Mercedes-AMG GLC će imati više od 900 KS

Kako piše britanski Autocar (čiji render Mercedes-AMG GLC-a možete videti OVDE), iako je povezan sa električnim SUV-om predstavljenim na septembarskom salonu automobila u Minhenu, novi AMG GLC će predstavljati značajno tehničko odstupanje od tog automobila. U velikoj meri će se oslanjati na pogon AMG.EA koji je prvi put predstavljen kod prototipa GT XX sa 1360 KS.
SUV će koristiti tri aksijalna motora – jedan na prednjoj osovini i još dva na zadnjoj – kako bi se postigla snaga koja će preći 900 KS i skoro je dvostruko veća od 489 KS standardnog automobila. Ovo ga pozicionira kao direktnog rivala budućem Porscheu Cayenne Turbo, koji bi trebalo da isporuči do 980 KS. Kada stigne, biće treći najmoćniji AMG model do sada i najmoćniji AMG SUV.
Izvori su za Autocar rekli da AMG cilja na ubrzanje od 0 do 100 km/h za manje od 3 sekunde i ograničenu maksimalnu brzinu od 250 km/h.
Ključno za sve je najnovija AMG-ova tehnologija baterija. Ona izbegava prizmatične ćelije koje koriste standardne verzije GLC EQ-a u korist novih cilindričnih ćelija. Tvrdi se da one nude superiornu gustinu i termičke karakteristike u odnosu na prizmatične ćelije koje koristi standardni automobil.
Baterijski paket od 800 V AMG-ovog novog električnog SUV-a takođe će imati sistem direktnog hlađenja.
Vodeći model GLC-a će takođe usvojiti simulirani režim menjanja brzina sličan onom koji koristi Hyundai Ioniq 5 N i simulator zvuka osmišljen da pruži zvuk V8 motora.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs