Novi Renault Megane stiže 2016. godine

Novija konkurencija je zasenila aktuelni Renault Megane, ali francuska kompanija ne želi odustati od borbe, pa će 2016. godine predstaviti novi model, koji će izgledati više sportski.
Prema pisanju magazina Autocar, redizajnirani Megane će izgledati više sportski zahvaljujući nekim dizajnerskim karakteristikama koje će preuzeti od modela Clio i Captur.
"Nećemo se vraćati na oblik Meganea II. Niska linija krova nam daje nešto drugačije u odnosu na Volkswagenov Golf. Ona čini Megane više sportskim i privlačnijim", izjavio je Renaultov menadžer u Velikoj Britaniji Yann Le Graet.
Može se očekivati unutrašnjost izrađena od kvalitetnijih materijala, kao i veliki ekran osetljiv na dodir veličine i do 9 inča. Kompanija će ukloniti brojnu dugmad, a te funkcije će prebaciti na infotainment sistem. To će unutrašnjost učiniti elegantnijom, ali to bi mogao biti loš potez ako sistem bude nepraktičan i skup.
Specifikacije nisu poznate, ali je kompanija potvrdila da će novi Megane koristiti CMF C-D platformu, koju će preuzeti novi modeli Scenic i Espace.
Izvor: Klix.ba / Worldcarfans.com
Render: AutoMoto
Ovo izgleda pozpuno sveže, jedinstveno i odlično.
Ne mogu da se otmem od razmišljanja, šta bi bilo kad bi Golf ovako izgledao?
Bio bi proglašen za svemirski brod, verovatno :)))
Veoma lep, malo prednji deo lici na golfa ali i ovako svi sad nesto lice jedni na druge. Zadnji deo, koliko moze da se vidi iz ovog ugla, je vrlo skladan i "brz"
Aktuelna verzija, nakon poslednjeg redizajna izgleda savrseno, jedino zadnji deo od prve verzije izgleda nekako bzvz. Svakako jedan od mojih favorita u klasi. Ovo gore je malo prenatrpano, imajuci u vidu da je puki render, ali sigurno ce izgledati mnogo svedenije na kraju.
Bice odlican isto kao i novi Clio, samo zna li neko kad ce nova Laguna? Mislim da ce ona biti najvece iznenadjenje.
LAguna bi trebalo da se pojavi ove godine ili pocetkom sledece.
Kod megana cenim što nema jadne "ulazne motore" kao neki drugi (već im je npr. i bazni benzinac 1.6 16V sasvim OK, ali on verovatno neće "preživeti" do kraja ove godine, zbog stupanja na snagu EURO6 ). Tako da mislim da će i novi megane imati veoma dobru motorizaciju.
Eksterijer i sadašnjeg je meni dobar, a ni ovaj najavljeni ne deluje grdobno, mada je sve to manje važno od enterijera (jer za vreme vožnje čovek sedi unutra i "bulji" u enterijer, a ne u eksterijer ).
A enterijer i sadašnjeg je nešto gde je megane (za mene) omanuo, a mogli bi još više da omanu sa novim meganeom ako sve komande prebace na taj "tablet" od 9 incha (kako je to ovde najavljeno). To ( sa "tabletom" ) će i kod novog 308 da se pokaže kao jaka (i) funkcionalna i bezbednosna greška i reno treba da razmisli koliko će funkcija na "prebaci" na "tablet", a šta će da ostavi "klasično" (mislim da je najbolja "zlatna sredina", kao npr. na redizajniranom focusu, gde su komande klimatizacije ostale klasične i odvojene, a onaj "tablet" će da "pokupi" ostale "dugmiće").
Reno mora da poradi i na komforu zadnje klupe budućeg megane-a, jer sadašnji tu dosta zaostaje za konkurentima (posebno kao karavan), jer je neverovatno koliko je megane tesan na zadnjoj klupi (mada karavan ima Wb preko 270 cm).
I možda da "porade" na cenama (u svetlu opreme), jer ako pogledate sta su sve "opcije" za najvisi paket opreme ( GT line, sto je i jedini paket koji, recimo, ima alu felne ili auto klimu)) i koliko te "opcije" kostaju, ispadne da za iole "pristojno opremljen" 1.5 dci od 110 ks treba značajno iznad 21.000 eura (mislim i iznad 22.000) I to sve uz onu "akciju".
Mislim da bi te cene (i bez akcije) trebalo da budu značajno niže, a nivo serijske opreme značajno viši.
Bar ja to tako vidim.
Nije svima bitno da prostor u kabini bude iskorišćen MAX.
Inače, premijum trojka bi davno izumrla.
Za mene je Megan berlina odličan izbor prostornosti.
Možda, ako se već kupuje karavan, logika bi trebalo da bude ka dobrom iskorišćenju unutrašnjosti.
Iskorišćenost prostora i udobnost, obično su u raskoraku.
Reno je jeftin auto u nekim niskim i srednjim paketima opreme. Viši psketi su u skladu sa konkurencijom.
Ako već kupujem Renault, neću tražiti grejače sedišta i sl gedžete (bezvezne) na jednostavnom automobilu.
Ko voli skupu opremu, premijum vozila postoje za njih i njihov džep.
Za enterijer postojećeg Megana mogu reći da je prost i nekvaltetan ali ne i neudoban. Zato je cena takve osnovne - turske verzije smešno niska.
