home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
BMW XM
 
Trend prema sve većim automobilima u Evropi se odražava i na visinu poklopaca motora, a to utiče na bezbednost u saobraćaju, posebno za decu, ali i ostale pešake.

 (Dalje)



Audi logo
 
Audi će kasnije ove godine predstaviti novi koncept automobil koji će najaviti potpuno novi izgled za brend, pod šefom dizajna Masimom Fraselom.

 (Dalje)

Audi RS Q8
 
Uskoro će se navršiti tri godine otkako se Audi obavezao da će lansirati svoje poslednje benzinske automobile 2025. godine i preći na prodaju samo električnih vozila počev od 2026. godine.

 (Dalje)

EV
 
Električni automobili mogu potpuno da izgube vrednost nakon 10 godina, upozorava danski stručnjak Henrik Byrnel iz firme za automobilske garancije Fragus. Nedostatak rezervnih delova i komponenti znači da popravka električnih automobila može da bude veoma skupa.

 (Dalje)

Leapmotor B10
 
Šef poznate kineske kompanije najavio ‘nemoguću misiju‘

Izvršni direktor Leapmotora, Zhu Jiangming je nedavno uzburkao duhove izjavom da je moguće proizvoditi kompaktni SUV model s cenom od 6000 evra.

 (Dalje)

Volvo XC70
 
Volvo Cars će početi da razvija različite tehnologije za svoje proizvode namenjene kineskim i zapadnim kupcima jer globalna trgovina poslednjih godina postaje sve fragmentisanija, rekao je izvršni direktor kompanije Håkan Samuelsson.

 (Dalje)

Ferrari logo
 
Rojters, pozivajući se na anonimne izvore, izveštava da Ferrari odlaže svoj drugi električni automobil sa 2026. na 2028. godinu, jer trenutno očigledno nema potražnje za takvim automobilom.

 (Dalje)

Jeep Avenger
 
Da li Stellantis planira menjač s tri brzine za električna vozila? Čini se da je tako.

 (Dalje)

Ford Mustang GTD
 
Vremena u kojima je motor određivao karakter i popularnost automobila su, čini se, iza nas. Tako bar tvrdi Fordov zamenik izvršnog direktora John Lawler, koji je na nedavnoj Bernsteinovoj konferenciji otvoreno izjavio da pogonski sklop više nije ono što zanima većinu kupaca.

 (Dalje)

Audi fabrika
 
Kako zadržati konkurentnost i omogućiti dalji napredak je pitanje kome se svi proizvođači u automobilskoj industriji Evrope posvećuju više nego ikada u svojoj istoriji. Prelomni trenutak traži jasne i konkretne odluke u što kraćem roku.

 (Dalje)

Volvo logo
 
Volvo Cars je potpisao ugovor sa švedskom čeličanom SSAB za isporuku recikliranog čelika s gotovo nultim emisijama.

 (Dalje)

Neta S
 
Cenovni rat u Kini traje već dugo, oko tri godine. Međutim, sve je eskaliralo krajem maja, kada je BYD odlučio da igra na sve ili ništa. Proizvođač je snizio cene desetak automobila za 10 do 30 posto. Ubrzo nakon toga, kineski ministar industrije je izjavio da u ovom cenovnom ratu nema pobednika, a nema ni budućnosti.

 (Dalje)

Dacia Sandero Stepway
 
Dacia je postala jedan od neospornih lidera pristupačnih automobila u Evropi. Rumunski brend u vlasništvu francuskog Renaulta je uspeo da izgradi lojalnu bazu kupaca, koji se vraćaju da kupe automobil nakon što su prethodno iskusili Daciju. Dacia i Renault imaju koristi od velike greške koju su napravili Kia, Opel i Fiat.

 (Dalje)

Rolls-Royce Cullinan
 
Luksuznim markama broj prodatih primeraka ne znači puno. Profit po prodatom primerku i mogućnosti zadovoljenja želja kupaca su daleko više na lestvici prioriteta.

 (Dalje)

DS N°8
 
DS N°8 je za sada dostupan samo sa elektropogonom, ali bi ovaj vodeći model DS Automobiles brenda mogao da dobije i hibridnu verziju. Naravno, pod uslovom da postoji potražnja na tržištu.

 (Dalje)