home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA
Volkswagen Golf 8

Volkswagenov Golf je sa nama još od 1974. godine i za to vreme je kroz sedam generacija prodat u skoro 35 miliona primeraka, pri čemu se trenutno nudi u više od 100 zemalja.

Imajući u vidu značaj Golfa za celu VW Grupaciju, ne iznenađuje da je kompanija u novi Golf 8 investirala čak 1,8 milijardi evra.

Fabrika u Volfsburgu u Nemačkoj će ostati najvažnija za proizvodnju Golfa, budući da se tamo dnevno proizvodi više od 2.000 primeraka ovog modela.

Početkom ove godine je saopšteno da proizvodnja Golfa 8 startuje krajem juna 2019. godine, a sada su Nemci objavili i novi teaser crtež.

Golf 8 će se bazirati na VW-ovoj MQB platformi, a kako navode nemački izvori automobil će biti praktičniji, snažniji, ekonomičniji i prostraniji, sa više upmarket enterijerom i kvalitetnijim materijalima. Takođe, po nekim ranijim informacijama, Golf 8 će biti nešto duži i širi, ali i oko 70 kg lakši u poređenju sa sadašnjim Golfom 7, dok će zapremina prtljažnika biti povećana na 400 litara.

U pogledu izgleda ipak ne treba očekivati neke značajnije razlike u odnosu na uspostavljeni kompanijski dizajnerski rečnik, jer Volkswagen tu igra na sigurno i eksperimenata jednostavno neće biti. Ovde treba pomenuti da se u gami više neće nalaziti trovratna verzija.

Što se motora tiče, kod benzinaca se očekuju 1,0 litarski trocilindraš, pa 1,5 i 2,0 litarski četvorocilindraši, kao i novi 1,5 litarski dizelaš koji će zameniti sadašnji 1,6 litarski agregat.

Potpuno električne verzije Golfa više neće biti jer će njegovo mesto zauzeti novi električni hatchback Volkswagen I.D.

S druge strane, ponuda hibrida će podrazumevati Mild Hybrid (sa 48-voltinim električnim sistemnom) i Plug-in Hybrid varijant.

U ponudi će biti i sportski Golf GTI (sa 250KS) i Golf R koji će raspolagati sa oko 350KS.

Takođe, pominju se i novi infotainment sistem, head-up displej, automatsko kočenje, tehnologija kontrole gestikulacijom, digitalna instrument tabla...

Ivan Mitić - Autoblog.rs



čitanja : 880



Komentari