home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Iako „panamera 4S egzekjutiv“ predstavlja pionirski poduhvat da se Poršeovi modeli nađu na listi želja kupaca koji se voze na zadnjoj klupi, ona nije izgubila nimalo od decenijama sticanog sportskog imidža.

Poršeova „panamera” je naš stari poznanik. Imali smo priliku da je vozimo u nekoliko navrata, a svakako je najinteresantnije bilo proputovanje kroz Srbiju sa modelom pokretanim dizel motorom. Poršeova popularna limuzina je nedavno i restilizovana, a kako je ta restilizacija prilično diskretna, odlučili smo da testiramo „egzekjutiv” verziju, sa produženim međuosovinskim rastojanjem.

U prvi mah izmene na modernizovanoj „panameri” je teško pronaći, a potrebno je biti pravi „porše fan” da bi one bile jasno uočljive. Srećom, na parkingu ispred zgrade Poršeovog salona kod Ade Ciganlije, stajala je „stara panamera“ što mi je olakšalo istraživački posao.

Redizajnirane su prednje svetlosne grupe, koje su u uglovima kod maske zasečene, a najupadlivija je LED rasveta, ali samo kada je automobil u pokretu. Ono što je na mene ostavilo najjači utisak je to kako su dizajneri „egzekjutiv“ modelu na diskretan način produžili međuosovinsko rastojanje. Opet mi je od pomoći bila klasična „panamera“ u standardnoj verziji, jer sam tek tada mogao da primetim kako su zadnja vrata znatno veća. Zadnji deo donosi blago izmenjene svetlosne grupe, šire staklo petih vrata, dok je registarska tablica pozicionirana nešto niže. To mi je jedno od najboljih rešenja, jer tako obline zadnjeg dela dolaze do punog izražaja, pa mi je potpuno nejasno zašto to rešenje nije primenjeno od prvog dana.

Kompletan članak na sajtu Topspeed.rs



čitanja : 1574



Komentari

Nisam znao da postoji L verzija Panamere.

Autor Pit 01 Sep 2013, 21:09

Da, postoji, i zove se Executive. Ni ja nisam znao dok pre nekoliko dana ne pročitah ovaj test u štampanom izdanju "Top Speed"-a. I ima još jedna potencijalna varka za nedovoljno upućene u "lik i delo" Panamere: model koji nosi oznaku "Panamera 4S" nema atmosferski (kao što bi se logično pretpostavilo) nego V6 biturbo motor.

Autor MV 01 Sep 2013, 23:15

Preskupa.. Ali predobra

Autor NemanjaBB 02 Sep 2013, 00:55

@NemanjaBB
Cena boli glava.
CLS slicne snage kosta oko 84.000.
Za te pare 'ladno mozes da kupis E400 4 Matic i CLS 500 4 Matic.

Autor dusan 02 Sep 2013, 02:21

Dusane, pa CLS500 4 matic ce da ispadne isto ovoliko para sa full opremom. :) Ljudima izlazi 350 cdi preko 100 000 eura.

Autor Schaffhausen 02 Sep 2013, 04:15

@dusan
Je l ona deli platformu sa nekim autom?
Ma preskupa za jedan 3.0 motor, ali s druge strane, nasviran je dovoljno da zavrsi sve poslove.. Sve u svemu, preskupa, ali bih je posedovao tako slatko.

Autor NemanjaBB 02 Sep 2013, 10:43

dusan 02:21
Dok je ovaca, biće i vune.
Oni su doktori da ti proture VW i Audi kao Porše.
Pa ko je šišarka i ko želi da im da u proseku 17 000 po autu, koliko se ugradjuju, ok.
To je prosek, ovde vrv i više.
Podsećanja radi, Mercedes se ugradjuje u proseku 3 000e po primerku, što je sasvim ok. A inače znam čoveka koji je kupio Panameru, sa 120 000 mu je dali za 90 000.
Toliko o ceni...

Autor Pit 02 Sep 2013, 11:12

@Schaffhausen
Ma pusti ti to koliko ce ispasti sa full opremom, ovo ce sa full opremom otici u 200.000. Ja pricam koliko kostaju standardne verzije, a za ovu jednu standardnu verziju imas CLS500 i E400.
@Pit
Pa dali mu, ako je bila vozena ili nesto tako.Npr u Svajcarskoj je Golf 6 R oko 60.000 franaka, imas primerak koji je isprobavan i svakako nije presao preko 2.000km i mozes da ga uzmes za 50% manju cenu.

Autor dusan 02 Sep 2013, 11:57

dusan
Nov iz Porsea Ada.

Autor Pit 02 Sep 2013, 12:25

dusan
Ovo je executive verzija koja je produzena i vec u sebi sadrzi dodatnu opremu od oko 30 000e. Pogledaj obicnu 4S.
CLS nema long i sa vec nekim odredjenim nivoom opreme. Ali zato ima S65 AMG koji staje 250 000-300 000e.

Autor Pit 02 Sep 2013, 12:53

To sto neko ne ume za 100000 da napravi nesto sto drugi ume za 50000 nije nikako njegova prednost. Mnoge modele bi MB prodavao i mnogo jeftinije da ume da ih napravi jeftinije. Npr. model od karbonfibera kakav je i3 (35k evra) MB kad bi hteo da napravi ne bi umeo da ga napravi za manje od 60k evra (a da ne bude u minusu). I, da li bi to onda znacilo da je Mercedes bolji, ekskluzivniji?
btw. ti mercedesi koji kostaju preko 200k evra, prodaju se u tolikom broju da bi moglo da se naproji na prstima jedne ruke. Ljudi koji daju 250k evra zele nesto sto ne izgleda kao ono od 70k evra. Zato ce RR da ih sije i "vezanih ociju". Isto kao sto ce i8 da razdzudzi konkurenciju ko beba zvecku.
I upamti Pit jos jednom: Mercedesovi direktori sanjaju da sve te skupe automobile mogu da naprave za manje para, i da ih prodaju u nekim pristojnijim kolicinama.

Autor toma 02 Sep 2013, 13:54

@Pit
Pa obicna 4s je oko 30.000e skuplja od CLS iste snage...
Ne znam da li si time hteo da kazes da su CLS i Panamera slicnih cena ili sta znam, uglavnom Panamera je mnogo skuplji i ekskluzivniji model.Ma sta sadrzi, mogu da se kladim da sada mozes da dodas 40.000e opreme, sigurno...I ne stavljaj tu limuzinu, uglavnom Porse ovo prodaje, dok Mercedes te S AMG proda sto kaze toma, moze da se prebroji na prstima...Ne mozes da gledas i racunas Mercedes i Porse, ime je ime i pre ce covek da da 200.000e za Porse nego Mercedes, budimo skroz iskreni i realni sada, takodje i objektivni.

Autor dusan 03 Sep 2013, 00:48