BMW X4 – novi render

O BMW-u X4 se priča već godinama, a kako stvari sada stoje, njegova proizvodnja će se odvijati u američkom Spartanburgu, gde će se od 2014. godine proizvoditi oko 90.000 komada godišnje.
U svakom slučaju, X4 će se bazirati na BMW-u X3, a predstavljaće njegovu sportskiju verziju, sa atraktivnijim izgledom i sa prokupeovskim krovom. Drugim rečima, X4 će se od X3 razlikovati u onoj meri u kojoj se X6 razlikuje od X5.
X4 će imati mesta za četiri putnika (sa dva individualna zadnja sedišta), a po ranijim nezvaničnim informacijama, koncept verzija bi mogla da se pojavi već krajem ove ili tokom sledeće godine.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Render : Auto.it
Stiže mašina za mangupe... :)))
Ovo je već mnogo kvalitetniji render!!!
Glupost...Ali ako oni vide potrebu za time u svojoj gami,samo napred.Nek' je sretnje!
Svidja mi se.
Jedino mi je malo cudno odavde zadnji deo tj stopaljka.
Al treba sacekati zvanicnu verziju.
Mozda nisu trebali za farove da uzmu X3 kao osnovu.
Napred mi izgleda kao neki Japanac (covek,ne auto). :)))
Kosooki :)))
@Uros C S
Ubeđen sam da si to isto pričao i za X6...pa ono...
Razvaliće ovaj malac diskusiju, ne sumnjam ni promil u to!!!
@Uros
Ne bih se slozio.
Pored ovoga,nikad ne bi uzeo X3. (da sam potencijalni kupac X3).
Verujem da ce i ovaj X sashiti po prodaji.
Farovi su mu baš agresivni, detalj koji ste skoro svi kritikovali kod X3, mada je ovo samo foto shop nagađanje, ali već polako dobija izgled. Bočna linije sigurno neče biti ovakva. Predviđam dve a možda i tri ukrštene... :)
@Gagiba
Bolje dosta nego na X3.
Mada,da se ja pitam jos bi trebali biti agresivniji,tj malo drugacijeg oblika.
Da nisu tako jednostavni.
Da budu kao na X5-X6,slicniji njima a ne X3 (da se ja pitam).
Na X3 su mi sad jedino farovi ruzni,s obzirom da su sve ostalo prekopirali sa X5.
@Gagiba,
Moguce,al tada nista nije slicno postojalo pa mi je bio zanimljiv.Ovako ovaj X4,ovih dimenzija ovako neagresivnog dizajna(sudeci po ovom fotoshopu) deluje kao X6 za siromasne...Ne kazem da je ruzan,daleko od toga,ali ne znam. Navijam za BMW ali sam iskren.
Sustinski "nedostatak" BMW vozila ako se tako uopšte može nazvati je "nefotogeničnost"!
Svaki ali bukvalno svaki (uključujući i nesrećnu seriju 1 koja je uz prošli x3 ubedljivo najneprivlačniji BMW) je mnogo bolji uživo, u tkz. tri dimenzije. S obzirom da je koncept blizu, verovatno ćemo uskoro početi da dobijamo fabričke podatke ali ovo za sad počinje da liči na auto.
E sad, da je ovo umanjeni X6 to je fakat ali da li je to namera fabrike ili ne, videćemo... :)
@ Pitbull
E, jbg sad, na šta te podseća zadnji blatobran, na MB?
Sve u svemu svidja mi se i to meni koji nisam ljubitelj bmw-a
Lepši je od X3
@ Gagiba
Isto tvrde u tojoti, kao na slikama to nije to, a ja mogu reći da tojota ni u 3D pogledu , tj. uživo liči na KRŠ
@Dejan L
Stopaljka mi je malo cudna iz ovog ugla.
A i tu liniju ranije nisam primetio na BMW-u.
Bar ne u takvom obliku.
Kako će da legne benzinac od dva litra u ovo a do tad će ga verovatno nafrizirati na preko 250 ks i 400 nm...samo što će opet biti preko 60 000 u startu...uf..ako izadje 2014 znači oko 2020 da počnem da razmišljam o njemu!!! :)))
Taman kad nas prime u EU...axaxaaaaaa....
