home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Odmah nakon što je Mark Webber pobedio na trci Formule 1 u Silverstonu, Renault je najavio specijalno (i naravno ograničeno) izdanje sportskog Megana RS.

To je Megane RS Red Bull Racing RB7 koji će biti dostupan u najmanje 24 zemlje, a prvo će ga dobiti kupci u Austriji.

U najkraćem, ovaj Megane RS se između ostalog odlikuje Etoilé Black bojojm, žutim elementima (spojler u prednjem braniku, retrovizori, zadnji difuzor), Red Bull Racing logom na vratima, Recaro sportskim sedištima, pločicom sa brojem primerka, kao i Stop&Start sistemom.

Pod haubom je 2.0 16V motor sa 195 kW/265KS i 360 Nm obrtnog momenta, potrošnja goriva po fabričkim podacima iznosi 7,5 l/100 km, a emisija CO2 je 174 grama po km.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 2635



Komentari

Odličan.

Jedino me nervira preveliki volan!

Autor Raziel 11 Jul 2012, 14:57

U pravu si promašili su veličinu za čitav obruč, ako ne i više.

Autor Aleks 11 Jul 2012, 17:22

I dalje zanimljiv... Cak sta vise, pored Astre OPC verovatno jedini auto kojeg bi izabrao u datoj klasi. Ko je jos uopste ovde s snjima?

Autor Uros Cuore Sportivo 12 Jul 2012, 00:29

@Uros Cuore Sportivo
Pa tu bi realno dosao i Scirocco R kao jedan od tih "coupe" modela HB jer se sva tri razlikuju od klasicnih, mislim nisu puke 3-vratne verzije HB-a...mada tu bi u hothatch klasi trebalo pomenuti Golf R i GTI, Mazdu 3MPS, Focus ST. ;)

Autor Orlo 12 Jul 2012, 20:10

@Orlo,
Pa dobro, gledao sam da izbegnem sve hothatch HB varijante. Eto taj Scirocco R mozda (ali nikad nisam cuo da ga neko hvali zbog vozne dinamike kao Megane RS i novu Astru OPC), ali nikad se toliko nije pricalo o ovakvim automobilima do pojave ova prva dva gorepomenuta. Mada, doci ce i novi Golf 7 GTI uskoro, ali to je vise allround sportista nego auto za stazu. Ili gresim mozda? :D

Autor Uros Cuore Sportivo 12 Jul 2012, 20:54

@Uros Cuore Sportivo
Megane RS je zapravo kao neki ogoljeni, do nekle, hardcore hothatch i za stazu je kako svi kazu odlican, tvrdo oslanjanje koje ima pogotovo Cup sasija nije bas za puteve na kojima onih stvari tipa rupa, ivicnjaka, lezecih policajaca i neravnina. ;)
Po testovima su odlicni na stazi, R.S., OPC i RS, zato sto oni jedini imaju mehanicki diferencijal pored onog u menjacu, dok ovi ostali imaju elektronska pomogala u vidu ABS-a i ESP da neutralise predupravljanje sto bas i nije isto. GTI je dobar "allaround" ali je on malo slabiji po snazi od gore navedenih, ali za svakodnevnicu i vise nego odlican, a vidim da isto kazu i za Astru OPC! :)

Autor Orlo 12 Jul 2012, 22:45