
Najmanji Lexusov model LBX je na sajmu tjunera u Tokiju početkom ove godine prikazan u sportskom izdanju, ali tada samo kao koncept vozilo. Sada je međutim na japansko tržište stigao i serijski model.

Nazvan LBX Morizo RR, ovaj automobil pokazuje kako se LBX može transformisati pomoću pogonskog sklopa iz GR Yarisa. Predsedavajući Toyote Akio Toyoda je odigrao ključnu ulogu u stvaranju ovog modela i dao je Lexusovim inženjerima zeleno svetlo da kreiraju ovakav ultimativni LBX.

To znači da se za pogon brine 1,6 litarski trocilindričn turbo motor sa 224 kW/300 KS i 400 Nm, koji ima i obnovljeni GR Yaris. Sem toga, za LBX Morizo RR su takođe predviđeni šestostepeni manuelni i osmostepeni automatski menjač, kao i pogon na sva četiri točka.

1440 kg teški LBX Morizo RR do 100 km/h ubrzava za 5,2 sekunde.
Što se tiče dimenzija, dužina iznosi 4190 mm, širina 1840 mm, visina 1535 mm, a međuosovinsko ratojanje 2580 mm.

Među izmenama se ističu prednja maska, doterani prednji branik, aluminijumske felne od 19 inča, gume 235/45 R19, jače kočnice, crvene kočione čeljusti, drugačiji zadnji branik, crni difuzor i dve izduvne cevi.
Za modifikovanu unutrašnjost su predviđena sportska sedišta i alu pedale.

Cene u Japanu kreću od 6.500.000 jena (37.905 evra), dok „Bespoke Build“ verzija sa dodatnim opcijama prilagođavanja košta 7.200.000 jena (41.985 evra). Ovo potonje specijalno izdanje je ograničeno na 100 jedinica koje se nude samo putem sistema lutrije. Isporuke kupcima u Japanu počinju krajem avgusta.
Ivan Mitić – Autoblog.rs