
Nissan je predstavio doteranu verziju svog sportskog modela GT-R, modelske godine 2012.
Modifikovani GT-R odlikuju pojačani motor, unapređene performanse i upravljanje, modifikovano ogibljenje i transmisija, poboljšana aerodinamika, bogatija standardna oprema, ali i smanjena potrošnja goriva i manja emisija CO2.


3,8 litarski V6 motor naime sada ima 20KS i 20 Nm više, što znači da umesto sa 390 kW/530KS i 612 Nm, 2012 GT-R verzija raspolaže sa 405 kW/550KS i 632 Nm obrtnog momenta, dok je potrošnja goriva sa 12,0 smanjena na 11,8 litara na 100 km (naravno, ovo je fabrički podatak).

Takođe, kao opcija će u ponudi biti i keramičke kočnice i novi Bose Sound System, a tu su i verzija sa Track Pack-om, kamera za vožnju unazad kao standardni deo opreme, prednji spojler od ugljeničnih vlakana..

Ovde takođe i podsećanje na nedavnu najavu da će doterani GT-R stazu Nirburgring preći za 7 do 8 sekundi brže od stare verzije.

2012 Nissan GT-R će japanskim kupcima biti dostupan već od 24. novembra, dok će Evropljani morati da sačekaju januar 2012. godine.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Au bre, voda mi ide na usta... još kada pomislim da košta "samo" 75k evra u EU (još manje u USA), a jede za doručak druge koji koštaju 150k evra... ufffff
@NemanjaBB
Pa to je taj,samo što su ga "uštrojili" na samo 550. :)
Smilovali se malo na konkurenciju a i sigurno je čika Mizuno procenio da nema potrebe za više,barem za sad. :)))
Jeste odlican, ali moj izbor bi bio SS auto kao npr. Porsche GT3 RS. Zadnja vuca, niska masa, manuelni menjac, jednostavno pravi vozacki auto. Od GTR-a je sporiji par sekundi na Ringu, ali meni same brojke nisu bitne.
Bose ozvucenje i sl. bih imao u limuzini, u SS automobilu bih slusao iskljucivo zvuk. I da, ne bih kupio SS auto u Srbiji. Nemamo stazu gde se takvi automobili mogu voziti.