home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA
TAS VW Golf

Iako su i Fića i Stojadin, a kasnije i Yugo bili pompezno predstavljani kao nacionalni automobil Jugoslavije, čini se da je Volkswagenov Golf ipak mnogo veći deo narodnog folklora od pomenutog trojca iz Kragujevca.

 (Dalje)



Porsche C88

Porsche je simbol prestiža i najpopularnijeg sportskog automobila na svetu, ali svojevremeno se razmišljalo i o Porscheu za narodne mase. Upoznajte ga.

 (Dalje)

Moskvič Istra

Neočekivano ime nije inspirisano hrvatskim poluostrvom, nego ruskom rekom, bio je dizajnerski i tehnološki napredan, ali 'umire' zajedno sa SSSR-om...

 (Dalje)

Zastava 101

Saradnju koju je Crvena Zastava ostvarila sa italijanskim Fiatom još pedesetih godina putem Kampanjole i modela 1400BJ, ali i jednih od najuspešnijih torinskih reinkarnacija sa nadimkom Fića i Tristać, podjednako uspešno je nastavio i model 101.

 (Dalje)

VW Buba

Tačno pre 85 godina, 22. juna 1934. godine potpisan je ugovor o razvoju KdF-Wagena, slavne Folksvagen Bube, automobila koji je promenio tok automobilske industrije.

 (Dalje)

Fiat 128

Krajem '60-ih godina prošlog veka u Torinu su spremali naslednika Fiata 1100. Nije se radilo o običnoj smeni modela, već o mnogo složenijem zadatku – zadovoljenju enormno naraslih zahteva kupaca.

 (Dalje)

Trabant

Verovatno najveći trend u autoindustriji je elektromobilnost, ali o njoj se u bivšoj državi razmišljalo i krajem 1970-ih. U saradnji s YugoPapirom donosimo priču o jednom Trabantu, teškim akumulatorima i entuzijazmu tadašnjih inženjera jednog instituta.

 (Dalje)

Citroen M35

Citroën Ami je bio velikoserijski narodni automobil, zaslužan za motorizaciju brojnih Francuza, četvorotočkaš koji se u proizvodnji zadržao punih 17 godina i to kroz dva modela – Ami 6 (1961-1969) i Ami 8 (1969-1978).

 (Dalje)

Porše 914 je model nastao iz "ljubavi" Poršea i Folksvagena tokom šezdesetih godina prošlog veka.

 (Dalje)

Zastava Skala 55

Mnogi se danas s nostalgijom prisećaju minulih vremena i bivše države, čak i kad su automobili u pitanju.

 (Dalje)

Peugeot 304 Cabriolet

Saradnja najstarijeg francuskog proizvođača automobila i čuvene karoserističke kuće Pininfarina trajala je decenijama, a tokom šezdesetih i sedamdesetih godina dovela je do toga da Peugeot ima čak četiri kabrioleta sa italijanskim potpisom. Bile su to kabriolet verzije automobila 204, 304 i 404, a kasnije i 504.

 (Dalje)

Kako je nastala Škoda

5 Maj 2019 - 10:30 Istorija Link
Škoda Octavia Combi

Strast prema biciklima spojila je krajem devetnaestog veka mehaničara Václava Laurina i prodavca knjiga Václava Klementa, obojica iz mesta Mladá Boleslav u tadašnjoj Kraljevini Bohemiji, koji su krajem 1885. započeli manufakturu dvotočkaša na pedale.

 (Dalje)



Škoda Tudor

Otkako je Škoda u vlasništvu Volkswagena, češkom proizvođaču nije pružena šansa da kupcima ponudi klasičan kupe automobil.

 (Dalje)


«Prethodni   1 2 3 4 5 6 7 ... 27 28 29  Sledeći»