
Peugeot 208 Racing TC6 je iskoristio svu tehničku stručnost timova Stellantis Motorsporta. Više od 5.000 kilometara je pređeno tokom testiranja i trka od strane nekoliko poznatih vozača na stazama.

Automobil će moći da se takmiči u svim vrstama šampionata širom sveta — nacionalnim šampionatima, SRO, TTE i raznim Serijama Kupova, od kojih će prvi biti pokrenut 2026. godine u Urugvaju.
208 Racing TC6 je opremljen 1,2 litarskim turbo motorom koji razvija 145 KS (i 240 Nm obrtnog momenta), sa elektronskim sistemom upravljanja koji obezbeđuje pouzdanost u zahtevnim uslovima takmičenja.
Šasija, spuštena za 50 milimetara, ispunjava najstrože bezbednosne standarde kako za drumske tako i za trkačke serije. Dodavanje zaštitnog kaveza, prema najnovijim FIA standardima, redefiniše bezbednosne zahteve za trke na stazama.

208 Racing TC6 je opremljen specijalno razvijenim i kalibrisanim amortizerima, dizajniranim da u potpunosti iskoriste standardne drumske gume (205/45 R17) bilo koje marke, omogućavajući kompatibilnost sa svim šampionatima. Ove proizvodne gume, ekonomičnije od trkačkih guma, pomažu u smanjenju ukupnih troškova rada bez ugrožavanja performansi ili zadovoljstva vožnje.
Standardni sistem upravljanja je takođe specijalno kalibrisan kako bi pružio direktniji i precizniji odziv. Što se tiče kočionog sistema, specifične kočione pločice su prilagođene zahtevima uslova i za sprint i za trke izdržljivosti.
208 ima težinu od 1.000 kg i kompaktne dimenzije (4.055 mm dužine i 1.745 mm širine), što doprinosi njegovoj okretnosti i performansama na stazi. Veran standardima Stellantis Motorsporta, 208 Racing koristi najnovija dostignuća u bezbednosti. Njegov zaštitni kavez, integrisani sistem za suzbijanje požara i sva njegova bezbednosna oprema razvijeni su zahvaljujući stručnosti i istraživačko-razvojnom radu tehničkih timova.
Dizajniran da trke učini pristupačnijim, 208 Racing je namenjen i početnicima i iskusnim vozačima. Njegovi kontrolisani troškovi, dokazana pouzdanost i pojednostavljeno rukovanje omogućavaju širokom krugu entuzijasta da iskuse takmičenje u strukturiranom i profesionalnom okruženju.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs
Izvor: Stellantis