home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nakon jedne slike koja se pre nekoliko sati pre vremena našla u javnosti, evo i kompleta zvaničnih fotografija nove, treće generacije BMW-a X5.

Ovde podsećanje da se prvi X5 pojavio 1999. godine (od strane fabrike najavljen kao SAV - Sports Activity Vehicle) i da je do sada prodato oko 1,3 miliona primeraka (u dve generacije).

Sve verzije će imati osmostepeni automatski menjač, dok će se proizvodnja novog X5 odvijati u fabrici Spartanburg u SAD-u.

Novi X5 (fabričke oznake F15) će se zvanično pojaviti ovog leta (proizvodnja počinje u avgustu, premijera za širu javnost u septembru na Salonu u Frankfurtu), i to u verzijama:

xDrive30d sa 258KS
M50d 381KS
xDrive50i 450KS

Kasnije stižu i verzije:
 
sDrive25d 218KS
xDrive25d 218KS
xDrive40d 313KS
xDrive35i 306KS


Novi X5 je nešto duži (ima 4886 mm, za 29 mm više) i nešto lakši od sadašnjeg modela (oznake E70). Tako je X5 xDrive35i lakši za 77 kg, a X5 xDrive50i za 104kg.

Takođe, novi X5 će se nuditi i u varijanti sa samo zadnjim pogonom (sDrive), kao i u verziji sa sedam sedišta (dakle sa opcionim trećim redom sedišta), a što se zapremine prtljažnika tiče, ona se u verziji sa pet sedišta kreće od 650 do 1870 litara.  

Ovde i podatak da koeficijent otpora vazduhu iznosi 0,31 (Mercedes ML 0,32). 


Takođe, novi X5 će između ostalog imati i navigation/infotainment LCD ekran i novi iDrive Touch sistem, automatsko otvaranje vrata prtljažnika, LED svetla za maglu, standardna Xenon prednja svetla, opciona adaptivna LED prednja svetla, Active Driving Assistant, Lane Departure Warning, Dynamic Performance Control, Dynamic Handling Package, Dynamic Damper Control, Head-Up-Display, Night vision, kameru za vožnju unazad itd itd.  





Zvanična prodaja novog X5 treba da počne ove jeseni, a oko godinu dana nakon toga bi trebalo da se pojavi i novi X5 M sa S63Tu motorom koji bi mogao da ima do 580KS. 

Ivan Mitić – Autoblog.rs

Verzije novog X5 i cene u Nemačkoj:















čitanja : 8316



Komentari

A joj... Samo mi se zadnji deo svidja. Odvratna kamionska brnjica. Kao prethodnik na steroidima. O centralnoj konzoli enterijera tek nemam reci...
Bestseler ce biti uprkos svemu.

Autor Uroš Cuore Sportivo 29 Maj 2013, 20:31

Dobar,iako će sada mnogi govorit da je uvećani X3,jadni vi kad ih ne razlikujete..

Autor Nepoznata Osoba 29 Maj 2013, 20:55

Spolja, savrseno!
Za unutra stvarno nemam komentar, mogli su biti malo mastovitiji, svi ali svi su im identicni...

Autor Panco 29 Maj 2013, 20:57

U odnosu na prethodne fotografije dosta bolji utisak,sta vise.Malo mi farovi samo deluju mlitavo,ali mislim da je to pre svega jer su u 3D pa fotografija ne moze da isprati sam izgled.Sa moje strane ima naklonost.

Autor UROS 88 29 Maj 2013, 21:03

X3 mi je realno najskladniji SUV uz Q5.
Iako mi se ne svidja X5, nece imati tezak zadatak pored, meni bar, podjednako cudnog Stila SW. Pardon...ML-a.

Autor Uroš Cuore Sportivo 29 Maj 2013, 21:04

Ni jednu zamerku nemam. Enterijer je blago reci, perfekcija. Spolja odlican, kad se vidi u "metalu" bice jos bolji. Perfektna evolucija perfektnog auta.

Autor toma 29 Maj 2013, 21:08

@toma,
Ovako bez sale...je l' ima nesto da ti se ne dopada? Kod ovog X5 i bilo kog drugog BMW-a u istoriji? :D

Autor Uroš Cuore Sportivo 29 Maj 2013, 21:16

Imam X5 E70, ne svidja mi se ovaj novi.

