home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Odmah nakon novog sportskog sedana XFR (o njemu više OVDE), Jaguar predstavlja i osvežena izdanja modela XK i XKR, modelske godine 2010.

Bez obzira na doterani izgled spoljašnjosti i unutrašnjosti (modifikovan prednji deo, nova zadnja LED svetla, novi retrovozori sa LED žmigavcima, revidirani otvori za vazduh na prednjim krilima, novi točkovi od 18, 19 i 20 inča, izduvne cevi, nove boje karoserije, doterana kabina sa novim sedištima), najveća novost je ipak potpuno novi AJ-V8 Gen III 5,0 litarski V8 motor, koji u atmosferskoj verziji raspolaže sa 385KS i 515 Nm obrtnog momenta (26% više snage i 23% višeobrtnog  momenta u odnosu na 4,2 litarskog prethodnika), a u varijanti sa kompresorom (za model XKR) sa 510KS i 625 Nm (23% više snage i 12% više momenta u odnosu na prethodnika) i u kombinaciji sa unapređenom šestostepenom ZF 6HP28 transmisijom.

Maksimalna brzina je i dalje limitirana na 250 km/h, dok je ubrzanje ovog kupea i kabrioleta (krov se inače podiže/spušta za 18 sekundi) sa aluminijumskom karoserijom značajno poboljšano. Tačnije, Jaguar XK od 0 do 100 km/h ubrzava za 5,5 umesto 6,2 sekunde, dok XKR do stotke potroši 4,8 umesto ranijih 5,2 sekunde. Po fabričkim podacima, novi XKR na 100 km u kombinovanom ciklusu troši 12,3 litara goriva. Uz novi ADC (Active Differential Control) i modifikovano ogibljenje, to je u najkraćem to.

Cene za sada nisu objavljene.



čitanja : 1418



Komentari