home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Mada su mnogi već (ispravno) zaključili da je došlo vreme za potpuno novu Opel Corsu, iz Rüsselsheima stiže najava redizajna postojeće. Krajem maja na salonu u Lajpcigu stiže osveženi D model, koji je predstavljen još u maju 2006. a prvi put redizajniran krajem 2010.

To bi mu trebalo obezbediti produženje životnog veka, jer se Corsa na većini tržišta suočava sa mlađim i tehnološki, a kada je u pitanju primena ‘downsizing’ tehnologije i naprednijim konkurentima.

Promene će se videti i na dorađenom prednjem delu (za sada još uvek pod maskom) i obogaćenoj unutrašnjosti, koja će dobiti novije ‘gadžete’ i kvalitetnije materijale.

Najveće su novosti pod prednjom haubom, gde će se ugraditi novi turbo benzinac sa direktnim ubrizgavanjem 1.0 sa 90 i 115KS, a Corsa će dobiti i već predstavljenog dizelaša 1.6 CDTI sa 120KS, razvijenog u saradnji s Fiatom.

Opel Corsa A počela je da se proizvodi 1982., B -1993., C - 2000. i D - 2006. Aktuelni model, koji će uskoro proći redizajn, napravljen je na platformi koju koristi i Fiat Punto.

Potpuno novi model E, pete generacije, očekuje se 2016., na potpuno novoj platformi koju GM od kraja 2013. razvija u saradnji s PSA-om. Kako će se produženje životnog veka već delimično zastarelog modela odraziti na tržišni uspeh, pokazaće vreme, ali osveženoj Corsi neće biti lako…

Izvor: Autoportal.hr



čitanja : 1298



Komentari

@Orlo
sta li to pise u tekstu, u vezi 1.6 CDTI? :)

Autor carobnjak 24 Feb 2014, 01:07

@carobnjak
Autoportal.hr je poznat po tome sto je "veoma strucan", to prvo.
Drugo 1.6 CDTI ne postoji sa 120 KS, vec samo sa 136, 110 i 95 KS.
Trece to sto oni nemaju blage veze o poreklu motoru nego pretpostavljaju, to je njihov problem.
Cetvrto, PSA i Opel/GM nece raditi zajedno model u B-segmentu - to je vest od pre par meseci i to je zvanicna informacija... tako da se moze zakljuciti da je cela ova vest napisana proizvoljno. ;)
P.S. Da sam na tvom mestu ne bi se vise javljao uopste kada spomenu 1.6 CDTI. ;) :)

Autor Orlo 24 Feb 2014, 10:59

@carobnjak
pa eto javljaju se drugi, ne moram ja...
Cim tebi ne odgovara, pozivas se na strucnost!

A sto ostade bez teksta kad sam postavio linkove da je 500L najprodavaniji u segmentu?
Ili si i ti odlucio da se vise ne javljas na tu temu? :)))

Autor carobnjak 24 Feb 2014, 11:25

Evo stavio sam dva motora, jedan pored drugog na jednoj slici, vidi se da je osnova tj blok motora isti, raspored spoljnih delova, turbine itd itd koji se naravno razlikuju zbog dobavljaca, Fiat ima jedne, GM druge, jedan ima jednu elektroniku, GM drugu, ovaj ima Bosh, onaj Marelli i to je to. Na primer 1.4 HDI u Fordu je bio sa nekim Fordovim Comon Railom i zvali su ga 1.4 TDCI dok je 1.6 HDI bio vernuji originalu sto naravno ne cini motor razlicitim...

http://i.imgur.com/7rLzeY5.jpg

1.6 MJTD i 1.6 CDTI su isti motori, ko ne vidi, njegov problem. :)

Autor tommy 24 Feb 2014, 11:28

@Orlo
greska, zna se kome ide... :)))

Autor carobnjak 24 Feb 2014, 11:30

@ tommy
fotografije koje si postavio mi deluje kao enigmatski zadatak: pronađi sličnosti. Osim položaja usisa-izduva i turbine ne uspeh da nađem ni jednu sličnost. Blokovi koje spominješ se skoro i ne vide.

