home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Mercedes-Benz 450 SEL 6.9
 
Najbolje od S-klase iz serije W116 ove godine obeležava svoj zlatni jubilej. Ova impresivna limuzina, koju pokreće osmocilindarski motor preuzet iz prestižnog Mercedesa 600 (W 100) s povećanom zapreminom, danas je traženi klasik koji nudi obilje snage, udobnosti i elegancije.

 (Dalje)



Fiat Uno Turbo i.e.
 
1980-te su bile zaista nešto posebno u svetu automobila. Naime, većina proizvođača je ponudila tržištu beskompromisne sportske modele gradske i kompaktne klase koji su za pristupačan novac malom masom i snažnim motorima mogli da se nose s puno skupljim sportskim coupe modelima.

 (Dalje)

Zastava Poly
 
Ovo je priča o neopevanom junaku naših drumova, koji nije ispunjavao naslovne stranice novina, niti korz pustinju stigao do Kilimandžara, već o autu koji je sam po sebi bio radnička klasa. Ovo je priča o Zastavi 101 Poli, legendi čija je istorija ostala nedorečena.

 (Dalje)

Citroen DS
 
Pre 50 godina proizvedena je poslednja „Ajkula“. A kada se Sitroen DS 1955. prvi put pojavio na francuskim ulicama, svet automobila se promenio.

 (Dalje)

GAZ 24-95
 
Mnogo pre nego što je Volvo 2015. godine predstavio atraktivnu limuzinu s terenskim karakteristikama S60 Cross Country, Sovjeti su sedamdesetih izradili GAZ-24-95 sa sličnim konceptom i očigledno bili inspiracija Šveđanima.

 (Dalje)

Volkswagen Golf 2 Limited
 
Volkswagen Golf 2 je 1980-ih godina imao status premijum automobila među kompaktima, ali je bio i sinonim za vrhunski kvalitet. Kao takav, pored globalne popularnosti, bio je predmet obožavanja i san mnogih vozača na našim prostorima. Kada je reč o njegovim mnogobrojnim verzijama, većina fanova prvo pomisli na čuvene „neuništive“ dizelaše, ali i razne sportske GTI i GTD varijante. Ipak, verovatno najzanimljivija verzija je ekskluzivni Golf 2 Limited.

 (Dalje)

Renault 4
 
Ove godine se puno govori o Renaultu 4 jer njegova električna reinkarnacija dolazi na tržišta Evrope. Originalni automobil koji je na tržište stigao pre 64 godine prodao se u milionskim tiražima i u bezbroj verzija. Međutim, da li ste znali da je Renault 4 proizvodio i Alfa Romeo?

 (Dalje)

Fiat 600
 
Italijani ga nazivaju pop ikonom koja ih vezuje za neka lepšta vremena. „Fijat 600“ je rođen 1955. godine i za ovu zemlju predstavlja simbol ekonomskog blagostanja nakon Drugog svetskog rata. Njegova proizvodnja je prestala 1970. godine. Ove godine ovaj nezabravni automobil u mnogim zemljama sveta, puni 70 godina.

 (Dalje)

Trabant P 601
 
Za skromni Trabant kažu da je bio bolji od svoje reputacije, ali kako su istočnonemački vozači praktikovali da kažu, to ga ne čini "pravim" automobilom. Pre 60 godina, na sajmu u Lajpcigu je debitovao unapređeni Trabant P 601. Međutim, što se duže izrađivao, to je više kasnio za konkurencijom.

 (Dalje)

Škoda Superb
 
* Mart 1935: Škoda započinje serijsku proizvodnju istorijskog Superba, proizvodeći oko 890 putničkih automobila i 1630 vojnih verzija tokom 15 godina
* Tehničke inovacije: Originalni Superb imao je progresivnu šasiju, hidraulične kočnice i najsavremeniji električni sistem od 12 V
* Povratak 2001. godine: Škoda ponovo ulazi u segment više srednje klase s limuzinom Superb, nudeći prostranu unutrašnjost i napredne karakteristike udobnosti i sigurnosti
* Četvrta generacija: Dostupan kao limuzina i karavan, najnoviji Superb uključuje plug-in hibridne varijante s čisto električnim dometom do 120 km

 (Dalje)

Saroukh el-Jamahiriya
 
Gadafi i njegova ideja idealne države su mrtvi više od decenije, kao i njegov san o libijskom narodnom automobilu.

 (Dalje)

Maserati Shamal
 
Maserati je tokom 1980-ih i većeg dela 1990-ih godina pravio modele koji su imali izrazito „kockasti“ dizajn i biturbo motore, ali su u kasnijim decenijama uglavnom zaboravljeni. Glavni razlog su problemi sa pouzdanošću modela Biturbo, ali važna je i činjenica da je njihov izgled dugo bio u senci novijih modela sa elegantnim, zaobljenim formama karoserije. Ipak, vremena i trendovi se menjaju, pa se „kockasti“ dizajn u poslednje vreme vratio na velika vrata, a samim tim je oživelo i interesovanje entuzijasta za ovu generaciju Maseratijevih automobila.

 (Dalje)

Audi A8 coupe
 
Najveća prestižna limuzina u gami Audija s oznakom A8 počela je da se proizvodi 1994. godine s karoserijom u potpunosti izrađenom od aluminijuma te moćnim V8 i W12 motorima ispod poklopca.

 (Dalje)

Škoda 130 RS

* Trkački automobil Škoda 130 RS imao je svoj debi 1975. godine
* Tokom 1970-ih i 1980-ih, automobil je postizao uspehe u međunarodnim reli i kružnim trkama
* Posebna izložba u skladištu prototipova i sportskih automobila u Škoda muzeju obeležava godišnjicu modela

 (Dalje)

VW Type 3
 
Kada se govori o starim, posleratnim Volkswagen vozilima, svi uglavnom pomisle na Bubu i Golfa. Međutim, tokom 60-ih godina VW je u priču ubacio nekoliko serija većih i luksuznijih modela, mada ni jedan od njih nije ostao upamćen kao originalna "večna" Buba. Ili Golf, naravno.

 (Dalje)


1 2 3 ... 47 48 49  Sledeći»