home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Polestar 4
 
Skidanje okova sa motora SUS nije zadovoljilo sve uključene strane u Evropi. Dok Nemci slave, kinesko-švedski brend Polestar je već pokazao nezadovoljstvo - parkirao je tri svoja modela ispred Evropske komisije u znak protesta.

 (Dalje)



Ford Kuga
 
Ford nastavlja sa svojom neobičnom strategijom u Evropi, koja je već dovela do gašenja popularnih modela kao što su Fiesta, Ecosport i Focus, bez najavljenih naslednika na vidiku. Sledeći na listi za ukidanje je jedan od najpopularnijih SUV modela na kontinentu - Kuga, koji će napustiti proizvodne trake krajem 2026. godine.

 (Dalje)

Alkohol
 
Decembar je vreme zabava i proslava pa je dobro podsetiti na opasnost od preterane konzumacija alkohola i participacije u saobraćaju. Alkohol dugo ostaje u organizmu, a samim tim raste opasnost u saobraćaju.

 (Dalje)

Mercedes logo
 
Kompanija Mercedes-Benz je danas saopštila da će u više američkih saveznih država isplatiti ukupno 120 miliona dolara, zbog toga što je u svojim vozilima imala softver za manipulisanje podacima o emisijama izduvnih gasova, čime će biti rešeni svi preostali postupci u takozvanom "Dizelgejtu".

 (Dalje)

Porsche Macan EV
 
Proizvođač sportskih automobila Porsche AG namerava da zatvori svoju mrežu punjenja za električna vozila u Kini, jer nemački brend nastavlja da gubi udeo na najvećem svetskom automobilskom tržištu.

 (Dalje)

VW ID.Buzz
 
Volkswagen je objavio da u Sjedinjenim Američkim Državama prekida prodaju svog električnog kombija ID.Buzz za 2026. godinu, dok zastupnici tvrde da je to finalna odluka i da se ovaj model neće više ni vraćati u ponudu.

 (Dalje)

Fiat Kragujevac
 
Posle više meseci provedenih oko 1.600 kilometara daleko od kuće, kako bi pomogli industrijski start proizvodnje modela Fiat Grande Panda, deo italijanskih radnika kompanije Stellantis počinje povratak iz Srbije u Italiju. Misija u Kragujevcu, koju su prihvatili kako bi izbegli prinudni skraćeni rad i obezbedili punu platu, za neke se polako privodi kraju.

 (Dalje)

BMW M4 GT3 EVO
 
BMW je spojio motorsport, gejming i anime u jednoj izložbi. U centru pažnje je fizički primerak BMW M4 GT3 EVO koji je prethodno predstavljen u igrama Fortnite i Rocket League. Izložba u BMW Welt traje od 20. decembra do 11. januara i nudi posetiocima mogućnost fotografisanja sa automobilom koji je prešao iz virtuelnog u stvarni svet.

 (Dalje)

BMW fabrika
 
Fabrika BMW-a u Minhenu je uspešno završila provere nove proizvodne opreme i spremna je za proizvodnju sledeće generacije vozila. Sva proizvodna oprema je instalirana u novi pogon karoserije i montažnu liniju, a funkcionalne provere su uspešno završene.

 (Dalje)

Geely Safety Centre
 
Geely Auto Group je predstavio Geely Safety Centre, sada najveći i najnapredniji centar za testiranje automobilske bezbednosti na svetu.

 (Dalje)

Ekran
 
Dodirni ekrani su poslednjih godina postali centralni element unutrašnjosti automobila. Od multimedije i navigacije do klime i sigurnosnih postavki, sve češće se seli u digitalne menije. Proizvođači takav pristup rado predstavljaju kao tehnološki napredak, ali novo istraživanje pokazuje da cena tog trenda može da bude bezbednost.

 (Dalje)

Rimac Nevera

Hrvatska kompanija se može pohvaliti da je ove godine isporučila 136 automobila Bugatti i Rimac, 30.000 baterija i pogonskih sistema. Prihod je više nego udvostručen.

 (Dalje)

Renault Twingo E-Tech

Cena od 19.490 evra

Renault je nedavno predstavio svoj novi električni gradski automobil Twingo E-Tech koji uskoro stiže u salone širome Evrope. U Francuskoj je dostupan po početnoj ceni od 19.490 evra za osnovnu Evolution verziju.

 (Dalje)

Dacia Sandero

Foto: Arhiva / Dacia

Nakon 11 meseci 2025. godine, rumunski hečbek se nalazi na prvom mestu na prodajnoj listi novih automobila u Evropi. Sandero će po svemu sudeći drugu godinu zaredom postati najprodavaniji evropski automobil, titula koja je u poslednjih 50 godina najčešće bila kod Golfa.

 (Dalje)

BMW šraf
 
U poslednje vreme sve više čujemo o slučajevima gde su popravke automobila u nezavisnim radnjama vrlo teške ili nemoguće, uglavnom zbog softverskih ograničenja. Čini se da BMW ima planove da ove prepreke podigne na novi nivo.

 (Dalje)