home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Tesla Cybertruck
 
Kompanija Tesla je opozvala 63.619 "sajbertrek" vozila zbog softverskog problema koji utiče na prednja parking svetla.

 (Dalje)



Xiaomi SU7 Ultra
 
Iako se čini da Xiaomi samo uživa u uspehu svojih mnogo hvaljenih električnih automobila SU7 i YU7, kineska kompanija se od sredine godine bori s pravnim problemima zbog jedne posebno kontroverzne karakteristike, haube od ugljeničnih vlakana, koja se nudi za SU7 Ultra.

 (Dalje)

Stellantis Kragujevac
 
Treća smena u proizvodnji električnog modela automobila „grande panda” u fabrici u Kragujevcu zvanično je oformljena ovog oktobra, kako je i bilo najavljeno, ali i dalje nije operativna. To znači da je u treću smenu primljen određeni broj radnika, ali taj broj još nije dovoljan da bi moglo da se kaže da se u trećoj smeni radi u punom kapacitetu rada pogona.

 (Dalje)

Lamborghini garancija
 
Dugo godina je Kia bila rekorder sa 7-godišnjom garancijom koja je i danas jedna od najdužih. U svetu egzotičnih marki i supersportskih automobila važe neka druga pravila.

 (Dalje)

Nesreća
 
Švedska i Danska i dalje imaju nabezbednije puteve u Evropskoj uniji, prema statistikama Evropske komisije za bezbednost na putevima za 2024.

 (Dalje)

Alfa Giulia
 
Stellantis je nedavno potvrdio da će proizvodnju aktuelnih modela Alfa Romeo Giulia i Stelvio produžiti do kraja 2027. godine, čime se odlaže dolazak njihovih dugo najavljivanih naslednika. U međuvremenu je kompanija potvrdila da Alfa Romeo planira da oživi i obustavljene Quadrifoglio verzije.

 (Dalje)

VW Golf fabrika
 
Volkswagen se priprema na mogući prekid proizvodnje ključnih modela zbog nestašice poluprovodnika, izazvane sukobom oko proizvođača čipova Nexperia. Navodno bi već sledeće nedelje mogla biti zaustavljena proizvodnja Golfa u glavnoj fabrici u Volfsburgu, a ubrzo i Tiguana, piše Bild.

 (Dalje)

Audi A4
 
Koja vozila su pouzdanija i koja se češće kvare, električni automobili ili vozila sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem (SUS)? Nemački autoklub (ADAC) sada može da odgovori na ovo pitanje temeljitije nego pre zahvaljujući proširenoj bazi podataka u statistici kvarova.

 (Dalje)

Škoda Superb
 
Poljski reli vozač i šampion ERC-a Miko Marczyk uspeo je da u svojoj Škodi Superb sa 2.0 litarskim dizelskim motorom pređe 2.831 kilometar koristeći samo jedan rezervoar goriva.

 (Dalje)

Škoda Best Dealer Event
 
* Karlove Vari, jedan od najpoznatijih čeških banjskih gradova, bili su domaćin prestižnog događaja automobilske industrije – Škoda Best Dealer Event 2024.

* Tokom tri dana, od 2. do 4. septembra, nagrađeni su najbolji dileri Škode iz celog sveta.

* Program je obuhvatio ekskluzivne vožnje, svečane ceremonije i upoznavanje sa kulturnom baštinom Češke.

 (Dalje)

Fiat Tipo

Fiat je potvrdio da će model Tipo prestati da se proizvodi sredinom 2026. godine, bez direktnog naslednika na vidiku. Fiat je prvobitno planirao da završi proizvodnju Tipa 31. decembra ove godine. Međutim, tursko zajedničko preduzeće Tofas, koje upravlja fabrikom, pristalo je da produži ugovor sa Stellantisom za šest meseci, dajući modelu kratak produžetak do 30. juna 2026. godine.

 (Dalje)

Luka Napolitano
 
* U septembru 2025. godine, Stellantis je zabeležio povećanje prodaje putničkih automobila u EU30 od 11,5% u poređenju sa septembrom 2024. godine i povećao je svoj tržišni udeo (+0,1 pp), uglavnom zahvaljujući Citroenu (+0,3 pp), Fiatu (+0,1 pp) i Opelu (+0,1 pp).

 (Dalje)

LED svetla
 
Proizvođači automobila naglašavaju da će svetla trajati koliko i sam automobil, a da li je to baš tako?

 (Dalje)

Nemački auto godine
 
Iako se nemačka autoindustrija smatra najmoćnijom u svetu, domaći novinari nisu potpuno složni s tom idejom. Tako barem ukazuje ovogodišnji izbor za Nemački auto godine. Žiri sastavljen od oko 40 uglednih automobiliskih novinara je izabrao pobednike po klasama čime su izdvojili pet modela koji su obeležili automobilsku godinu.

 (Dalje)

Tavares
 
Karlos Tavares, jedan od najuticajnijih ljudi svetske automobilske industrije, prekinuo je ćutanje nakon svog burnog odlaska s mesta izvršnog direktora Stellantisa. U ekskluzivnom intervjuu za Le Point povodom izlaska njegove knjige "Un pilote au cœur de la tempête" (Pilot u srcu oluje), Tavares ostavlja po strani ličnu situaciju i fokusira se na veću temu – nezavidno stanje u kojem se nalazi evropska automobilska industrija i strateške greške koje su je dovele na ivicu ponora, piše Motor.es.

 (Dalje)