

 (Dalje)



Mercedes-Benz SLC 350

Osim po velikim i izdržljivim limuzinama, Mercedes-Benz je tokom svoje duge istorije najviše bio poznat i po njihovim kupe verzijama, te luksuznim kabroletima serije SL. U toj istoriji punoj dragulja, Mercedes-Benz SLC klase zauzima posebno mesto.

 (Dalje)

BMW 1600 GT Cabriolet

Automobilski kolekcionari znaju koliko raste vrednost vozila ukoliko je napravljen u maloj seriji. Ne samo automobila, nego i drugih raritetnih predmeta…

 (Dalje)

Porsche 944

Na spomen imena Porsche, većina će sa pravom odmah pomisliti na bokser motor i brojeve 356 i 911. Ipak, sedamdesete godine su za Porsche donele velike promene i moderno koncipirane automobile koji nisu uspeli da unesu pometnju u večnost 911, ali su danas sazreli kao cenjeni klasici.

 (Dalje)

Zastava 1300

Licencna verzija Fiata 1300, koji je na evropskom tržištu izdržao tek pet godina, 1960-ih je u bivšoj državi bio statusni simbol i direktorski auto, proizvedeno ih je 201.160

 (Dalje)

BMW E30

Dok je u Evropi, pa čak i Severnoj Americi BMW E30 uživao posebno poštovanje kao pravi automobil za mlade entuzijaste, na Balkanu je Kockica imala znatno drugačiji tretman.

 (Dalje)

Zastava 1100

Kada je Zastava 101 u pitanju, moramo imati u vidu i društveno-politički pristup proizvodnji automobila u tadašnjoj SFRJ. Stojadin je predstavljao automobil koji je rezultat udruženog rada radnih kolektiva iz svih republika i obe autonomne pokrajine, čiji je osnovni cilj bio da radnom čoveku, samoupravljaču, i njegovoj porodici obezbedi veću slobodu kretanja po Jugoslaviji, a i po potrebi šire.

 (Dalje)

Porsche 911

U očekivanju nove, osme po redu generacije 911-ice prisećamo se slavnih prethodnika.

 (Dalje)

Alfa Romeo 166

Pre dve decenije Alfa Romeo je poslednji put pokušao ozbiljniji povratak među elitu. Krajem 1997. je stigao model 156, koji je osvojio titulu 'Evropskog automobila 1998. godine', a u Milanu su ozbiljno radili na većem modelu 166.

 (Dalje)

Citroen 2CV Furgon AK400

Za razliku od civilnih automobila, kombiji, furgoni i pikapi iz davnih vremena često ne dožive zasluženu penziju. Oni gotovo nikada nisu bili članovi porodice, već službene mašine koje su svakodnevno obavljale svoje teške poslove do samog kraja.

 (Dalje)

Laurin & Klement BSC

Prvi sportski model u sastavu Škode dok je još nosila imena svojih osnivača bila je BS serija, a najsportskiji od njih zvao se BSC.

 (Dalje)

Fiat Coupe

Kris Bengl, američki dizajner (r. 1956.), proslavio se kao šef dizajna BMW-a, MINI-ja i Rolls-Roycea, večno ćemo ga pamtiti po 'Benglovoj BMW petici' (E60)...

 (Dalje)

Yugo poslednji

Bio je jedan od najpopularnijih automobila bivše Jugoslavije i ključ modernizacije tadašnjeg voznog parka, a celi životni put ga je pratio negativan epitet najgoreg automobila. Nepravedno.

 (Dalje)

Dacia Duster

Dacia Duster je postao globalno uspešan SUV koji je u proteklih osam godina privukao milione kupaca širom sveta. Malo je međutim poznato da aktuelni Duster nije prvi SUV Dacije, čak ni prvi model rumunske kompanije s ovim imenom.

 (Dalje)

Fića Speciale

25 Okt 2018 - 10:30 Istorija Link
Zastava 750SC

Pojavom Stojadina na proizvodnim trakama kragujevačke zastave, titula limenog člana porodice prešla je sa Fiće na novi, moderniji i funkcionalniji automobil.

 (Dalje)


«Prethodni   1 2 3 4 5 6 7 8 ... 26 27 28  Sledeći»