Sve mi se cini da cu da idem putem novog Range Rover Sporta

Autor Goran 29 Maj 2013, 21:31

Dobar :)
sad se ceka novi X6 :)

Autor Ivan Malagurski 29 Maj 2013, 21:36

ucs
Na ovom mi se ne dopada sto je hauba slicnog dizajna kao kod trojke i cetvorke, jel dosta?
Kod stare trojke, E90, enterijer na slikama izgleda bezveze, siromasno, a kad se vozi auto, apsolutno je perfektan, i jednostavno ne vidim neke ozbiljnije mane.
BMW-e 50% "gledam" i cenim "ispod koze", a 50% dizajn. Zatim, kod dizajna 50% cenim proporcije, a ostalo detalje. Kod enterijera, 50% vrednujem ergonomiju i kvalitet na dodir, a onda ostalo.
Ima svaki proizvod mana, pa i BMW, ali ja i kad ih vidim toliko su male i mizerne u odnosu na vrline, da jednostavno padnu u vodu.
Sledece, zavisi sta ocekujes od auta. Ja ocekujem od BMW-a da bude BMW. A ne kao ostali proizvodjaci. Alfa Gulieta npr., osim po obliku grila nema ama bas ni jedan jedini detalj zbog kojeg bi me taj auto uverio da je to bas Alfa (mislim, da ga vidim bez grila i bedza). BMW nije reno ili peugeot da im svaki auto bude totalno drugaciji, u smislu da nema blage veze sa predhodnikom. Da u svakom novom autu se izivljavaju sa instrument tablom i ostatkom infotejment sistema. Kod ovog X5, infotejment sistem je isti /slican kao kod petice i sedmice, ali je kompletan lejaut kabine drugaciji. Pod lejautom mislim na detalje, lejering table ispred suvozaca. Ceo taj deo je iz jednog dela i prostire se preko instrument table. Prelepo.
http://www.germancarforum.com/community/attachments/p90123452_highres-jpg.18607/

Ne zelim da kad udjem u auto, moram da se mesec dana navikavam na novi raspored tastera, i na izivljavanje dizajnera, koji su neki taster smestili u tri lepe, i koji je totalno nelogican, samo da bi, eto imalo neke razlike u odnosu na prethodni model. U zivotu generalno funkcionisem po veoma jednostavnom principu, "ne menjaj ono sto je dobro i donosi uspeh". A x5 star 5-7 godina prodaje se bolje od ML-a starog 0-1,5 godine. Tako da je ovo ono sto sam i prizeljkivao i ono sto mu je trebalo, da ga ne promene mnogo, vec samo osveze, modernizuju.
I nisu mi jasni neki. Ja razumem da neko vozi peticu, i hoce da kupi X5, pa mu slican enterijer, i nekako mu nije gusht da ima dva auto u garazi sa slicnim enterijerom. Ali neko ko nema peticu i ne namerava da je kupi, i nema X5 i ne namerava da ga kupi, zali se npr. sto su u ta dva auta slicni enterijeri, prdn. infotejment sistemi. I to je kao najveca, tj. ogromna mana tog automobila (a pritom slicnost infotejment sistema poistovecuje sa celim enterijerom).
Ja kad neke druge automobile kritikujem, iznosim vrlo argumentovano misljenje (osim u retkim situacijama, kada bockam odredjene trovace ovog bloga). Kazem, ne svidja mi se to i to, i obrazlozim argumentovano.
Ja sam u jednoj drugoj temi nekima argumentovao njihova slepacka razmisljanja. Zasto kazem slepacka, zato sto ili ne vide razlike ili ne zele da ih vide.
http://www.dodaj.rs/f/3j/ND/398dYCzV/x-vs-q.jpg
Nemojte sad da me terate da vam nacrtam kako izgledaju enterijeri. Mozda ce nekima uprosceni crtezi pomoci. I jos nesto sto sam objasnjavao pre godinu i kusur. Internet komentatorima su odredjeni enterijeri isti, slicni, "siromasni". Zaboravljaju da samo ovak na slici mozete jednim pogledom da sagledaju ceo enterijer, jer je prikazan na slici sirokoj 10-20cm. Kad se sedne u auto, iza volana, tesko mozete da od jednom vidite vise od 30-40% eneteijera, i tada dolazi do izrazaja kvalitet, osecaj, ergonomija. BMW je napravljen da kad sednete iza volana sve bude perfektno.

