home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
VW ID.3
 
Nemačka je već godinama primer relativno uspešnog prelaska Evrope na električna vozila, sa rastućim učešćem električnih modela u ukupnoj prodaji i optimističnim projekcijama industrije. Prošle godine se ukidanjem subvencija taj rast zaustavio, a tržište električnih vozila u Nemačkoj se našlo u velikoj krizi. Ali ova godina opet pokazuje odličan oporavak.

 (Dalje)



Bugatti Bolide
 
Bugatti je saopštio da je fabrika u francuskom Molshajmu proizvela poslednji, i to 40-primerak modela Bolide sa 8,0 litarskim W16 motorom.

 (Dalje)

Audi ekran
 
Odvažni Audijev Concept C nije samo najava budućeg električnog sportskog automobila, već i uvod u novi dizajnerski jezik i ergonomičniju unutrašnjost. Iz Ingolstadta obećavaju povratak pravim kontrolama, odnosno fizičkim dugmadima i prekidačima za često korišćene funkcije.

 (Dalje)

Ford GT
 
Bring a Trailer trenutno na aukciji prodaje besprekorni Ford GT iz 2005. godine koji je nekada pripadao Polu Vokeru i koji je prešao samo 3.700 milja (5.955 km).

 (Dalje)

Mercedes fabrika

Otpremnine i do 400.000 evra prihvataju hiljade radnika

Nemačke kompanije planiraju u sklopu procesa transformacije i ušteda otpuštanje velikog broja radnika koji očekuju i pozamašne otpremnine, javlja dnevnik Handelsblatt.

 (Dalje)

Škoda Elroq
 
* Proizvodnja u punom jeku: Nakon početka proizvodnje početkom godine, jubilarno vozilo je Škoda Elroq RS u Mamba zelenoj boji

* Vrlo fleksibilna proizvodnja: linija u fabrici u Mladá Boleslavi omogućava paralelnu proizvodnju modela na baterije i modela sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem

* Cenjen od strane stručnjaka i kupaca: Elroq je nedavno proglašen „Nemačkim automobilom godine 2026.“ i bio je drugi najprodavaniji električni automobil u Evropi u prva tri tromesečja 2025.

 (Dalje)

MG4 EV
 
MG tvrdi da je preuzeo vodstvo u velikoj tehnološkoj trci. Prve baterije s čvrstim elektrolitom su na pragu proizvodnje. Vlasnik MG-ja SAIC će proizvoditi baterije s partnerom QingTao Energy. Obe kompanije sada potvrđuju da je masovna proizvodnja planirana za 2027. godinu, ali su već naglasile da će i otkriti mnoge važne detalje pre kraja godine.

 (Dalje)

Mercedes E L
 
Šef koncerna Mercedes Ola Kelenius (Källenius) ne očekuje da će uslovi poslovanja u Kini postajati lakši – naprotiv, nemački proizvođač moraće da se prilagođava.

 (Dalje)

Akio Toyoda

Akio Toyoda nagrađen “Zlatnim volanom” za životno delo

Akio Toyoda dobio je prestižnu nagradu “Zlatni volan” za životno delo, čast koju mu je ukazala medijska kuća Springer – jedna od najvećih na tržištu masovnih medija u Evropi.

 (Dalje)

Ford BlueCruise
 
BlueCruise sistem stiže na modele Puma, Puma Gen‑E, Kuga i Ranger PHEV i to od proleća 2026. Više od milion vozila već ima BlueCruise, a korisnici su prešli 888 miliona kilometara koristeći hands‑free režim.

 (Dalje)

Ford Fiesta
 
Uprkos činjenici da su moderni automobili mnogo bezbedniji i lakši za vožnju zahvaljujući napretku u sistemima pomoći vozaču, problem ostaje povećanje cena, a posebno njihovo održavanje. Čak i na tržištu polovnih vozila dolazi do rasta cena koji kupce drži opreznijim, posebno zbog rasta cena održavanja.

 (Dalje)

Prodaja u Evropi
 
Prema izveštaju Evropske asocijacije proizvođača motornih vozila (ACEA) a koji je dobila i Srpska asocijacija uvoznika vozila i delova, registracije novih automobila u EU u prvih deset meseci ove godine pokazuju rast na godišnjem nivou od 1,4 odsto. Prodato je 8.974.026 automobila, a u istom periodu 2024. godine 8.853.301.

 (Dalje)

VW ID. Era
 
Volkswagen je objavio da sada može da razvija svoje nove električne automobile od početka do kraja u Kini. To označava stratešku promenu za nemačkog proizvođača, koji želi da ojača svoju poziciju na najvećem svetskom tržištu automobila.

 (Dalje)

Mercedes-Benz CLK-GTR
 
FBI je zaplenio ultra retki Mercedes-Benz CLK-GTR Roadster iz 2002. godine, koji je povezan s bivšim olimpijcem i traženim beguncem Rajanom Vedingom.

 (Dalje)

MG ZS HEV
 
Kineske marke u Evropi više nisu egzotika. Statistike za 2025. pokazuju da se njihov proboj pretvara u ozbiljan tržišni pomak. Prema podacima Dataforcea koje prenosi Reuters, do kraja oktobra u Evropi je prodato 621.920 kineskih automobila, što predstavlja rast od čak 93 posto u odnosu na prošlu godinu.

 (Dalje)