home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Porše 914 je model nastao iz "ljubavi" Poršea i Folksvagena tokom šezdesetih godina prošlog veka.

 (Dalje)



Zastava Skala 55

Mnogi se danas s nostalgijom prisećaju minulih vremena i bivše države, čak i kad su automobili u pitanju.

 (Dalje)

Peugeot 304 Cabriolet

Saradnja najstarijeg francuskog proizvođača automobila i čuvene karoserističke kuće Pininfarina trajala je decenijama, a tokom šezdesetih i sedamdesetih godina dovela je do toga da Peugeot ima čak četiri kabrioleta sa italijanskim potpisom. Bile su to kabriolet verzije automobila 204, 304 i 404, a kasnije i 504.

 (Dalje)

Kako je nastala Škoda

5 Maj 2019 - 10:30 Istorija Link
Škoda Octavia Combi

Strast prema biciklima spojila je krajem devetnaestog veka mehaničara Václava Laurina i prodavca knjiga Václava Klementa, obojica iz mesta Mladá Boleslav u tadašnjoj Kraljevini Bohemiji, koji su krajem 1885. započeli manufakturu dvotočkaša na pedale.

 (Dalje)

Škoda Tudor

Otkako je Škoda u vlasništvu Volkswagena, češkom proizvođaču nije pružena šansa da kupcima ponudi klasičan kupe automobil.

 (Dalje)



Volkwagen Golf GTI

Volkswagen Golf nije prvi automobil na koji se pomisli na pomen reči oldtajmer. Ipak, u pitanju je jedan od najprepoznatljivijih klasika iz Volfsburga i to je najvećim delom zbog tri slova — GTI.

 (Dalje)

Renault 5 GTE Blue Sport

12 Apr 2019 - 07:30 Istorija Link
Renault 5 GTE Blue Sport

Počevši od kasnih sedamdesetih pa do današnjih dana, hot hečevi gospodare tržištem automobila koji pružaju mnogo zabave običnom čoveku. Svojoj pojavom, oni su gotovo potpuno istisli male kupee, donevši tako veliku promenu na svetsku automobilsku mapu.

 (Dalje)

Fiat 127

Pre nego što je saobraćajna nesreća te 1969. godine ugasila njegov mladi život, italijanski dizajner Pio Manzù ostavio je jako puno svetu industrijskog dizajna.

 (Dalje)

Citroen GS

Odgovor na večito pitanje šta Citroën deli od drugih francuskih, evropskih, pa i svetskih proizvođača može da se pronađe u dva slova. Tokom znane automobilske istorije, inicijali GS su označavali svašta i često bili vezani za severnoamerički kontinent i Buick, ali u Evropi, Citroën GS je bio krunski dokaz da i srednja klasa zaslužuje avangardu jednog božanskog automobila kao što je bio DS.

 (Dalje)

Jurij Gagarin

Pre gotovo šest decenija, Jurij Gagarin je ušao u istoriju svojim letom u svemir, a uprkos globalnoj popularnosti, o nekim stvarima iz njegovog života i dalje se vrlo malo zna...

 (Dalje)

BMW 02

Tokom pedesetih godina, BMW je bio na rubu propasti zahvaljujući seriji nepromišljenih poteza koji su se završili tržišnim neuspesima na unosnom severnoameričkom tržištu.

 (Dalje)

Volkswagen Golf

Od 1974. VW Golf se naručuje svake 41 sekunde. Ako to nije fascinantan podatak…

 (Dalje)

Karmann Ghia

Posleratna linija progresa rasla je strmoglavo, a kako i ne bi kad se skoro sve podizalo od nule. Život se vraćao ne samo u normalu, nego je nakon rata značio mnogo više te je mesta za ugađanje bilo na pretek. Tako je potpuno prirodno bilo da konačno dođe i do primene ideje u kojoj svaki čovek može i treba da ima automobil.

 (Dalje)


«Prethodni   1 2 3 4 5 6 7 ... 27 28 29  Sledeći»