
Subaru je povećao snagu novog modela WRX STI na 310KS.
Radi se o dodatnih 5KS za 2,5 litarski bokser motor s turbo punjačem, tako da je sada po snazi izjednačen sa specijalnom verzijom WRX STI Type RA, koja je proizvedena u svega 500 primeraka.
Malo povećanje snage je omogućeno zahvaljujući novom usisu vazduha, kao i izduvnom sistemu visokih performansi. Osim toga, ECU jedinica je modifikovana, motor je dobio nove klipove, a poboljšan je i menjač posebno u trećem stepenu prenosa kako bi se dobilo na ubrzanju.

Oni kojima je dovoljan standardni WRX, osnovni model dolazi sa 2,0 litarskim motorom i 268KS. Promena za modelsku 2019. godinu jeste 6.5-inčni ekran infotainment sistema, koji je standardan, a podržava Android Auto i Apple CarPlay integraciju.
Novi model donosi nove Series.Gray specijalne verzije za WRX i WRX STI, odnosno 750 primeraka prve i 250 primeraka druge verzije. Obje dolaze sa šestostepenim manuelnim menjačem, a bazirane su na WRX Premium opremi koja uključuje Cool Gray Khaki sivu boju, crne 18-inčne naplatke, retrovizore s električnim sklapanjem i Crystal Black Silica crne oznake.
Ekskluzivniji WRX STI Series.Gray dolazi s gotovo istim karakteristikama, ali s većim 19-inčnim naplacima, srebrenim Brembo kočionim kleštima i crnim STI logom, dok su u unutrašnjosti Recaro sedišta. Vozačevo sedište nudi osam načina podešavanja. Automobil ima sistem ulaska bez ključa, kao i dugme za pokretanje motora.
Sledeća generacija WRX modela neće stići bar do kraja decenije. Tada će Subaru imati novi STI, koji neće koristiti 2,5 litarski motor, nego nešto manji u kombinaciji s hibridnom tehnologijom. Konvencionalni motor će pokretati prednje točkove, a električni zadnje. Rezultat je smanjenje potrošnje goriva i emisije štetnih gasova.
Izvor: Klix.ba / Motor1
Foto: Subaru