home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Dok čekamo da na sajmu automobila u Detroitu Honda i zvanično predstavi novi NSX (u Americi kao Acura NSX), evo i dve nove slike koje je objavio LA Times.

Ranije objavljene teaser slike i par detalja o NSX-u pogledajte OVDE.



čitanja : 1453



Komentari

Svojevremeno RX-7, NSX, Skyline GT-R, na trkama Impreca, Lancer, GT-One, R390 pa onda GT-R, LFA...
Japan nema Lambo i Ferari ali ima tradiciju brzih automobila. Nece ni ovaj razocarati.

Autor 5ar 12 Jan 2015, 03:16

Vreme je. „Akura“ nikad slabija, ni „Honda“ nije što je bila, a koncepti ovog auta se vrte na detroitskim sajmovima još od 2003. godine.

Autor CaMIRO 12 Jan 2015, 04:05

5 godina u najavi, a i jos kada je bio nov izgledao je gore od R8. Sta ce tek sada biti, kada je novi R8 na pomolu, i8 je tu, Godzilla je standardno ruzna, ali upotrebljiv automobil... Znam da im ovo treba samo radi marketinga, ali jako su gnjavili, sada vise nije zanimljiv.

Autor Fordovac 12 Jan 2015, 07:46

Pero, zaboravio si Supru twin turbo i Mitsubishi 3000GT. ;)

Autor Optimus Prime 12 Jan 2015, 09:04

CaMIRO
LFA je razvijan 10 godina a verujem da ce za deset imati kultni status, poput 599 GTO. Ja zaista ocekujem da ovaj auto bude bolji od R8, 458, 911 Turbo...

Optimus Prime
Setio sam se kad vec poslah komentar pa mi bese glupo da pisem dopunu. :)

Autor 5ar 12 Jan 2015, 12:41

@5ar
Od standardnog LFA sam ocekivao vise koliko su ga bili razvijali...Plus mu je cena bila nenormalna, tako da je mirisalo na mali broj primeraka i propast.

Autor dusan 12 Jan 2015, 13:23

dusan
Ocekivao vise? Propast?!
Ako nista drugo, otvori stranicu na Wikip. pa ces videti da je pobedio manje-vise sve konkurente na svim testovima! O vremenu na Nir. nema potrebe pricati, tada brzi od svih Ferarija, 911, SLS BS, GT-R... A i danas od 99%.

Autor 5ar 12 Jan 2015, 14:49

dusan
Ocekivao vise? Propast?!
Ako nista drugo, otvori stranicu na Wikip. pa ces videti da je pobedio manje-vise sve konkurente na svim testovima! O vremenu na Nir. nema potrebe pricati, tada brzi od svih Ferarija, 911, SLS BS, GT-R... A i danas od 99%.

Autor 5ar 12 Jan 2015, 14:54

Lexus LFA se pojavio 2010 tako da to nije bas odavno pre svega. Ona posebna Nirburgring edition godinu dana kasnije, napravila dobro vreme za to gde se spremala iskljucivo, dok je npr izasla i na Hockenheim Short i nije se bas provela dobro. Tamo su brzi od nje mnogi od Superledjere, 911 GT3RS, GT3 RS 4.0, nova Turbo S, ZR1, Huracan, Aventador pa cak i Carrera GT iz 2003 i jos automobila ima na listi ispred. Ja sam pricao o normalnom LFA na kojem je brza nova Carrera S sa 400ks. Prethodna 911 Turbo S i LFA su tu negde na stazi, ali pogledaj ubrzanja iako je LFA jaci do 100 skoro sekundu slabiji, do 200 jos malo 2 sekunde, a do 300 je LFA trebalo 50 sekundi!!! Ej, 50 sekundi...Radis na automobilu 10 godina i treba ti 50 sekundi do 100, odusevljen sam. Nisam siguran da li pricas o Ring ediciji, ali ako pricas samo na 2 staze su ga isterali, na jednoj standardno japanski 'evo ga nase vreme', na drugoj se obrukali. Standardni LFA vec bruka, kazes brzi od 99%. Da, kako da ne. 991 GT3 se pojavio 3 godine kasnije samo i slabiji 80 konja. Izasli oba na 4 staze zajedno i LFA je sporiji na svim. Taj LFA se godinu dana ranije pojavio od 911 Carrere S koja ima 160ks manje i 'ladno je Carrera S nosila pobede na 40$ trka. Izvini ali ja mislim da auto koji radi jedan jak proizvodjac iz Japana 10 godina mora da bude brzi od svih automobila u narednih 5 godina koji su slabiji barem 100ks. I da, ja strasno gotivim LFA zbog dizajna, meni se svidja ima i lep zvuk...Ali GT R je institucija za njega u Japanu. Jos 300 i kusur hiljada dolara za LFA cijih su 500 primeraka prodali za 3 godine, sto i ne cudi. Kupovali neki holivud pozeri i pozerke zbog cene, poput one Paris Hilton koja je najpoznatija vlasnica LFA...

