home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA
Citroen CX

Citroën CX (1974. – 1991.), ‘Evropski automobil 1975. godine’, najaerodinamičniji i najbrži dizelaš svoga doba, ‘wow’ dizajna s hidropneumatskim oslanjanjem, respektabilni statusni simbol, već osnovni s 1985 ccm i 102 KS je pružao solidan temperament (12,8 s, 174 km/h)…

 (Dalje)



Renault 4

Renault 4 – avangardni mali kombi velikih mogućnosti, s prednjim pogonom, do 1994. napravljeno ih je 8.135.424 te je do danas najprodavaniji francuski automobil, legenda…

 (Dalje)

Mini

Jedan od najznačajnijih automobila u istoriji je razvijen kao odgovor na Suecku krizu i najavu mogućih nestašica goriva, a mada je na početku nosio danas pomalo zaboravljena imena Austin Seven i Morris Mini Minor, odmah je od publike i ljubitelja dobio mnogo jednostavnije ime, Mini.

 (Dalje)

Dacia 1300

Daciom 1300, drugim modelom rumunske marke nakon 1100, licencne verzije Renaulta 8, počeo je uspeh marke, koja je procvetala nakon što ju je 1999. kupio Renault…

 (Dalje)

125 godina Škoda Auto

7 Avg 2020 - 08:30 Istorija Link
125 godina Škoda Auto

125 godina brenda ŠKODA: Putovanje kroz vreme sa dvanaest modela koji predstavljaju prekretnicu u istoriji kompanije

 (Dalje)

Moskvič

Poznata moskovska fabrika je nekoliko puta menjala naziv i prolazila kroz razne faze dok najzad nije bankrotirala. Ovo je hronološka foto-priča o fabrici AZLK.

 (Dalje)

Škoda logo

Da li znate šta znači i kako je nastao logo čuvene češke fabrike automobila "Škoda"? Iako je teško u to poverovati taj simbol je u stvari stilizovana indijanska strela i perjanica poglavice!

 (Dalje)

Yugo 3990

Metafora uspona i pada Jugoslavije, predmet podrugljivih šala, inspiracija za umetnike, filmski junak: Za žitelje bivše Jugoslavije Yugo je bio mnogo više od običnog malog automobila. Uz ovaj model se vezuje i jedan od najkontroverznijih poslova u istoriji bivše Jugoslavije – izvoz u SAD – koji je počeo pre 35 godina, u julu 1985.

 (Dalje)

Storie Alfa Romeo

           8C Competizione je značio i povratak svojim korenima i svojevrsnu laboratoriju za budućnost, pokazao je svoj identitet, vrednosti i stilske i tehničke reference: optimalan odnost težine / snage, savršenu ravnotežu i preciznost upravljanja
           Moto svet suočen sa izazovom trećeg milenijuma zastaje na trenutak da se divi novom dragulju brenda Alfa Romeo: „Zvao se 8C, i mislim da je to jednostavno najlepši automobil ikad napravljen“... Džeremi Klarkson je izjavio sa ubeđenjem na televiziji BBC.

 (Dalje)

Renault Fuego

U martu 1980., coupéi Renault 15 i Renault 17 su ustupili mesto novom modelu nazvanom Fuego: coupéu serijske proizvodnje koji se bazirao na platformi limuzine Renault 18.

 (Dalje)

Renault Sport Spider

Renault je tokom svoje 122-godišnje istorije na točkove postavio mnoge zanimljive modele automobila, a jedan od takvih, do danas već pomalo (nezasluženo) zaboravljenih je Renault Sport Spider iz 1990-ih, piše Jutarnji.hr.

 (Dalje)

Storie Alfa Romeo

           Milion ljudi u dilerstvima kada je predstavljen i više od 680.000 prodatih primeraka ukupno: podaci su koji pokazuju da je 156 jedan od najvećih uspeha brenda Alfa Romeo.
           Predstavljen je 1997. godine i brzo je osvojio kupce i kritičare i odneo prestižnu nagradu „Automobil godine“ 1998.

 (Dalje)

TAS Golf II

Krajem 1983. godine kompanija VW predstavlja drugu generaciju Golfa, koju je projektovao direktor dizajna Šafer, a koristeći Giugiarov model. U odnosu na predhodnika, Golf „dvojka“ je uvećan po svim dimenzijama, pa je shodno tome i teži za 120 kg.

 (Dalje)

Fiat 126p

Osam meseci nakon izvornog Fiat 126, u fabrici FSM u Bielsko-Biala (južna Poljska), od italijanskih delova, sastavljen prvi primerak kultnog automobilčića Polski Fiat 126p, dugačkog 305 cm, koji je koštao 69.000 zlota (prosečna plata bila je 3500 zlota)…

 (Dalje)

Storie Alfa Romeo

           Genijalnost i snaga, umeće i hrabrost u izboru materijala, stil koji spaja tehnološke inovacije i kreativnost: to su sastojci dizajna modela Tipo 33.
           Dizajn je nastao iz takmičarskog duha koji daje život u svaku kreaciju Alfa Romea. Taj isti duh dao je rezultat u mnogim trkačkim pobedama, i stvorio je dva „neidentična blizanca“: modele 33 Stradale i Carabo.

 (Dalje)


«Prethodni   1 2 3 4 5 6 7 ... 32 33 34  Sledeći»