Novi Mercedes SL na Salonu u Detroitu 2012.

Mercedes će novu generaciju modela SL zvanično promovisati u januaru 2012. godine na Salonu automobila u Detroitu, dok njegova prodaja treba da startuje na proleće 2012.
Do tada, evo teaser slika i podsećanja na do sada poznate detalje.



Kao i još uvek aktuelni model (predstavljen krajem 2001., obnovljen početkom 2008. godine), i novi SL imaće tvrdi sklopivi krov, a po najavama iz nemačke fabrike, odlikovaće se i manjom težinom (model SL350 biće lakši za 140 kg, a SL500 za 125 kg), smanjenom potrošnjom goriva i još boljim voznim osobinama.

Pored novog izgleda (po uzoru na novije modele nemačke marke), novi SL će odlikovati i drugačija unutrašnjost sa poboljšanom ergonomijom i novim sedištima, dok će dimenzije ostati manje-više iste (uz nešto duže međuosovinsko rastojanje).


Dok će novi Mercedes SLK biti dostupan i sa dizel motorom, to kod SL-a neće biti slučaj, pa će ponudu činiti samo benzinski motori.
Po pisanju Auto Bilda, u ponudi će biti 3,0 litarski V6 sa oko 330KS i 475 Nm, model SL 500 imaće 4,6 litarski V8 motor sa 435KS i 700 Nm, dok će ljubiteljima AMG verzija na raspolaganju biti modeli SL63 AMG (5,5 litarski bi-turbo V8 sa 564KS i 900 Nm) i SL65 AMG (sa V12 motorom od 630 konja i 1000 Nm obrtnog momenta).
Ipak, pominje se i hibridna verzija koja bi kombinovala V6 motor i elektromotor sa 27KS.
U ponudi će biti i start/stop sistem, a što se cene tiče, nemački magazin Auto Bild procenjuje da će model SL500 u Nemačkoj koštati oko 115.000 evra.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Ranije objavljeni renderi iz Auto Bilda


Nastavlja se tradicija kamionskih motora. Kriza će ove izbaciti iz igre, da će tražiti Kineze da ih spasavaju. Ionako u Kini prave sklopove.
W 129 - nenadmašen i dalje. Opet tvrdim da Mercedes ima ozbiljan problem sa dizajnom: oni su prije kreirali trendove, a sada se prepoznaju po...baš ni po čemu. Magični brsač će riješiti problem izgrebanih šajbi!
Ako je nesto sto Mercedes izdize daleko iznad ostalih onda je to upravo SL! Cista demonstracija moci!
@Milan
R129 :) (verovatno nisi procitao moj odgovor u prosloj vesti o SL-u pa da ne bih razglabao opet nadji i procitaj; 100 posto je ono R)
fin. nema sta. sl63 i sl65?
cemu ovo, bolje napravit jedan. sta ce ti sl63 ako ima sl65
@Hahe
63 je V8 a 65 V12.
Za svakog da bude,pa ko šta voli.
A i 65 je jači. :)
65 ide sa takvom lakoćom da je to čudo,nosi auto kao da je na leru. :)
Igra se sa autom. :)
Zato ljudi vole V12 i ne treba im uskratiti tu opciju. Naravno za one sa dovoljno dubokim džepom.
@Pitbull
Jel mozes samo da mi objasnis jednu stvar posto mi nije bas jasna:
Jel ce kod AMG verzija biti neki atmosferac ili su svi bi-turbo tj. jel ce se i ovde primenjivati takozvani downsizing?
@Pitbull
A i mene magarca kad ne procitam sve kako treba. Doduse za 65 ni ne pise ali je on po default-u uvek bio bi-trbo. U svakom slucaju hvala druze :)
@Panco
Nema na čemu, ni ja često ne pročitam text,mrzi me. :) Samo "preletim". 65 je 6,0 V12 Bi-turbo. Možda si i video tog SL-a 65 crnog,ima kljun kao SLR,kao i felne. Imao sam tu čast da ga vozim neko vreme. :D
Pozz. :)
Ovo mu dođe kao kod kamiona V8, V12, pa i konjaža se slaže, samo mu prokolica sa balvanima fali:)
piti jel ti radis za MB..pa ih tako dobro reklamiras uvjek u najboljem svjetlu?
jer mb nije najbolje auto , cak je jako daleko od satisfakcije svojih usera.
@Hahe
Ne radim,samo sam zadovoljni (prezadovoljni) vlasnik i uživam u njemu. :)
Kontra od ovoga što si napisao u drugoj rečenici. :)
Ja upravo iznosim svoje utiske i kao što možeš da vidiš,vrlo sam zadovoljan. Kao i svi oni koje poznajem i voze Mečke. Ne bi ništa drugo uzeli. :)
S druge strane,ima blogera koji pišu sve i svašta,meni je ipak važnija stvarnost. ;)