Autor toma 29 Maj 2013, 21:43

@toma,
Dok ne procitam tekst.....
Znaci ipak ima nesto a ne "Ni jednu zamerku nemam."
To sam samo hteo da cujem, jer na momente tvoji komentari zvuce kao da ih neki BMW-ow konfigurator pise za novinare.
Hvala

Autor Uroš Cuore Sportivo 29 Maj 2013, 21:51

Gadno.

Autor hh 29 Maj 2013, 21:52

@toma,
Kad Djulijeti skines gril ostaju karakteristicna prednja svetla, jos za Alfu originalnija zadnja, Zatim podeljeni brzinomer i obrtomer, italijanske oznake na podacima vezanim za voznju (Aqua, Olio, giri) jabucica menjaca, brava skrivena u zadnjem prozoru, i nesto sto Alfa ima poput BMW-ovog Hofmeister kink-a na zadnjim vratima... Malo li je?
Meni je kod BMW-a jedan od najkarakteristicnijih detalja font na BRzinomeru/obrtomeru. Naravno pored brdo ostalih...

Autor Uroš Cuore Sportivo 29 Maj 2013, 21:58

Kao i kod ML-a , predhodnici mi se više sviđaju , tj. E70 je puno elegantniji i proporcionalniji auto od ovoga...

Autor Đorđe 29 Maj 2013, 22:00

@ucs
Na koliko od zadnjih 15 alfi su onakva stop svetla, ili skrivena brava u zadnjim vratima. To je bilo na 156, 147 (koju sam vozio neko vreme, i to kad je bila veoma aktuelna, 2002.). Ne secam se sada na kojim je jos Alfa modelima to bilo sa rucicom, a u medjuvremenu se pojavilo jos drugih automobila sa tim detaljem. Ja iskreno kad vidim Gulietu, kroz glavu mi projuri jedna misao "Bravo". Ovo za alfu pricam jer volim alfu, i vozio sam alfu. A kakve tek veze imaju farovi Guliete, sa bilo kojim Alfinim farovima u zadnjih 10 godina?
Aj, alfu sam pomenuo jer je volim, i Gulieta je prva koju sam u zadnjih 15 godina video, i nisam pozeleo da je provozam, makar na test voznji.
Uzmi npr. Megan. Poredja sve tri generacije pa reci da li je to auto koji treba da nosi isto ime. To je super za internet komentatore, ali takve drasticne promene govore da se kupcim tu nesto ne dopada. I ima jos mnogo primera.
Bilo kom BMW-u od nastanka do danas, skini bedz, i opet ces i pijan u delicu sekunde da kazes da je to BMW. Zato i jesu tako uspesni.

Autor toma 29 Maj 2013, 22:12

@uce
a kao suprotan primer od megana, uzmi golfa;)

Autor toma 29 Maj 2013, 22:14

jos jedno savrsenstvo ....

Autor ivan 29 Maj 2013, 22:23

@toma,
Prednji far Djulijete, priznajem, nije nesto sto je u kontinuitetu na Alfama vec predstavlja skok do proslosti.
"Linijska" stop svetla na Alfama ne prekidaju niz prakticno od 33-ke.
"Slomljeno" zadnje staklo je na Alfama koliko i na BMW-u...
Rucica menjaca od vajkada...
Primer da mozes da imas dva remek dela kao pretgodnika i naslednika su modeli 156 i 159. A opet dizajn prednjeg dela ni slican.
Mislim da ovo dokazivanje dragim nam marki ne vodi nikuda. Ti pises hvalospeve o BMW-u, ja branim Alfu... Nepotrebni OFF topic.

Secam se da si jednom pisao kako BMW ima revoluciju pa evoluciju u dizajnu, gledano kroz generacije. E pa ja se radujem ovom prvom posto su mi serija 5 i 6 nakon Banglovih totalno razocarale.

Svako dobro.

