
Porsche je je novu generaciju modela 911 (serije 991) predstavio prošle godine na Salonu automobila u Frankfurtu, u januaru ove godine je u Detroitu promovisan i novi 911 Cabriolet, a sada su Nemci objavili i set prvih zvaničnih fotografija modela 911 Carrera 4 i Carrera 4S (u Coupe i Cabriolet verzijama) koji će premijeru imati krajem septembra, na Salonu u Parizu.


Radi se o modelima sa pogonom na sva četiri točka, a imaće iste šestocilindrične motore kao i aktuelni 911 Coupe i Cabriolet. To znači da 911 Carrera 4 ima 3,4 litarski motor sa 257 kW/350KS, dok model 911 Carrera 4S pokreće 3,8 litarski sa 294 kW/400KS.
911 Carrera 4 Coupe od 0 do 100 km/h ubrzava za 4,5 sekunde (Cabriolet za 4,7 sekunde) i postiže maksimalnih 285 km/h (Cabriolet 282 km/h). Verzija sa PDK menjačem na 100 km ima potrošnju od 8,6 l/100 km i emituje 203 grama CO2 po km, a Cabriolet troši 8,7 l/100 km i ima emisiju CO2 od 205 g/km.
911 Carrera 4S Coupe do 100 km/h ubrzava za 4,1 sekundu (Cabriolet za 4,3 sekunde) i može do 299 km/h (Cabriolet 296 km/h). Sa PDK menjačem troši 9,1 l/100 km (Cabriolet 9,2 l/100 km) i emituje 215 grama CO2 po km (Cabriolet 217 g/km).

Porsche 911 Carrera 4 i Carrera 4S su i 45 mm širi pozadi od standardnih modela 911, dok isporuke prvim kupcima startuju krajem ove godine.
Što se cena tiče, 911 Carrera 4 Coupe u Nemačkoj košta 97.557 evra, 911 Carrera 4 Cabrio 110.290 evra, 911 Carrera 4S Coupe ima cenu od 112.313 evra, a najskuplji je 911 Carrera 4S Cabriolet koji treba platiti 125.046 evra.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Kako je lep kupe u ovoj boji.
Video sam malopre prosli 911, a i video sam 458 italia u nekoj malo svetlijoj boji nego ovaj kupe sa slike, extra auto, neuporedivo lepsi nego F430, vozi ga lik polako po gradu, prilicno tih kad se vozi lagano.
Kada bih imao novaca 911-icu bih samo u 4, 4S i Turbo verziji kupio... i Targu ako ova nova bude u fazonu onih starijih generacija tipa 964... video sam relativno skoro jednu 911 u beloj boji sa ovim 20'' felnama - perverzija definitivno najlapsa 911-ca do sada, po meni, posle nje 997 pre restyle.
@Orlo
Odskocio si za par desetina hiljada eura :)) Turbo je poprilicno skuplji uvek od tih verzija...Ja bih se dvoumio izmedju Turbo i Turbo S,nekako na Turbo uvek stane neke lepse felne,nekako lepse odrade...Naravno da gledam GT verzije,Gt3rs bih uvek kupio kada bih mogao pre svih 911-ica.
@Damko
Ja poslednjih dana vidjam Bmw 1M,beli,vrhunski izgleda uzivo i bas ga polako vozi i skoro se ne cuje,tek kad se pipne malo dobija onaj bucan zvuk...
@PITBULL
Kada bi promenili totalni izgled ovog auta ne bi to bio 911,izgubio bi svu draz koju poseduje,identitet,sve...
Душан
Промењен је са стране, позади, раширен, развучен.
Мерцедесов дизјанер га је радио. :)
Извукао је максимум пошто има ограничења сигурно при дизајну, да не мења много.
Али ови огавни фарови, напред је смешан, празан.
Напред још да се промени, да изгледа агресивније, налик на 996 фарови, Кареру ГТ или већ нешто, а не ови огавни округли.
Предњи део 100% буба...
@dusan
Znam da je Turbo dosta skuplji od ovih S i 4S verzija nego sam to naveo zato sto da imam novaca nikada ne bih uzeo ove GT RS, GT2, GT3 i slicne zato sto smatram da su izgubili onu poentu GT automobila koju ima "obican" 911 zarad dobrih rezultata na stazi... znaci roll bar, spusteno i tvrdje oslanjanje, spartanski enterijer itd...
Dejan
sličan nam je ukus, meni je daleko najružniji bio 996 upravo zbog tih farova. Izgleda su i sami shvatili, te odustaše od te "lepote".
Ovaj mi je predivan kao i većina starih. Grbavi je grbavi!
Mala zamerka na natpis izmađu štopaljki, prosto mnogo je "karaktera" ...
Orlo
Pa dobro,svako voli nesto drukcije...Eto ti ne bi voleo npr Gt3rs,ja daaaa :)) Ako moze Gt3rs 4.0,ubica :)))
@PITBULL
Nije ovde nista Mercedesov dizajner radio...Ko kod da je bio morao bi ovako da uradi ;)))