
Krajem juna je u Hanoveru počela proizvodnja Amaroka sa duplom kabinom za evropsko i rusko tržište. Da bi se proslavio početak proizvodnje, ovaj uspešni pick-up brenda Volkswagen Privredna vozila je dobio čitav asortiman novih karakteristika.
Pored snažnijih motora, Amarok ima i povećano opterećenje prikolice, niz novih pogodnih karakteristika, kao i produženu garanciju protiv korozije. Amarok je postao mnogo snažniji: performanse motora kod manuelnih BiTurbo TDI modela su povećane od 120 kW/163KS na 132 kW/180KS, dovodeći ga na isti nivo kao što su modeli sa automatskim menjačem.
Uprkos povećanoj snazi motora, Amarok uspeva da zadrži svoje izuzetne performanse u vožnji dok je potrošnja goriva ostala na istom niskom nivou. Nakon lansiranja automatske verzije, BlueMotion tehnologija je sada dostupna kod manuelnog Amaroka sa 90 i 132 kW u kombinaciji sa pogonom na zadnje točkove ili permanentnim pogonom na četiri točka.
Kombinacija start/stop funkcije, rekuperacije energije i guma sa optimiziranom otpornošću protiv kotrljanja, koji su već dostupni kod T serije, modela Caddy i Crafter, doprinose da Amarok uštedi i do 0,5 litra goriva na 100 km. Najekonomičnija verzija Amaroka (90 kW sa pogonom na zadnje točkove) troši samo 6,8 litara dizel goriva na 100km, čemu odgovara CO2 emisija od samo 179 g/km.
Mnoge kupce Amaroka je obradovalo što je Amarok sada opremljen sistemima asistencije vozaču, koji su dostupni kod drugih Volkswagen modela. Tako da sada vozači Trendline ili Highline verzija imaju pomoć kada je u pitanju parkiranje zahvaljujući ParkPilotu.
Paket svetala (Light and Sight package) je dodat kao opcional. Sastoji se od senzora za kišu, automatske kontrole farova i unutrašnjeg retrovizora sa samozatamnjivanjem, koji vozačima omogućavaju da se više koncentrišu na saobraćaj.
Vozači Amaroka imaju i opciju adaptivnog svetla koje pruža dodatnu bezbednost pri vožnji u mraku. Kada vozilo skreće, prednje svetlo svetli pri brzini od 40 km/h, pružajući vozaču bolji pogled na bilo kakvu opasnost na putu.
Celokupno vozilo takođe ima izmene. Zadnja vrata, koja mogu da podnesu tovar od 200 kg, sada se mogu zaključati i lakše ih je zatvarati zahvaljujući torzionoj poluzi. Maksimalna težina prikolice kod Amaroka sa pogonom na četiri točka sa manuelnim menjačem je sada 3 tone, dok automatski Amarok može imati tovar od 3,2 tone. Pored toga, on sada ima i garanciju protiv korozije na 12 godina.
Pickup Amarok koji se proizvodi u Hanoveru, dostupan je sa duplom i sa singl kabinom. Kupcima je na raspolaganju izbor od dva TDI motora sa ili 90 kW ili 132 kW, kao i tri različita pogona, na zadnje točkove, na permanentni pogon na sva četiri točka, kao i nepermanentni pogon na četiri točka. Pored manuelnih verzija sa menjačima sa šest brzina, ovaj model je dostupan sa automatskim menjačem sa osam brzina.
Na tržištu Srbije će biti dostupan početkom septembra.
PR Volkswagen
Odlican auto, jos biturbo dizel, prava kombinacija.
Pitanje za blogere (ili auto), zna li neko koliko kostaju vinjete za Bugarsku i Tursku za 7-15 dana?
Damko pozdrav,
za Bulgariju je rekao Alvirović cenu (nisam zapamtio) ali pogledaj emisiju na sajtu "RTS"-a.
(Patrola na Tasos preko BG)
Svaka čast za Amaroka, osmobrzinska automatika? Zvuči impresivno.
Toyota Hi-Lux 3,0d je moj favorit u uvoj klasi, ali i ovaj je silan.
Zanimljivo je da je antikorozivna garancija na VW-agenu 12 godina, dok je na Hajlaksu samo 6?
@ Damko
Pozovi AMSS, to je najlakši najtačniji podatak koji ćeš dobiti!
@ VW / TrackTest, molim vas da se ne potpisujete sa više imena, a sa jedne IP adrese.
vinjete za bugarsku su za auto
7 dana 10 leva - 5 eur
mesec dana neznam
a godina je 35 eur,
lepi se na donjem desnom uglu
iz iskustva od pre par dana
pozz
@mile
Hvala, pozz i tebi.
@Đenka
"Medjutim, u svakoj zemlji uvek se nadje neko ko, kao OVAJ, misli da je jaci od zakona i pravi ovakve gluposti", komentar Mirka Alvirovica kad ih lik pretice kroz Bugarsku preko pune, hahahaha, jos se smejem! ;)
@Dr Deki
Pozvacu AMSS da pitam za Tursku (mislim da tamo treba i medjunarodna vozacka).
@Moron
Sudeci po ovim komentarima gore i sad je ista cena.
Kad sam skoro prolazio kroz Rumuniju i izadjem da kupim vinjetu (dnevnu) i stoji ogromna tabla i na njoj pise 3 E za jedan dan, pitam ja onog sto radi tamo koliko, kaze "za tebe 4 eura", pa kako ti pise ovde 3? Kaze stara tabla i onda mi za 4 eura kao greskom daje priznanicu za mesecnu putarinu (oni to printaju na papiru, nema nalepnice), i dan danas ne znam da l' je prava cena bila 3 ili 4 evra, a onih mesec dana mi nista nije znacilo.