
Aktuelni Nissanov GT-R je od svog predstavljanja 2007. godine već doživeo doterivanja i više specijalnih verzija (tome treba dodati i mnogobrojne prerade tjunera), a za novu prodajnu sezonu japanska fabrika je pripremila još jedno osveženje.
Najupadljivije vizuelne izmene u odnosu na dosadašnju verziju čine modifikovani prednji branik sa LED dnevnim svetlima, redizajnirani zadnji difuzor, novi set lakših aluminijumskih Ray točkova od 20 inča (sa gumama Dunlop SP Sport Maxx GT), a treba pomenuti i manje izmene u enterijeru (sa komfornijim sedištima u Pure Edition i Premium Edition verzijama).

Poboljšani su i upravljanje i aerodinamika automobila (koeficijent otpora vazduhu smanjen sa 0.27 na 0.26), a nove su i dve boje za karoseriju: Meteo Flake Black Pearl i Aurora Flare Blue Pearl.

Kupcima će se nuditi i dve nove verzije, i to "Club Track" i ekskluzivni "EGOIST" (ovaj potonji sa Bose sound sistemom, novim zadnjim spojlerom od ugljeničnih vlakana, titanium izduvnim sistemom i mogućnošću izbora više kombinacija boja u enterijeru). Ostale varijante su Pure Edition, Black Edition, Premium Edition i SpecV.

Sve verzije imaju i pojačani V6 motor koji sada razvija 390kW/530KS pri 6400 o/min. i 612 Nm obrtnog momenta pri 3200-6000 o/min. (ranije 486KS i 588 Nm), kao i modifikovanu transmisiju.

Nissan navodi i da je
kod 2011 GT-R-a smanjena potrošnja goriva i emisija CO2, a kako stvari sada
stoje, 2011 GT-R će se u Severnoj Americi i Evropi pojaviti posle februara
2011. godine.
performanse...dovoljno je da ubija neke ferarije i vecinu porsejaCA sa upola manjom cenom... :)
Lici na novi Fiat Doblo i obrnuto..:) Salu na stranu,odlican auto,ali dizajn..pre karakteristican,ne lici na bilo sta drugo na trzistu,a tako bi trebao...
Najbolji je crn, onda izgleda kao neka crna mrlja, pa dizajn ne dolazi do izrazaja. Resen problem.
ovaj auto je jedan od retkih koji se postuje zbog onoga ispod odela, a ne zbog samog odela. i samo znalcima je privlacan, ostali ne (mogu da) vide po cemu je to poseban.
ja sam ga jako cenio kad je tek izasao u prodaju, iako mi se nissan bas ne dopada. ali je imao performance kojima bi svi pozavidili.
medjutim, vise nemam lepo misljenje o njemu, jer su ga toliko nabili elektronikom koja prosto unistava auto.
launch control recimo, njega su ubacili da bi se mogli hvaliti da ubrzava do 100 km/h za 3.3 sekunde umesto 3.8 sekundi koliko treba da ubrzava. medjutim, taj launch control potpuno unistava menjac, o cemu se nissan odavno tuzi sa vlasnicima (jer nissan odbija da popravi jer "ne preporucuju da se launch control koristi"). a to je samo jedna mana, 530 hp iz 3.8l motora ... turbo ima da unisti taj motor i pre nego sto garancija istekne.
hvala, ali ne hvala, vise volim nekog cistokrvnog sportistu, tipa dodge viper, pa makar ne bio ni priblizno efikasan. barem znam da necu morati menjati motor i menjac za 6 meseci.
samo moje misljenje.
'alo Japanci, na začelje bre! :)
http://www.autocar.co.uk/car-video/fastest-car-video/
@mile antena
Sve si ti u pravu za to pričaš ali staro pravilo, koliko para toliko muzike! :)
Traže se performanse turbo Poršea ili nekog od talijanskog super dvojca za 80k jura?! E pa negde mora da se uštine... :))
@mile antena
Porsche 911 Turbo S iz iste zapremine izvlaci istu snagu pa ne vidim da mu nesto fali.911 GT2 sa 3.6 litara ima 530 ks.
gt2 kosta $250,000 i poprilicno je bolje uradjen (nisam cuo da se menjaci raspadaju ako se zesce vozi). ja nemam poverenja ni u njegov motor na duzi period