home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

U prvom kvartalu 2010. godine Hyundai Auto Beograd je sa prodatih 592 vozila stigao na 4. mesto po prodaji vozila u Srbiji, dok se na kraju prvog kvartala 2009. nalazio na 9. mestu.

Nakon analize tržišta prodaje stranih automobila u prvom kvartalu ove godine Hyundai Auto Beograd je zabeležio značajan skok prodaje i posle Fijata, Dačije i Škode popeo se na treće mesto na rang listi prodaje stranih automobila na našem tržištu, odnosno na ukupno četvrto mesto računajući i domaćeg proizvođača.

Veliki napredak je postignut i kada je u pitanju tržišno učešće. U prvom tromesečju prošle godine tržišno učešće brenda Hyundai na tržištu uvoznih vozila iznosilo je 4,557% dok je u istom periodu ove godine „market share“ duplo veći i sada iznosi 9,023%.

Hyundai od 2008. beleži konstantan rast tržišnog udela na tržištu Srbije. Tako je umesto ranijih 3,15%, u 2008. godini ostvario tržišni udeo koji je iznosio 4,13% od ukupnog broja prodatih uvoznih vozila u Srbiji, što je predstavljalo rast od 32,4% i Hyundai svrstalo na 11. mesto među uvoznicima. Na kraju 2009. godine tržišni udeo je iznosio 6,7%, što predstavlja povećanje od čak 62% u odnosu na prethodnu godinu.

Ovo smatramo izuzetnim ostvarenjem, imajući u vidu da je prošle godine tržište uvoznih vozila sa 43.564 vozila palo za čak 34,8% na 28.393 vozila.

Računajući prodaju domaćih vozila iz Zastavine fabrike, tržiše beleži pad sa 57.269 prodatih automobila na 45.593 jedinica, odnosno pad prodaje iznosi 20,4%.

Podsećamo da je Hyundai Motor Company na petoj poziciji po broju prodatih automobila u svetu sa oko 4 miliona prodatih vozila godišnje.

Ovakav uspeh Hyundai duguje odlično odabranom trenutku za uvođenje novih modela na tržište, povećanju kvaliteta i sigurnosti vozila dok je fabrika globalno, uprkos krizi, uspela da zadrži povoljnu cenu vozila i odličan odnos kvaliteta i cene. Najprodavaniji Hyundai model je i30 sa 569 prodatih vozila u 2009. dok se novi model Hyundai i20, lansiran krajem februara 2009. nalazi u vrhu liste po prodaji u B segmentu.

PR Hyundai Auto Beograd



čitanja : 2005



Komentari

Tako treba.

Autor Smesak 28 Apr 2010, 17:53

Videcemo dal ce se hvaliti i kada im "zavrnu" lager jeftinih i30! ;)

Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor 28 Apr 2010, 18:41

Moron javi se :)

"Jel ima ESP u ponudi?" :P :) (šala mala :) )

Autor Milos 28 Apr 2010, 20:13

@Milos.
Zekis, zekis ... Neka.
Vidi, ja se nisam rodio u kolima sa ESP-om, a nadam se da u kolima sa ESP-om necu ni umreti :)

Autor Moron 28 Apr 2010, 20:20

@Moron

hahahaha, dobar si, ma neces...

Autor Damko 28 Apr 2010, 20:27

Ovakav uspeh Hyundai duguje odlično odabranom trenutku za uvođenje novih modela na tržište, povećanju kvaliteta i sigurnosti vozila dok je fabrika globalno, uprkos krizi, uspela da zadrži povoljnu cenu vozila i odličan odnos kvaliteta i cene.

"Povecanje kvaliteta i sigurnosti" me navodi na pitanje imaju li ova vozila serijski ESP uredjaj??? :)))

Autor ALEKSANDAR BG 28 Apr 2010, 21:14

hahaha...sigurno zbog ESP-a...hahahah odlicni ste

Autor nikokaoja 29 Apr 2010, 11:44

OCIGLEDNO DA TOLIKOM BROJU KUPACA I30 NE SMETA STO NEMA ESP . A kad pogledate sta se moye kupiti za te pare od ostalih marki, nedostaje im mnogo vise od ESP -a , a sto i30 ima.

Autor goxxe 29 Apr 2010, 18:00

Jel se ovi to hvale cetvrtim mestom?

Autor Dejan 04 Maj 2010, 10:20