home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

GAC GS3

2 Jan 2023 - 11:30 Noviteti Link
GAC GS3

Kineski GAC Motor je na Guangzohiu sajmu predstavio potpuno novi model GS3, dizajniran za generaciju Z.

Sa temom dizajna „Super Mate“, GAC GS3 je dizajniran da zadovolji potrebe kupaca generacije Z, nudeći izgled, prostor i kvalitet koji odgovaraju njihovom aktivnom načinu života. Pruža druženje sa "Super Mate" mlađim kupcima i donosi im više hrabrosti i duhovnog zadovoljstva.

GAC GS3

Potpuno novi GAC GS3 karakteriše hrabar, upečatljiv izgled, poboljšan niskim profilom i dinamičnim stavom. Bočnu stranu karoserije definišu čiste i zategnute površine fokusirane na preciznost i zapreminu upotpunjene dobro definisanim oštrim linijama. Novi GS3 je duži (60 mm), niži (55 mm) i širi (25 mm) od modela prethodne generacije. Međuosovinsko rastojanje je povećano za 90 mm, dok je prednji prepust skraćen za 31 mm.

GAC GS3

Po prvi put, GAC GS3 je dostupan i sa novom R-Style verzijom koja sadrži agresivne elemente dizajna koji upotpunjuju stajling inspirisan performansama. Ubrzanje od 0-100 km/h iznosi 7,5 sekundi.

GAC GS3

Unutrašnjost pruža praktične karakteristike, prostor i tehnologiju koje zahtevaju mlađi kupci. Zaobljeni dizajn panela vrata i kontrolne table u kombinaciji sa konkavnom površinom donosi osećaj opuštenosti i udobnosti.

„Crystal Shifter“ ima prelepi izgled sa materijalima nalik na kristal i ergonomski je oblikovan za udobniju, intuitivniju kontrolu.

GAC GS3

Opcije boja enterijera uključuju trendovske boje, dok je ambijentalno osvetljenje postavljeno na panele vrata, instrument tablu i otvore za vazduh prilagodljivo sa 32 različite boje.

Zapremina prtljažnika je povećana na 341 litar i ima ravan pod koji omogućava različite scenarije prilagođavanja i proširenja kako bi se zadovoljile potrebe mlađih kupaca.

Novi GAC GS3 pokreće 1.5T motor, uparen sa 7-stepenim VDCT menjačem. Potrošnja goriva može da bude 6,18 litara na 100 km.

Priredio: Ivan Mitić  - Autoblog.rs



čitanja : 1615



Komentari