Autor Uroš Cuore Sportivo 29 Maj 2013, 22:24

Da se pohvalim (ili kako vec) da sam juce prvi put saznao za postojanje ovog BMW modela:

BMW 2002 Touring

Mislio sam da je SAAB izdaleka. :D

Autor Uroš Cuore Sportivo 29 Maj 2013, 22:29

Autor Ivan Malagurski 29 Maj 2013, 21:36
Samo vidis ovaj i nakalemis mu podignutu zadnjicu koja lici na ovu i eto X6. :D Enterijer kod ovog X5 isti kao i svaki drugi, eto jedino ova ekrancina koja strci se razlikuje od petice . :)))

Autor Sony 29 Maj 2013, 22:41

Odlicno. Ako ne znas nista novo da napravis, poboljsaj ono za sta znas da ne valja.

Spolja je lepsi, unutra je lepsi, jedino i dalej zameram ovaranje gepeka koji je i dalje previsok, amda moguce da imaju stepenasto otvaranje kao na 5 gt koliko se secam.

Nadam se da postoji 3ci red kome je dovoljno lako prici.

Za svakog ko ima novca, ocigledan izbor.

Autor Fordovac 29 Maj 2013, 23:07

@fordovac
5-ta vrata su iz dva dela, ovaj gornji ide na gore, donji se spusta. Tako je od prvog x5.

Autor toma 29 Maj 2013, 23:13

Iskreno,ovo je Cirkus,bez imalo stila,samo kada pogledam u polozaj maglenki,tog momenta mi je muka,pa ovo ne bi ni kinezi stavili i plus da u 2013god imaju maglenke a ne led tehnologiju a pri tom da kosta mnogo para,a jendako je Daciji Duster.Ovo je kranje smesno i ne ozbiljno

Autor Kristijan 29 Maj 2013, 23:32

@Kristijan
Maglenke jesu u LED tehnologiji, a kakve god bile bolje su i manja su svinjarija nego maglenke u obliku bele-rade, kao kod jednog koncepta skoro prikazanog.
http://www.zercustoms.com/news/Mercedes-GLA-Concept.html

Autor toma 29 Maj 2013, 23:40

Леп. Можда по мени мало предимензионирани фарови али треба сачекати уживо. И даље чекам Х6. :)
тома
Јел пала каква едукација ноћас?? ;))

Autor Гагиба 29 Maj 2013, 23:57

Previše konzervativan. Čudi me izostanak bočne lajsne (iako je to već postala praksa čak i kod praktičnih Nemaca)i ona ružna plastika na prednjim usisnicima koja podseća na Renault Megane Scenic. Tako nešto ne priliči BMW-u. Očekivao sam ipak malo više maštovitosti, neke nove detalje, apsolutno sve je već viđeno. Ali i ovakav kakav je, lepši je od aktuelne ML klase koja je katastrofalno promašen dizajn.

Autor MV 30 Maj 2013, 00:02

Koliko mi se svidja nova 5-ica i 6-ica,toliko me razocarali sa Bmw 1 i sada takodje nisam odusevljen sa ovom novom X5-icom.Unutra je OK,iako mi je barem meni dosta slican kokpit kao kod svih ostalih Bmw-a,novih naravno,ali posto je ovo dobro,zasto ne nastaviti i u drugim modelima.Ne mora se traziti novo resenje,kao sto Mercedes uradi pa stavi milion dugmica,ogromne otvore i ekrancine.Sta da kazem kad se meni vise svidja enterijer iz S klase W220,nego kod svih ovih novih Mercedesa,ne racunajuci SLS.Posle toga Mercedes lutao,trazio i nista mi se posebno ne svidja.
Iskreno,trenutni tj prosli X5 mi je bolji i lepsi,skladniji pre svega.Ovom su nekako farovi preveliki,nabijeni,pa ove maglenke...
O,enterijerima,po meni je br.1 Audi,rade ga perfekno u svakom pogledu i da bude lak za upotrebu,a opet lep i jako kvalitetan.Npr Mercedes fanovima se ne svidja kokpit nove A3-jke,posto nema milion dugmica,ali meni je perfektan,kao sto se nadam da je TOMI,posto on uvek spominje da je to dobro.Sa novom A6 su takodje pogodili u centar,a A8 je domaci zadatak,kako je rekao direktor Kadilaka,primer kako treba da izgleda jedan enterijer kod premijum automobila.Cekam takodje da vidim kako ce da promene ovaj vec dugotrajni izgled kokpita kod A4,A5,Q7.

