home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Hyundai je na ovogodišnjoj trci izdržljivosti 24 sata Nirburgringa učestvovao sa tri automobila, a među njima se našao i razvojni prototip budućeg sportskog hatchbacka i30 N Turbo.

Ovo je deo Hyundaijevog zvaničnog razvojnog procesa njihovog high-performance N podbrenda koji će činiti i modeli koji će konkurisati Renault RS i Volkswagen GTI i R varijantama.

U međuvremenu se pojavilo nekoliko novih detalja i o serijskoj verziji Hyundaija i30 N za koji je i zvanično potvrđeno da će biti lansiran tokom sledeće godine. To je u intervjuu za britanske medije najavio Albert Biermann, šef Hyundaija za razvoj i test vozila sa visokim performansama.

Budući i30 N će se bazirati na trećoj generaciji modela i30, a pokretaće ga 2,0 litarski turbo četvorocilindraš koji je prošlog vikenda testiran u razvojnom vozilu koje je učetvovalo na trci 24 sata Nirburgringa.

Serijski Hyundai i30 N će imati prednji pogon i manuelni menjač (ta varijanta će moći do 250 km/h), ali će se tokom 2018. godine pojaviti i verzija sa automatikom. Takođe, nije isključena ni mogućnost da se i30 N pojavi i sa pogonom na sva četiri točka.

Za sada nije poznato sa koliko snage će tačno raspolagati pomenuti 2,0 litarski agregat, ali nedavno objavljeni Hyundaijev video je pokazao da motor tokom testova generiše 263.9KS i 308.9 Nm. Ove brojke međutim nisu konačne pa ostaje da se vidi koliko KS će imati finalni, produkcijski model.

Takođe, Hyundai planira da ponudi i30 N i sa opcionim track performance paketom koji će imati još više snage. Ta varijanta će standardno dolaziti i sa elektronski podešavajućim LSD diferencijalom, modifikovanim izduvnim sistemom, optimizovanom transmisijom, jačim kočnicama i drugim unapređenjima.

Biermann je najavio da će N verzija biti "pristupačna", što znači da bi i30 N trebalo da bude jeftiniji od Ford Focusa ST i VW Golfa GTI.

Ivan Mitić - Autoblog.rs



čitanja : 669



Komentari