
U ponudi Peugeotove 308-ice CC (Coupe-Cabrio) se nalazi i verzija sa 1,6 litarskim THP turbo benzincem.
Ovaj motor razvija 147kW/200KS, a sa njim 308 CC THP 200 može do maksimalno 237 km/h dok ubrzanje od 0-100 km/h traje 8,3 sekunde.
Po fabričkim podacima, prosečna potrošnja goriva iznosi 7 litara na 100 km a emsija CO2 je 162 grama po kilometru.
U Nemačkoj 308 CC THP 200 košta 34.900 evra, a u serijskoj opremi između
ostalog ima i alu točkove od 18 inča, ESP sistem, šest vazdušnih jastuka,
dvozonski automatski klima uređaj, grejanje prednjih sedišta, kožni volan,
bi-xenon prednja svetla, navigacioni sistem, sistem za nadgledanje pritiska u
gumama...
Motor bmw + psa iz DS3, očekivalo se i u Peugeot modelima, ali 7L/100km teško
@Moron
Slazem se.
Ovaj 308 CC mi je najlepsi kabriolet u toj klasi.
Zavisi sta znaci funkcionalniji... Za srecu dvoje ljudi ne treba vise... Ali...
Cena se ne razlikuje drasticno u odnosu na RCZ-a...
A enterijer je bez razlika...
uf 200 konjica... THP mi se cini kao zaista dobar motor - ne znam doduse koliko je trajan zbog turbine,koliko moze da izgura
vidjam jedan plavi p308 hatch na nbgd... ubrzava decko kao lud...unutra je garant onaj 1.6 thp od 150ks
Panchev9
Pa, ako "otvoriš šiber" na ovom CC, tada pozadi "ukoso" može da sedne još jedan, što je - kada je lepo vreme - jedna "spodoba" više nego u RCZ-u :)))
I, da li je to onda "funkcionalnije" - za "lepa vremena"?
Što se cene tiče, zaista ne znam da li je sa istim motorom i opremom skuplji RCZ ili CC ...
Moron
Za koga funkcionalnije...
Za "dodatog" clana ili za suvozaca koji ce mozda kolenom da udara u "natkasnu"...
Mislim da bi se najvise bunio motor Peugeot-a sa dodatnih 60-90kg(za prolaz kroz siber)...
Panchev9
Nisi pročitao .. Pisalo je da treći pozadi sedne "ukoso", tj. iza jednog pr. sedišta trup, a iza drugog noge. "Natkasna" suvozača ostaje netaknuta ...
Nego, kao dizajner, reci šta ti je manja "spodoba" od ona dva