Nadam se da ova nova generacija Megana bude imala enterijer bar u sklas+du sa novim Kliom (a i stari klio 3 je imao enterijer gori nego na meganu).
Ako se može porediti Golf sa Meganom, glavna razlika i jeste taj enterijer i razlika u ceni od bar 4-5000€, pa ko voli nek izvoli (za to malo enterijera)
S obzirom da se pokazala kao prodajni promasaj, Laguna se gasi, nema vise...
@carobnjak: Gde nadje taj podatak? Ili je to tvoje misljenje?
Laguna 3 je ekstra autimobil, pravljen po kriterijumu udobnosi a ne vagonske prostranosti, baš isto kao mnogi iz premijum klase. Možda i najbolji automobil napravljen u Renou. Mnogi kažu ružan - za mene naprotiv ne.
Loša prodaja upravo govori da ljudi kupuju limuzinu Made in Germany, bez obzira što je laguna 3 po nemačkim standardima i iznad nemačkog kvaliteta.
Lepo napisani Mange!! Tako da mi neverovatno zvuci da nece biti lagune 4, pa makar ta vest dosla iz Renaulta!
@ALEKSANDAR BG
U pravu je carobnjak sto se tice prodaje, prosle cele godine su prodali u Evropi skoro 18.000 komada... od nje se samo Accord, Optima, Malibu i Legacy/Outback prodaju manje, sto u prevodu znaci da se svi ostali i glavni konkurenti mnogo bolje prodaju.
A sto se tice nove, tesko da ce biti ove godine jer nigde nema niti nekih najava niti spijunskih fotografija...
Da li neko može da objasni logiku činjenice da se kod sadašnjeg megana DOPLAĆUJE 500 eura da se umesto "petovratnog" megana dobije "trovratni" ( sve u istom paketu ), a ne obrnuto?
Ekonomska logika govori suprotno, pa je zato, primera radi, "trovratni" ceed (pro ceed) za 600 eura jeftiniji od "petovratnog", a tako je sa svim "narodnim" kolima koje u istom modelu nude ili su nudile trovratne i petovratne varijante (tako je pre bilo kod golfa,307, kia RIO,fiesta...), tj. ne mislim na prave sportske trovratne verzije (jer se megane "coupe" nudi i sa 1.6 16 V ili 1.5 dci od 110 ks, što baš i nisu rasni sportisti ).
Ako i sledeći megane bude u te dve verzije, možda treba da povedu računa i o tome
@ moron
to su prepisali od Zastave. Mediteran je bio skuplji od keca sa petoro vrata.
:)
Pitao sam za Lagunu jer ja vozim Lagunu 3 i ona je vec dugo na trzistu..stv sam prezadovoljan autom motor 2.0 dCi 130ks i za 2 god koliko je imam samo sam 2 sijalice promijenio, motor super stedljiv i sasvim dovoljan..Ono cime nisam zadovoljan je udobnost, meni je mnogo udobniji Passat 6 sto je i mene iznenadilo, LAguna 3 je dosta tvrdo auto ugl je za nekih 50% kruca od Lagune 2 ako ne i vise. Ali je zato za brzu voznju po krivinama sasvim dobra.
Laguna 3 ostaje u proizvodnji kao oficijelno vozilo za pogrebne ustanove, samo u karavan varijanti i crnoj boji, radice se samo po narudzbi...
@moron
to je zato sto to nije samo Megane HB sa 3 vrata, nego poseban model pod imenom Coupe!
U sustini obican marketinski trik a slicno imas kod Astre GTC...
Kakvo čudeso(ružnilo)..
Kako su samo odlučili da sa zadnjim FL ostave zadnji kraj netaknut?! Bili su najzadovoljniji njime? Ili prokleta ušteda..
@carobnjak
Da, u pravu si, astra GTC je “poseban model“ u odnosu na astru HB, ali je i pro ceed na potpuno isti način „poseban model“ u odnosu na ceed ( kao što je to i megan „coupe“ u odnosu na megan „berline“ ), pa je ipak pro ceed 600 eura jeftiniji od ceed-a ( a astra megan coupe i GTC su skuplji od petovratnih verzija za 500, odnosno, za 600 eura ). Nesporno, sloboda je proizvodjača koliko će šta da „zacepi“ ( pa i da li će trovratna verzija skuplja da bude ), ali, ako se već pominje „marketinški pristup“, onda je bolje to uradio opel sa astrom GTC ( koja ima svoj poseban cenovnik ),pa je to za kupca za bezbolnije neznanje
Reno Megan kupe i Megan u istom paketu nemaju istu opremu, imaju drugacije podeseno vesanje, krace opruge i odvojeno upravljanje od pogona(kod petovratne verzije ovo moze da se doplati oko 1200 eura, mislim)tako da sa bas istom opremom petovratna verzija i jeste skuplja.A sto se Lagune tice, jeste pomalo ruznjikava, fenomenalna za voznju, upravljiva, slicna audiju A4, kvalitetna ali ima manu jer nosi ime prehodnika koji je imao katastrofalne gafove, a drugi problem je sto cifru od 100 000 komada, sta god da naprave mogu prodati samo u prvoj godini, jer jedino mogu uzeti kupce Japanaca,Pezoa ili Citroena, jer su u d segmentu karte odavno podeljene i VW,Audi merc i Bmw se prodaju jako dobro, a svi ostali dele ostatak trzista i otimaju samo kupce jedni drugima.I to ce biti tako jos dugo.Ja tako mislim iako mozda nisam u pravu.