home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Volkswagenova Cross porodica će na predstojećem Salonu automobila u Ženevi dobiti novog člana koji je inače najavljen još u septembru 2011. u Frankfurtu.

U Frankfurtu 2011. godine je naime Volkswagen javnosti prikazao više koncept vozila na bazi modela Up!, a jedan od njih je bio i Cross Up concept. Kako bilo, za manje od mesec dana u Ženevi ćemo konačno videti i serijski Cross Up.


Iznenađenja nema, Cross Up je dobio (pro)terenski izgled (zaštitni elementi, srebrni branici, krovni nosači...), alu točkove od 16 inča (gume 185/50), kao i povišeni klirens (za 15 mm) u odnosu na standardnu verziju.

Cross Up dolazi u verziji sa 5 vrata i sa 1,0 litarskim benzincem sa 75KS, a u Nemačkoj će koštati 13.925 evra.

U ponudi će biti pet boja, a u opremi se između ostalog nalaze i svetla za maglu, kožni volan, el. podizači prednjih stakala, centralno daljinsko zaključavanje, el. podesivi i grejani retrovizori, deljivi naslon zadnjih sedišta...

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 2927



Komentari

Lijep je

Autor Votafak 10 Feb 2013, 02:29

Lep, ali bez ikakve dodatne upotrebne vrednosti, samo šminka i sigurno (značajno) viša cena. Ne verujem da će imati puno kupaca koji će doplatiti cifru, jer onda već ulaze sa cenom u daleko višu klasu... A klasa je klasa, a šminka je šminka.

Autor Miki 10 Feb 2013, 07:48

Udarne rupe, ivičnjaci, ležeći policajci.. Možda je meni malo i degutantna sveopšta crossoverizacija, ali ne sporim da bi ovaj mali za grad mogao da bude pun pogodak. 90% grada, 5% ponekog putovanja i 5% ponekog izleta sa ne mnogo prtljaga, dobar recept. Sasvim funkcionalan.
I da, kod nas bi trebalo da bude par hiljada jeftiniji nego u Nemačkoj. Ako podignu i Citigo, mogao bi da bude i povoljniji.
Crosspolo se (kod nas) nije nešto proslavio, možda ovaj hoće..

Autor Dikh tu kava 10 Feb 2013, 10:59

Simpatičan i pored toga što je Golf Mk1 imao (skoro) bogatiji "nameštaj" unutra.

Autor Đenka 10 Feb 2013, 13:42

Ne znam sta mi je ali, lici mi na Pandu :(

Autor Sinbad 10 Feb 2013, 14:01

Zasto bi iko kupio ovo kada za iste pare moze da se nabavi panda sa pravim 4x4 pogonom i lepsim enteriejrom???

Autor Fordovac 10 Feb 2013, 14:02

@ Dikh tu kava
Da bi bio kol'ko, tol'ko stabilan, ovako povišen, morali su da mu stave gume niskog preseka. Složićeš se verovatno da sa njima nije upotrebljiv za ništa od navedenog u tvom komentaru.
@ Miki
Slažem se potpuno.
@ Đenka
golf I u osnovnoj opremi nije imao ni suncobran ispred suvozača(mogao da se doplati).

Autor Dejan ° ˘ ° 10 Feb 2013, 14:02

Ova drecavo crvena tabla ispred vozaca i suvozaca ce da se oslikava na vetrobransko staklo tako da ce bash da smeta.
Mnogo lep spolja, ali centralna konzola bezveze, jos sa ovim 'aftermarket' displejem.Ali spolja stvarno prelep. Cena ocekivano previsoka.

Autor Damko 10 Feb 2013, 14:50

Dejan

Kad bi samo gume bile faktor stabilnosti, čak i onda ove dimenzije (sa pretpostavljenim presekom 55) ama baš ništa ne čine loše nameni, posebno u kombinaciji sa dimenzijama vozila. Komparacije radi, ovakve ima i SX4, koji je veći auto. I Yeti, i mnogi drugi. Biće mu ovo u redu.