Autor dusan 30 Maj 2013, 00:48

Дука
Заиста имаш природни таленат да сваку причу преведеш на Ауди тему и тако је завршиш! :)
Е волиш ту прстеновану Фолцику, то је за пет Бамбија!! ;))

Autor Гагиба 30 Maj 2013, 00:59

Po meni je dizajn korak unazad u odnosu na aktuelnu generaciju.
Sa druge strane, enterijer je odlican.

Autor STrider 30 Maj 2013, 01:01

@Гагиба
Dule je neprevazidjen, skoro da moze zameniti "L"... :)

Autor carobnjak 30 Maj 2013, 01:04

@Gagiba
Volim,ali mi je u garazi Bmw 3,vec drugi :))
Nekad neku temu skrenem ka Porseu,nekad ka Audiju,ali sta cu :DD
Ako sam rekao nesto pogresno,ti mi reci sta je to...
@carobnjak
Znas moj problem o kome sam ti pisao,sad mi je samo bitno da kada sam kuci,a to je jakooo malo vremena,skoro pa sat vremena u toku dana,da nadjem zabavu i ne mislim o onome non-stop...Tako je lakse,a posto sam kuci,onda mi je malo zanimljivo peckanje ovde i gledanje automobila,automobili(ne samo Audi,Porse),vec automobili su moja velika ljubav,tako da to malo vremena provedem uz net gledajuci vesti o auto svetu :))
Takodje,nisam rekao za ovaj X5 da je los,samo da ima detalja koja mi bodu oci,dok mi je nova serija 5 vrhunska u svakom pogledu,kao serija 6,njima ne nalazim nikakvu manu,znaci mozda im i toma nalazi,ja npr ne,ali ovde ima detalja koje mi bodu oci i to je to.

Autor dusan 30 Maj 2013, 01:12

Дука
Нећу овај пут да ти критикујем садржину реченица, али ћу ти сугерисати да иза интерпункцијских знакова (, . ! ?) остављаш празно место!
Далеко је прегледније (неки то називају елементарном писменошћу) па ће самим тим и твоје мисли да буду лакше за дешифровање!! ;))

Autor Гагиба 30 Maj 2013, 01:18

@dusan
imas moju podrsku i razumevanje, glavu gore! :)
Ako ti bilo sta zatreba imas mejl na forumu ali mi pisi direktno sa svog mejla a ne preko linka na forumu, inace ti ne mogu odgovoriti...

Autor carobnjak 30 Maj 2013, 01:19

IZgleda fenomenalno... love it:))))))

Autor dulebimmer 30 Maj 2013, 01:27

Дука
И да додам. Када бих имао нелимитиране финансијске могућности, у гаражи би ми био бар по један примерак сваког немачког, британског и бар од пола талијанских произвођача! :)

Autor Гагиба 30 Maj 2013, 01:31

U zadnje vreme svi proizvodjaci posvecuju manje paznje SUV-ovima. Izgleda da su manji modeli postali daleko vazniji, da ne kazem profitabilniji.

U ovom momentu Range Rover i Mercedes G su mi jedina dva terenca koja su na nivou. Sve ostalo ne prilazi svojim prethodnicima po pitanju izgleda.

Autor nsx 30 Maj 2013, 01:36

@Гагиба
ja bih se zadovoljio zadnjom trecinom tvog komentara! :)