Autor dusan 12 Jan 2015, 15:40

I da, Porse, Ferrari ne prave Ring Edition. Njihovi Speciale ili RS verzije su brze na svakoj stazi. Neces videti moc na Ringu, a na ostalim da ih deru svakakvi.

Autor dusan 12 Jan 2015, 15:43

Ovo ima da dere sve redom :)

Autor NemanjaBB 12 Jan 2015, 16:12

To o cemu ti pricas je istina taman koliko i da sam ja Peter van den Hugeband.
Ako se uzdas u fastestlaps.com, sajt na kom auto ubrzava 0-300 za 14.6s a do 295 mu treba 18s (1000m)... Dzaba mu prica. Idi na Wiki, pise sve u detalje.

Autor 5ar 12 Jan 2015, 16:15

Premijera novog NSX-a u Detroitu:

http://4.bp.blogspot.com/-t3TISHRSZsw/VLP_W8lJ7cI/AAAAAAAAiPE/s6Hg2gQSvwQ/s1600/NSX-New-1.jpg

http://1.bp.blogspot.com/-GNBDyi7Mr6I/VLP_XY7ejRI/AAAAAAAAiPI/hIj4EUvO6cY/s1600/NSX-New-2.jpg

http://1.bp.blogspot.com/-mw1_aeHvPr4/VLP_YWkd1FI/AAAAAAAAiPc/GpsgkTnqqT8/s1600/NSX-New-6.jpg

http://1.bp.blogspot.com/-CQZOBUWMflM/VLP_X7Ys6YI/AAAAAAAAiPQ/k1JHoxbHVHs/s1600/NSX-New-4.jpg

Autor auto 12 Jan 2015, 18:12

@5ar
Dakle da verujemo Wiki koju moze btw da pise ko hoce, a da ne verujemo fastestlaps.com koji ima podatke one koje i sami magazini naprave posle testiranja? Imaju greske, ali zahvaljujuci proizvodjacima koji kazu pogresne informacije pa oni zapisu, ustvari bude drukcije kada to istestiraju magazini. Sta vise da je LFA ocajan do 300 govori i to da je skoro pa nemoguce naci na youtube snimak ubrzavanja do 300, uglavnom do 270, 280 (mozda im treba neka poduza relacija da bi stigli do 300). Uglavnom je slican sablon kao i GTR...Gledajuci ubrzanja 'on board' i jedan i drugi biju do 200 dobro, posle toga krenu bas da se razvlace polako. Cist primer ti je GTR koji sa 550 konja ne moze do 300 da stigne ispod 30 sekundi. A, npr 911 Turbo S nova do 300 stigne za 25 sekundi. Dakle vrhunska ubrzanja do 100, 200, ali ni do 300 nema velikog usporavanja. Pa imas na youtube GTR pojacan na 650 ks protiv nove Turbo S od 60-300 i ne moze da se nosi sa Turbo S. Iskreno moras biti objektivniji. Imas i drag trku onu gde su stavili 10 automobila u trci. SLS je bio ispred LFA, R8 GT je pojeo oba, ZR1 prethodna prolazi kroz cilj isto kad i LFA. Ni kad je LFA izasao nije bio najbolji niti je sada bolji od 99% kao sto kazes.

Autor dusan 12 Jan 2015, 22:19