
Od tržišnog lansiranja 2016. godine Hyundai je prodao više od 60.000 primeraka modela Ioniq (prvo se pojavio u Hybrid a zatim i u Plug-in Hybrid i Electric verziji), ali vreme je za manje doterivanje.

Hyundai je naime danas u Južnoj Koreji predstavio blago obnovljeni Ioniq Hybrid i Plug-in Hybrid dok će doterana Electric varijanta stići naknadno.


Vizuelne izmene se tiču izmenjenih branika, prednjih Full LED svetala, zadnjih LED svetala, doterane maske, novog dizajna točkova, a tu je i šira paleta boja za eksterijer (nove boje su Fluidic Metal, Electric Shadow i Liquid Sand).

Promena ima i u enterijeru, između ostalog u vidu digitalne instrument table, 10.25-inčnog dipleja, kao i kvalitetnijih materijala i bogatije opreme.

Tu je i podešavajuće regenerativno kočenje, a bogatiji je i bezbednosni paket pa se kao deo opreme dobijaju i sistem za izbegavanje frontalnog sudara, sistem za održavanje vozila u kolovoznoj traci, Driver Attention Warning (DAW) koji vozača upozorava da se fokusira na put...

Hyundai Ioniq Hybrid kombinuje 1,6 litarski GDi benzinac i elektromotor (sa kombinovanom snagom od 141KS), dok Ioniq Plug-in Hybrid raspolaže sa 160KS (samo na elektropogon može da pređe do 50 km).
Ivan Mitić – Autoblog.rs