Autor carobnjak 30 Maj 2013, 01:42

Evo da i ja kazem nesto o Audiju iz prve(druge) ruke. Burazer vozi sluzbeni A4, novi model, 1.8tsi. Kaze, "da nije sluzbeni, tj. da sam morao da ga platim, sada bih plakao". U zvanicnom servisu, cene nenormalne, dosta skuplje nego "preko puta". A kvalitet unutra, katastrofa. Vozio na nekoj test voznji novi 320d, i kaze da se u enterijeru osecao kao da je usao u auto dve klase vise.
Dakle, nista ja nisam rekao. Samo sam preneo misljenje nekog ko vozi A4.
Ljudi ovde cesto ostavljaju komentare pod uticajem odredjenih stereotipa, pa ih ponekad mrzi da pogledaju slike i uporede dva modela.
Evo da jos jednom ostavim ovaj link:
http://www.dodaj.rs/f/3j/ND/398dYCzV/x-vs-q.jpg
Hteo sam da uradim poredjenje hauba, ali tesko se nalaze dobre slike za taj deo auta. Trebalo bi iz neke pticije perspektive. Poceo sam davno to, ali nikako da zavrsim. Okacicu kad bude gotovo. Imao sam negde farove i stopove, ali nikako da nadjem vremena da to lepo odradim do kraja. Da ljudi vide pa da nauce da razlikuju slicno i "pljunuto":))

Autor toma 30 Maj 2013, 01:57

@UCS
pomenu mi drasticnu razliku izmedju 156 i 159. Pa oni to mogu, posto za deset godina izbace novih modela koliko BMW za godinu dana.

Autor toma 30 Maj 2013, 02:00

@toma
Nisam vozio,ali sam imao prilike da se vozim u A4 2010 i Bmw 3 2010,oba su 2.0 i oba sa ne nesto posebne opreme.Mogu ti reci da je slicno,pricam o kvalitetu materijala.Nisam mogao da odvojim ko je bolji,sem sto mi se kod A4 vise svidjala unutrasnjost.Osecaj u voznji takodje slican,ni tu nisam nalazio neku razliku.NOV model A4 je ustvari ristajling,to i sam znas,dok je nova Bmw 3 novi model.Posto sam, kazem imao prilike da se vozim u oba automobila,price tog 'nekog' koji kaze da je enterijer Bmw 3 u odnosu na A4 kao da si usao u auto 2 klase vise, smesne.Takodje,neka Bmw dostigne taj vrhunac enterijera i kokpita kao sto je u A8, pa se tek javi :))

Autor dusan 30 Maj 2013, 03:41

Na predzadnju sliku sam video da je hauba falš iznad farova ima veliki prostor

Autor Cekajuci Kineze 30 Maj 2013, 09:38

@dusan
Ja nisam vozio, niti se vozio u A4. Ali sam zato video kad su razmontirali novi A6. Svi materjali na oko izgledaju, wau, ali kad su ih skinuli (panele u enterijeru, kako od plastike tako i od drveta i sve ostalo), to je toliko smesno tanko i tako deluje jeftino da nije humano.
A kad vec pominjes staru trojku, burazer koji vozi taj A4 je rekao da na prvi pogled enterijer u A4 deluje bogatije od onog u E90, ali da misli da je u E90 sve mnogo solidnije i kvalitetnije. Kaze da sa A4 svaki put kad prodje preko neravnine ima osecaj da ce da pocne nesto da kvrcka, da lupka (dakle ne cuje se to ali takav mu osecaj ostavlja enterijer). Tako da kod Audija ocigledno vazi ona nasa stara poslovica: spolja gladac, a iznutra jadac.

Autor toma 30 Maj 2013, 10:17

@toma
Da,da...Sada ispade da je i A6 nekvalitetan unutra.Pa cemu onda ovakva prodaja Audija...
Trenutni A4,tj pre ristajlinga vec kazem u kojem sam se vozio,osecaj u voznji je vrhunski!Kazem ne mogu da odlucim da li je bolje u Bmw 3 ili A4.Ceo je utegnut maximalno A4,ne moze nista da se cuje,vrhunska izolacija,6 brzina 2.0 inace,ide takodje jako dobro...
I sada ti meni pricas,a ja se vozio,a ti samo gledao preko prozora.

Autor dusan 30 Maj 2013, 12:50

@dusan
ja ti kazem sta je rekao covek koji vozi taj auto, i koji je voli audi, i koji je celog zivota zeleo da vozi auti, i zelja mu se ostvarila, i zesce se razocarao. Mislim da mu je BMW trojka novi wallpaper na desktopu;)
Vidimo se 14. juna:)

Autor toma 30 Maj 2013, 22:26

http://www.dodaj.rs/f/3L/ds/131AvDG2/8er.jpg

Autor toma 30 Maj 2013, 22:35