@Dejan L
Potpuno se slažem za Tojote. Jedino mi je nova Korola bila dopadljiva ali uživo ni blizu toga.
@Gagiba
"kad dođe neko ljudsko biće napokon na vlast"
To ne moze da se desi,vrhovni vladari drze sve na uzdi.
Drzmo se mi teme.
Glupo je mlatiti praznu slamu.
Ovaj X ce se razbiti od prodaje,moja procena.
HAHAHA
Da znaš...mada je Porše najavio konkurenciju...biće zanimljiv segment... :)
@Gagiba
Bio je jedan zanimljivi render za baby Cayenne.
Ali su odustali jer bi ugrozili Kajena.
Zato sto je brutalno izgledao.
Sad vidim nesto drugaciju (blazu) verziju.
Al mislilm da Folcika (sto ti kazes) nema sanse sa X-om :)))
PITBULL
Malo ko može sa X-om. :)
Dobar im je onaj render, video sam ga. Gotivan je meni Kajen, mada u onoj Folciki (što ja kažem) :)) više izgleda ne znaju šta će pre da razvijaju i gde će da potroše gomilu milijardi koju su uštekali, tako da je u njih sve moguće...
@dusan
Moze da je skuplji i 30 soma,dzaba. :)))
Uvek bi pre uzeo X6 a i X5 nego Kajen.
Za ovu kategoriju cu sacekati zvanicne verzije pa cu tek onda izneti misljenje. :)))
@PITBULL
Bas pre par dana,idu X5(novi) za njim Kajen(novi),Kajen po meni ima lepsu liniju,pokazuje nekako veci sarm,jos je bio Turbo,i plus je Porse...Ipak kada bih imao toliko para,zasto da vozim Bmw,kada mogu Porse :)
@dusan
Stvar ukusa.
Mene ime ne zanima,vaznije mi je koji mi se visa svidja.
I zato bi uzeo X-a.
@PITBULL
Zna se ko tu ima najbolji osecaj za volanom,ko je iako je SUV i dalje sportista,udoban,i sa asfalta smes lagano da sidjes,Kulundzic ga je bas isprobavao,kao odavno nije vozio bolji Suv... :)
@dusan
Moguce,ali kad ga vidim...
A kad vidim X-a druga prica.
X je mocan,nabildovan,jos kad ima one valjke 315 pozadi :)))
Kad onako vire iz ruba. :)))
Puca sve,kao bilder kad se rasiri :)))
PITBULL o pozdrav brate!
Vidim sviđa ti se X4.
Onako, nije loše, stvarno izgleda nabildovano, samo i cena ima da mu bude nabildovana!
čarobnjak, ej zdravo i ti (ako pratiš BMW vesti). Kako se tebi čini ovaj terenac?
@ Imam osećaj da će baby cayun biti promašaj, ali videćemo, 2. promašaj iz VW grupe treba da bude UP, jer sa cenom od 10.000€, ima da se prodaje, al malo sutra, pohlepnost VW grupe će doživeti slom.
Nadam se da će se iz svega toga izvući Audi.
Ničija nije do zore gorela
@MasterHaosis
ej pozdrav!
Ovakvi modeli me uopste ne zanimaju ali kad vec trazis misljenje, odgovoricu ti ( na zadovoljstvo prisutnih, pretpostavljam)...
Mislim isto sto i o X6!
Model bez smisla, namenjen bogatoj klijenteli koja ne zna sta ce od dosade i razbacivanja sa parama, pa eto ajde da im ovaj "novitet" ispuni zivot bar dok ne dodje novi, "zanimljiviji" model...
P.S. interesantno da je ova siromasna, napacena i propala Srbija uvek spremna da komentarise modele koji nemaju veze sa realnoscu, bar ovde kod nas...