Autor Dikh tu kava 10 Feb 2013, 17:25

Ovo gume na cross Up-u visine 0,55?
Ne bih rekao, šanse nema da je tako visoka oznaka, jer je vizuelno dosta niska (a ni "matematički" se ne uklapa ).
Meni ovo gumu serije 0,45, pri čemu su VW cross verzije i inače poznate po jako niskim gumama ( npr, cross polo koristi seriju 0,40, tj. 215/40X17 ), dok 0,55 koristi i obična fabija TSI ( 195/55X15 ) i na njoj guma deluje baš "mesnato" ( a ne "vitko" kao ova na slici ).
Pošto je pomenut yeti, on "bazno" koristi 215/60X16 ( i on je tek "mesnatih" guma ), tako da ni on nije dobra usporedba, a ni SX4 ( 205/60X16 ).
Dakle, na slici je 0,45, što je i "matematički" lako dokazati, jer je cross verzija samo šminka ( i obim gume more da ostane isti ). Naime, običan Up koristi 185/55X15 i njegova guma ima ukupan "promer" oko 58,4 cm, dok bi guma 195/45x16 imala ukupan "promer" 58,2 cm. Dakle, skoro ista "visina" ( i obim točka ), što je logično, a i primenjeno i kod ostalih vozila koja nose razne dimenzije guma na istom modelu vozila ( npr. 205/55X16 i 195/65X15 )

Autor moron 10 Feb 2013, 18:15

Nisu samo gume faktor stabilnosti, još veći faktor je visina težišta automobila. Kao što je slučaj sa polom u kros verziji i ovde su to pokušali da ublaže nižim presekom guma, zbog manjeg ljuljanja na istim.
Sad u tekstu videh da su gume 185/50R16. To su dosta niže gume od Suzukijevih 195/65R15 na modelu SX4, skoro 3,5 cm. Tako niska guma ne može biti ni za "Udarne rupe, ivičnjaci, ležeći policajci..."
"Presek 55", ili već koji je na gumi je rastegljiv pojam pošto predstavlja odnos širine gume i njene visine u procentima, pa je tako gore navedenih 50% od 185 mm za 20 mm manje nego 50% neke gume koja je široka 225 mm.

Autor Dejan ° ˘ ° 10 Feb 2013, 18:36

185/50 16"
Uska guma a samim tim ovih 50 dodje dosta nisko.

Autor Bagzi 10 Feb 2013, 18:38

Msm, šta reći, ovolikačke gume a motor nosi dušu u nosu, sa tužnih 1000cm3. Uz sve te gumetine, nske, tanjušne a auto visokkkkk.
Sve u svemu Cros Up me podseća na pokušaj kokoške da leti.

Autor marqoni 10 Feb 2013, 18:50

moron
Na pr. oznaka 55 znači da je visina jednaka 55% od širine pneumatika.

Autor Predrag® 10 Feb 2013, 18:58

Istina je na sredini (185/50). Sklon sam laički, "rastegljivo", da poverujem da 185/50x16 na autu od 3,5x1,64x1,51 m i WB od 2,42 m ne može da bude katastrofično lošije po stabilnost (u gradu, sa ograničenjem 50 i motorom 1.0 sa 3 cilindra i 75 ks?) od 215/55x18 na autu 4,32x1,78x1.60 m i WB od 2,63 m. A možda i može.. A možda se ipak na kraju neki još nerođeni genije doseti te mu stavi 185/60x15. Ako ivičnjaci nisu ko u Stambolu.

Autor Dikh tu kava 10 Feb 2013, 20:28

Ja sam odrastao na "viskoprofilnim" gumama ( odnos visine i širine 0,83 ). Sećam se dana kada mi je vulkanizer kao klincu prvi put pokazao niskoprofilnu gumu na njegovom golfu "kecu" ( žute boje ), pre možda jedno 35 godina. Seća li se neko uopšte kada su se pojavile niskoprofilne gume?

Autor moron 10 Feb 2013, 21:47