MVM Motors nastavlja sa prodajnom akcijom za Saab

U okviru ove prodajne akcije atraktivni kabriolet Saab 9-3 Convertible 1.8 turbo sa 150 KS i bogatim paketom staje 29.990 evra sa PDV-om, dok se model Sport Sedan, sa istim agregatom, nudi za pristupačnih 21.500 evra sa PDV-om.
Turbo-dizel model 9-3 1.9 TiD Sport Sedan sa 120 KS u toku ove akcije će moći da se dobije za 21.950 evra.
Standardna oprema svih modela Saab 9-3 na akciji je bogata i obuhvata: deljivu automatsku klimu, klimatizovana fioka ispred suvozačevih nogu, klimatizacija zadnjeg dela, 10 vazdušnih jastuka, (Cabrio 4kom + posebna ojačanja-DynaCage), ABS sa EBD-om, TCS, ESP, EBA (pomoć prilikom naglog kočenja), CBC-kontrola kočenja u krivini, ReAxs-zakretanje zadnjih točkova pri skretanju, 4 x disk kočnice – Brembo, el.h. servo upravljač podesiv po visini i dubini presvučen kožom sa integrisanim komandama za radio CD i telefon, radio CD/MP3 plejer sa Pioneer zvučnicima, priprema za telefon, centralna daljinska brava sa elektronskim ključem, 4 x el. podizači prozora, sedišta u kombinaciji tkanine i eko kože sa mogućnošću visinskog podešavanja vozačevog sedišta, funkcija NIGHT PANEL elektrostatički filter vazduha, atermička stakla, aktivni prednji nasloni za glavu SAHR2, ISOFIX-pričvršćivač dečijeg sedišta...
Tokom ove akcije garancija je produžena sa 2 na 3 godine bez obzira na pređeni broj kilometara, a u slučaju bilo kakvog problema na putu na raspolaganju je Saab assistance servis – 24 h besplatna pomoć na putu.
Bas volim SAAB... Ova cena i oprema je vise nego ok ( mada model zaista jeste "prastar" ), ali da li ovaj FIAT-ov JTD motor "vredi" i da li "zvrnda" kao u stilu? Ovog motora nece biti u novom 9-5. Koliko sam ja gledao neke "dijagrame", taj motor pri 1.500 rpm razvija jedva nesto vise od 70% max. obrtnog momenta i pitanje je koliko je "elastican" u nizem rezimu rada.
I kojih je to 10 vazd. jastuka? Na zvanicnom sajtu o "bezbednosti" samo pise: " Sprednji bočni vazdušni jastuci i za zaštitu glave, zavesni vazdušni jastuci, zaštita od bočnih udara". Nije vrag da moram da ga "razlupam" cim ga kupim da bih "pohvatao" gde se nalaze svi ti jastuci... Svejedno, ziveo SAAB!