Al sto kazu, barem je komentarisati slobodno, ili se tesimo dok smo u bedi...
pitam se nesto ovih dana u vezi novog turbo motora od 2.0L, tj. njegove cene. Bas je velika zapetljancija. Recimo u seriji 5. Ako budi samo nasledili cenu dosadasnjeg 528 koji je imao R6 od 3.0L(NA) onda bi cena bila 46K evra. Medjutim taj novi turbo motor se od modela 2.0D razlikuje bukvalno identicno na nacin na koji se razlikuju motori u 530d i 535i, i po zapremini i po primenjenim turbinama i po snazi i po performansama. E sad posto su 530d i 535i isti po ceni, onda bi se moglo zakljuciti da ce i 528i i 520d da imaju istu cenu, tj. da ce svi ostali modeli sa ovim motorom da imaju cenu kao i sa motorom 2.0D. To bi znacilo da bi sledeca serija 3 sa tim motorom kostala 33000evra, sto bi zaista bilo sjajno. Inace koliko je motor nabudzen sa svojih 245ks, reci cu samo da novi kia 2.0L sa turbo punjacem, za americko trziste ima 279KS.
Sto se tice rendera X4 daleko je to od konacne verzije. Model ce biti sa cenom oko 2000 evra iznad x3. Ono zbog cega ce biti laksi za kupovinu je to sto ce se nuditi sa jeftinijim 2.0 motorima, tako da ce najjeftinija verzija biti oko 40000 evra. Na gornjem renderu su najsmesniji prednji farovi - ovaj vredni fotoshoper je ostavio klasicne migavce, a plus je dodao dodatne kao na novoj seriji 6. Kad sam kod nove 6-tice evo ko hoce da vidi kako izgleda u INDIVIDUAL izvedbi u orient blau boji:
http://www.6post.com/forums/showthread.php?t=479321
@toma
Dobar je enterijer INDIVIDUAL.
A sto se tice X4,2.0 benzin i 2.0 dizel ce mnogo znaciti za prodaju.
Jeftiniji u startu,jeftiniji troskovi eksploatacije itd.
@toma
Kod ovog Individuala se odlično vidi savršena geometrija farova (za sve tvoje neverne istoimenjake koji su ih punih usta ogovarali) a novi 2.8i motor će da bude prava ponuda, verujem po prodaji ako ne ispred, ono bar blizu 2.0d.
A cena...pa zna se...prava sitnica....što bi rekao Sir Oliver! :)))
Jeste da Individual izgleda jako dobro, ali ne razumem upotrebu bele koze...
Sjajna stvar za muzej i za salon ali za svakodnevno sedenje nema svrhe...
@McLaren
Ako ti je za utehu, onda bi moglo da se kaze i za 70% modela iz Stutgarta da su bespotrebni:)
Dosta dobar,samo se plasim kolko ce uspeti da docaraju liniju kupea na manjoj duzini,naspram x6,tj da li ce auto imati liniju kao i x6 ili ce biti grbav kao Panamera.
Mada se slazem sa imenjakom da je nepotreban u gami BMW,bas kao i x1 u ovakvoj,tj ovolikoj formi kakva je sada i cenom.
@ McLaren
ali Audi bar ima nešto, a BMW još uvek ništa kao odgovor na CLS
I bmw nema ni konkurenta R8-ici
@ loshmi89
A šta je X6 nego hatc X5?
Audiju ne treba konfekcija!!!
Ni Šminka!!!
Kao zastava 101 i 128. Isti k****
A SLS AMG i SLR? :)))
BMW kao najsportskija marka nema predstavnika supersportistu.
@Dejan L
Nemoj tako,imaju oni konkurenta CLS-u,virtuelnog ! :)))
CL 65 AMG-laku noc. :)))
https://www.youtube.com/watch?v=Ifisi023p8g
@ Pitbull
Kao i seriju 8 takodje virtuelnu
I Efficient dynamic, najavljuju je 3 godine i sad kažu stiže do 2013.
Mislim stvarno, ako je X4 i X6 klasa za sebe, onda je Audi u odnosu na bmw klasa za sebe
@Dejan L
Procita li u Turbo-u kako su 150 biznismena iz Indije,neki industrijski grad,zaboravi kako se zove,kupili nove Mercedese u vrednosti 15 miliona dolara u jednom danu :)))
Iznervirali se ljudi,pa nokaut. :)))
Daj odma najjace sto ima :)))
@ Pitbull
Nisam, trenutno isčitavam sat i vrele gume, mada nešto sve kasne sa vestima i 1 i drugi. Toliko je zanimljiv ovaj novi SAT , da ga i ne čitam.
