home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

WRC - Latvali Acropolis

2 Jun 2013 - 15:18 Sport Link

Preuzevši juče prvu poziciju, Jari Matti Latvala je sigurnom vožnjom danas zadržao prednost i zasluženo slavio na „Reliju bogova“: To je sjajna nagrada za veliki povratak u elitu.

Poslednji, Loutraki 2 brzinac, bio je i „power stage“. Ispit koji donosi i bonus bodove. Tri za prvo, dva za drugo i jedan dodatni bod za treće mesto na brzinsku. Najbolje ga je savladao Volkswagenov Sebastien Ogier koji je tako povećao slavlje Volkswagena nakon završenog Acropolis Relija.

Drugi je na poslednjem brzincu bio Novikov, a treći Mikkelsen (foto gore).

Sve to nije umanjilo slavlje Latvale, koji je konačno „došao sebi“. Nakon šoka zbog odustajanja Ogiera (kasnije se vratio u reli) već prvog dana, Latvala je odlučio da preuzme stvar u svoje ruke. Nije forsirao, čekao je na grešku protivnika, na grešku mladog Rusa Novikova koji je maksimalno pritiskao. I dočekao je. Trenutak „ruske“ nepažnje i Latvala je čvrsto krajem subotnjeg dana zgrabio vođstvo. Ostvareni minut prednosti je vešto održavao i lagano povećavao. Na kraju; minut i pedeset sekundi ispred Citroenovog aduta Dania Sorda i više od dve ispred Thierryem Neuvilleom. M-Sportov vozač je dokazao da je sam vrh svetskog relija.

Četvro mesto je pripalo još jednom vozaču Volkswagena, Andyu Mikkelsenu, mladom Norvežaninu koji izrasta u pravu zvezdu. Volkswagen je dobro odabrao. I Mikkelsen će već ove sezone sigurno ponoviti i poboljšati ovaj rezultat.

Prijatno je iznenadio „sin pustinje“, Nasser Al Attiyah, osvajanjem petog mesta. Najveće razočaranje predstavlja svakako tek sedmo mesto Mikke Hirvonena, a Sebastien Ogier nakon odustajanja prvog dana ipak je uspeo do boda. Deseto mesto, ali i tri dodatna za power stage. Ipak je uspeo je da izvuče maksimum i da zadrži vođstvo u ukupnom poretku svetskog šampionata.

Kompletan poredak i rezultati:

www.wrc.com/results/2013/acropolis-rally

Izvor: Automototrend.com.hr



čitanja : 914



Komentari