home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Citroen e-C3
 
Broj električnih putničkih automobila u Evropskoj uniji dostigao je 4,4 miliona u 2023. godini, što predstavlja 1,73 odsto svih putničkih automobila. U poređenju sa 2022. godinom, ukupan broj električnih automobila povećao se za 1,4 miliona.

 (Dalje)



Bosch
 
Ako se za motor kaže da je srce automobila, onda su kaiševi, njegov krvotok, a otpornost i izdržljivost kaiševa su inženjerska pobeda. Iako ono što kaiševi rade, deluje jednostavno - njihova preciznost je nauka koja ponekad ima i osobine čiste umetnosti.

 (Dalje)

Abarth 500e
 
Veliki pad prodaje i negativne reakcije kupaca su naterali Abarth da ozbiljno razmatri povratak benzinskim motorima. Šef marke za evropsko tržište, Gaetano Torel, potvrdio je da imaju u planu sportski hot-hatch model baziran na novom Fiatu 500 Hybrid.

 (Dalje)

Xpeng milion
 
Kineski proizvođač električnih vozila Xpeng objavio je da je postigao značajnu prekretnicu nakon što je milioniti automobil kompanije sišao s proizvodne trake.

 (Dalje)

VW Polo
 
Dok se motor ne zagreje na radnu temperaturu, broj obrtaja treba da ostane u nižem delu njegovog ukupnog opsega.

 (Dalje)

Lotus Eletre
 
Lotus će definitivno prodavati svoje predstojeće plag-in hibride u Evropi nakon globalnog predstavljanja prvog takvog modela u januaru, potvrdio je njegov izvršni direktor.

 (Dalje)

Euro NCAP
 
Evropska organizacija za bezbednost vozila, Euro NCAP, najavila je sveobuhvatne promene u svojim metodama testiranja, ciljajući pritom na "iritantne" sisteme pomoći vozaču (ADAS) i nagrađujući proizvođače koji se odluče za klasičnu fizičku dugmad. Nove, strože procedure, koje stupaju na snagu 2026. godine, predstavljaju najveću reviziju protokola od 2009. godine, a podstaknute su kritikama vozača na račun previše nametljivih tehnologija.

 (Dalje)

VW ID.3
 
Nemačka je već godinama primer relativno uspešnog prelaska Evrope na električna vozila, sa rastućim učešćem električnih modela u ukupnoj prodaji i optimističnim projekcijama industrije. Prošle godine se ukidanjem subvencija taj rast zaustavio, a tržište električnih vozila u Nemačkoj se našlo u velikoj krizi. Ali ova godina opet pokazuje odličan oporavak.

 (Dalje)

Bugatti Bolide
 
Bugatti je saopštio da je fabrika u francuskom Molshajmu proizvela poslednji, i to 40-primerak modela Bolide sa 8,0 litarskim W16 motorom.

 (Dalje)

Audi ekran
 
Odvažni Audijev Concept C nije samo najava budućeg električnog sportskog automobila, već i uvod u novi dizajnerski jezik i ergonomičniju unutrašnjost. Iz Ingolstadta obećavaju povratak pravim kontrolama, odnosno fizičkim dugmadima i prekidačima za često korišćene funkcije.

 (Dalje)

Ford GT
 
Bring a Trailer trenutno na aukciji prodaje besprekorni Ford GT iz 2005. godine koji je nekada pripadao Polu Vokeru i koji je prešao samo 3.700 milja (5.955 km).

 (Dalje)

Mercedes fabrika

Otpremnine i do 400.000 evra prihvataju hiljade radnika

Nemačke kompanije planiraju u sklopu procesa transformacije i ušteda otpuštanje velikog broja radnika koji očekuju i pozamašne otpremnine, javlja dnevnik Handelsblatt.

 (Dalje)

Škoda Elroq
 
* Proizvodnja u punom jeku: Nakon početka proizvodnje početkom godine, jubilarno vozilo je Škoda Elroq RS u Mamba zelenoj boji

* Vrlo fleksibilna proizvodnja: linija u fabrici u Mladá Boleslavi omogućava paralelnu proizvodnju modela na baterije i modela sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem

* Cenjen od strane stručnjaka i kupaca: Elroq je nedavno proglašen „Nemačkim automobilom godine 2026.“ i bio je drugi najprodavaniji električni automobil u Evropi u prva tri tromesečja 2025.

 (Dalje)

MG4 EV
 
MG tvrdi da je preuzeo vodstvo u velikoj tehnološkoj trci. Prve baterije s čvrstim elektrolitom su na pragu proizvodnje. Vlasnik MG-ja SAIC će proizvoditi baterije s partnerom QingTao Energy. Obe kompanije sada potvrđuju da je masovna proizvodnja planirana za 2027. godinu, ali su već naglasile da će i otkriti mnoge važne detalje pre kraja godine.

 (Dalje)

Mercedes E L
 
Šef koncerna Mercedes Ola Kelenius (Källenius) ne očekuje da će uslovi poslovanja u Kini postajati lakši – naprotiv, nemački proizvođač moraće da se prilagođava.

 (Dalje)