Produkcijski Ford Shelby GR-1 će pokretati V8 motor sa više od 700KS

Konceptni aluminijumski Shelby GR-1 je publici prvi put predstavljen na prestižnoj izložbi Pebble Beach Concours d'Elegance pre skoro 15 godina, ali su u Fordu tada bili previše zaokupljeni modelom GT pa za GR-1 nije bilo prostora za uvođenje u proizvodnju.
U međuvremenu, iz kompanije Superformance je stigla vest o potpisivanju ugovora s Fordom i Shelbyjem o mogućnosti ograničene produkcije automobila kojim bi se oživeo legendarni model Shelby Daytona Coupe.
Izvršni direktor kompanije Lance Stander je otkrio da produkcijski Ford Shelby GR-1 neće pokretati 6,4 litarski V10 motor koji je bio ugrađen u originalnom konceptnom modelu, a alternativno rešenje biće kompresorom potpomognut V8 motor sa više od 700 konjskih snaga koji je Ford pre nekoliko dana predstavio u "über" Mustangu Shelby GT500.
Stander je potvrdio da će GR-1 za prenos snage na podlogu koristiti isti Tremac automatski menjač s dva kvačila koji Ford isporučuje u kombinaciji sa pomenutim Mustangom, a dobra vest za tradicionaliste je i GR-1 u kombinaciji s novorazvijenim ručnim 6-stepenim menjačem.
Superformance neće proizvesti više od 325 primeraka, a aluminijumska karoserija će se kupcima ponuditi ofarbana ili samo polirana kao na konceptnom modelu.
Izvor: Klix.ba / Motor1. com
Foto: arhiva Autoblog.rs