Autor Ex 24 Feb 2014, 12:22

@carobnjak
Mozes da se pravis koliko hoces lud ali autoportal je vise puta diskreditovan upravo na ovom blogu od nekih blogera. Pisu kako pisu, i uglavnom proizvoljno iznose zakljucke ili informacije, kao sto sam ti pokazao ovde.
To za 500L cu sada da nadjem i dobijes odgovor. :)
P.S. Tebe ceka nesto na Whatcar? Fiat 500L, i na temu vezanu za Giuliettu. ;)

Autor Orlo 24 Feb 2014, 13:13

Orlo
nema potrebe da ti odgovaram za Giulietu, pogledaj komentare na b92 za istu vest pa ces videti sta je i kakva je Alfa!

Sta znaci jedan klip na jutjubu, i jedan polovni primerak???
Apsolutno nista!
Ajde da ti nadjem bar 10 Golfova sa losim ‚ishabanim podvozjem...
Plus ako nesto cvrci uopste ne mora da znaci da nesto nije u redu, mogu ti dokazati na licnom primeru...:)

Autor carobnjak 24 Feb 2014, 16:06

P.S.
kao sto vidis ima nas dosta koji su prepoznali Fijatove gene u tom CDTI, tako da jos nista nije gotovo niti dokazano, i nemam sta da priznam... :)

Autor carobnjak 24 Feb 2014, 16:25

@carobnjak
Dosta vas koji ste prepoznali Fijatove gene u tom CDTI - ej nemoj da me zasmejavas molim te kao ono sa Torinom. Svi do jednog koji tvrdi da je 1.6 CDTI = 1.6 MJet je to zakljucio na osnovu toga sto Opel koristi/o Fiat-ove 1.3 i 1.9 motore i njihove derivate (2.0) pa ste zakljucili jer ste videli brojku 1.6, i odma pretpostavili da je to isto. E da tu je i baja sa slikom koji zna bolje od svih nas zajedno.
Sve sto si ti tvrdio ja sam pobio (tvrdio si da je isti precnik i hod klipa, da je dizajniran je u Torinu a to je isto mesto gde je dizajniran i Fiat-ov agregat), sem one tvoje cuvene: "sta ti znas koje tajne dogovore imaju Fiat i GM, i verovatno su prodali nacrte pa je Opel napravio ovaj motor koristeci nacrte Fiat-a samo upotrebio aluminijum" - jedino je to sto ti je ostalo - teorija zavere.
P.S. Odi do whatcar? testa 500L da mi objasnis jos neke stvari, zamolio bih te.

Autor Orlo 24 Feb 2014, 17:24

Orlo
izvini ali ja nikada nisam stavio znak = izmedju ta 2 motora!

Gde o 500L?

Autor carobnjak 24 Feb 2014, 18:17

P.S.
sto se tice dimenzija ti si ih napisao u inchima pa preracunato u mm, tako da i tu moze da se potkrade greska, tj. minimalna razlika!

Autor carobnjak 24 Feb 2014, 18:19

@carobnjak
Ej ne tupi i ne izvrci. To su zvanicne brojke dao sam ti za oba motora u mm i incima, i na sajtu na onoj temu je brojka u mm tako da opet ne tupi.
Evo izvoli jos jedan link sa temom vezanom za Torino ;) :) :

http://media.opel.com/media/intl/en/opel/news.detail.html/content/Pages/news/intl/en/2014/opel/02-21-neumann-visits-turin.html

Autor Orlo 24 Feb 2014, 18:35

Orlo
pa i ti si dosta tupio, a ja herojski podnosio, pa sta? :)

Autor carobnjak 24 Feb 2014, 18:44

P.S. sto se tog linka tice jer od Opelovog PR-a ili nezavisnog izvora? :)

Autor carobnjak 24 Feb 2014, 18:47