Turbo ću uzeti od druga, on kupuje Turbo i Auto.Bild.
@ Pitbull
Ako se ne varam na strani 22 noviteti honda civic sedan crne boje, pa isti Xsara iz 98. godine. Sramota, kasne 13 godina u dizajnu!!!
@McLaren
A jesi procitao ukratko istoriju Mercedesa u AUTO-u?
1885 prvi auto :)))
Karl Benc,patentirao vecinu stvari koji svaki auto danas ima.
Svecice,regulator brzine,paljenje pomocu vranice,kvacilo,menjac,hladnjak vode i jos dosta toga :)))
1909 su napravili auto koji je isao 202km/h :)))
10 godina nije ni jedno vozilo oborilo rekord,na sinama,putu i vazduhu.
Prvi auto sa direktnim ubrizgvanjem goriva 300SL Gulwing.
Prvi dizel auto 1932 god!
Prva auto sa samonosecom karoserijom 180d.
Prvi auto sa ABS-om,ESP-om,BAS itd itd.
Ne moze se sve nabrojati,uglavnom,u svemu je prvi.
Za ove hejtere,kad procitaju,da stoje mirno !
The best or nothing !
PITBULL™
Sedim i cerekam se...
Nije sporna istorija nekog brenda jer se tu ne moze nista menjati, nego je ridikilis da se sadasnja E klasa proglasava za pobednika zbog te iste istorije...
Vreme danas: januar 2011g - BMW serija 5 je najbolji u klasi!!!
@Panchev9
Jesi ti vozio mlakonju novog?
Ja predatora jesam. :)))
Po cemu je 5-ca najbolja u klasi?
Po tome sto ti tako kazes? :)))
Znas li koji je najaerodinamicniji serijski auto na svetu? :)))
PITBULL™
Mnogo je smesno nekoga ubedjivati u "sve to"...
Od mene vise neces dobijati "mesa" za diskusiju, ali sam siguran da ces lekciju dobiti od Gagibe, tome, mikija... koji su po pitanju BMW-a mnogo strucniji...
@Pitbull
Citam komentare i samo sam ovo cekao. Sada ce Panchev9 da kaze po cemu je bolja serija 5 a onda ti po cemu je bolja E klasa :-)... Inace, kada je rec o istoriji sve gore navedeno je tacno. Samo je od tada proslo vise od jednog veka. Tako npr danas Mercedes razvije novi motor za Smart koj moze da predje 80.000km u vrh glave. Ali se takve vesti svim silama zataskaju, a kamoli da neko to pominje... Trenutno su i Mercedes i BMW podjednako brutalne marke
Inace, x4 je savrsenstvo u odnosu na ocajni x3. Taj x3 po meni jako ocajno izgleda
@Panchev9
Pa zato ti kazem,glupo je.
A lekciju su svi dobili od nove E klase.
0,25cw,atention assyst i jos brdo drugih stvari koje ni u S klasi nisu bili tad kad se pojavila.
Pogledaj samo proslu 5-cu,enterijer je mnogo siromasan u odnosu na E.
E je najudobnija u klasi i tu nema price.
Mozda je 5-ca sportskija,mada od ove nove tesko.
Ali sigurno je da je E najudobnija.
P.S. Ako nisi strucan,onda nepokreci diskusiju dajuci pausalne ocene.
Ako nesto tvrdis moras to da potkrepis cinjenicama.
PITBULL™
Stvarno si "paljevina"...
Ne mogu sebi da odredim strucnost, ali nisam mislio na tu "strucnost", nego na to da momci koje sam pomenuo mnogo strastvenije "paze na BMW"... ;)
Mlad sam pa se "strucnost" jos dade multiplicirati u buducnosti...
Kao da je meni veselo kada citam "razlike" u desetinkama od 0-100km/h, ili razlika izmedju 570ks ili 590ks...
Ovde nema ni 10%pametno procitati, pa kad je tako onda makar zabaviti se "za dzabe"...
Upredjujes MB i BMW, a dobro je poznato da drugacije "udaraju" na svest kupaca...
Pitbull, sve oni te podatke znaju, da je Daimler Benz tata, i dan danas i zauvek. Neki hejteri su stvarno naporni. E klasa je car u ovom segmentu i jos skuplji i opet prodali vise od 40k vise. Hehe A ne brinite za peticu, i A6 ce da im ocita lekciju. :)
hehehe
Razlika je 0,67 evra...
http://www.bloomberg.com/news/2011-01-19/deutsche-lufthansa-kloeckner-rwe-vw-german-equity-preview.html
@Panchev9
rekoh ti neki dan, kloni se "premijum-diskusije"...:)))
carobnjak
Od viska zabave glava ne boli...
:)
Ali neki to shvataju preozbiljno...
Kazu razumeju drugaciji ukus, ali su oni u pravu... :)))
Smehotres...
Vec sam najavio da ce "borbu" nastaviti bolji "zastupnici" koji se ne sale...
@McLaren
"Since 2005, the 5 Series has been the segment leader, out-selling the Mercedes-Benz E-Class among others." Izvor: Wikipedia
Pazi ovoga sa Bloombergom. :) Mali, E klasa se vrti oko cifre 260k, dok petica oko 210k. Proveri...
Evo iskopa ga konacno !!!
Izvolte gospodo !
E klasa neprikosnovena!
http://www.inautonews.com/mercedes-e-class-ahead-before-a6-5-series
Sta li ce sad da kazu toma i loshmi?!
Ocekivao sam da je 5-ca makar na drugom mestu,a ona na trecem.
Rekao sam vam da je Mercedes za luksuzna kola tata.
Ubedjen sam da i S klasa shije konkurenciju po prodaji,iako je prilicno skuplja.
McLaren
"Veliki",
kada bi ti znao sta znaci Bloomberg link koji sam postavio, bilo bi lepo...
Mozda i korisno, a nadasve blagotvorno...
čarobnjak, slažem se sa tobom u potpunosti!
Mislim, BMW je BMW daleko od toga da je loš kakav god da je, samo što stvarno, kao i drugi proizvođači, mnogo prave modele koji nemaju svrhu, nego da zadovolje bogate guzice.
To je zapravo problem da ljudi hoće da se razlikuju, da voze ono što većina ve vozi, da se iskažu, pa zato tek ima da izlaze svakakvi modeli.
@McLaren
Xaxa, pa vi jos ne shvatate koji je taj auto sto pravi tih 40, 50, 60k viska... Pa to su preimenovali CLK u E coupe, i spojili dve klase u jednu. I sad su kao napravili veliki bum u prodaji, a ustvari su brojke iste. Marketinski trik da bi MB fanovi lecili komplekse... :)
@loshnmi89
CLK je oduvek bio E klasa kupe,samo su ga sad nazvali "pravim" imenom.
Nisu spojili 2 klase u jednu,ista je kao sto je i bila.
Ne pricaj gluposti.
Ne pricaj o necemu sto ne znas.
Pogledaj prosli CLK,da li ti lici na E ili na C klasu? :)))
Nadam se da se toliko bar razumes :)))
@Pitbull
Pa u pravu si to sto kazes, CLK je uvek bio E coupe. Samo sto do sad su bile odvojene brojke, a sad su ih spojili, i sad su izmislili toplu vodu. Isto ce sad da rade i sa CL-om, preimenovace ga u S coupe. Ovo su uradili samo da bi dobili to sto su dobili, da budu prodavaniji od 5-ice makar "na papiru". Kad ih 5-ica opet prestigne, onda ce ML-a da preimenuju u "E class SUV", itd itd. :)
@loshmi89
Nelupaj gluposti.
E klasa je prodavanija od serije 5 u sedan verziji iskljucivo!
46 000 kom vise.
Najbolje da su tu usli rezultati prodaje kupea i kabrio-a.
Ne vadi se sad,E klasa je uvek bila kralj klase i bice ubuduce.
A sta kazes na to sto je stari A6 prodavaniji od 5-ce?
Da nije i A5 uracunat tu? :)))
koja glupost od auta.
umesto da da prave nesto novo neki luksuzni dzip a ne ovo sranje od lepseg x3 ili da prave supercar ili novi kupe oni prave x4.
trziste je zasiceno ovih sranja , a ionako ima lepsih i boljih pa ko zeli ovako nesto ima izbor.