
O modelu GT9 kompanije 9ff je ranije već bilo dosta reči, budući da je na trkačkoj stazi Papenburg ovaj automobil prošle godine uspeo da postigne planiranih 409 km/h. To je bilo dovoljno da se pretekne Bugatti Veyron (može do 407 km/h), ali ipak manje od 412,28 km/h koliko postiže američki SSC Ultimate Aero TT.
Zato je 9ff već pripremio novu verziju, nazvanu prosto GT9-R, koji bi sa snagom od 1120KS i 1050 Nm obrtnog momenta ("običan" GT9 ima 987KS) trebalo da postavi novi svetski rekord u maksimalnoj brzini za serijske modele. 9ff će inače napraviti samo 20 komada GT9-R po, za sada, nepoznatoj ceni.

Kako bilo, u odnosu na GT9, GT9-R raspolaže i sa nešto izmenjenim izgledom i poboljšanom aerodinamikom, a po navodima ljudi iz kompanije 9ff može da postigne 414 km/h. Time bi pretekao pomenuti SSC Ultimate Aero TT, ali ovde treba pomenuti i britanski Keating TKR sa 418,6 km/h. Međutim, Keating Supercars najavljuje da će TKR to ponovo morati da uradi kako bi i zvanično ušao u Ginisovu Knjigu rekorda.

Podsećanja radi, iza imena 9ff GT9 se u stvari krije detaljno modifikovani Porshe 911 koji, zahvaljujući upotrebi karbon fibera i kevlara, ima težinu od 1326 kg. Dužina inače iznosi 4733 mm, širina 1860 mm, visina 1180 mm, a međuosovinsko rastojanje 2650 mm.
Za pogon je zadužen 4,0 litarski 6-cilindrični motor sa dva turbo punjača.
Što se ubrzanja tiče, brojke za GT9-R izgledaju ovako: od 0 do 100 km/h samo 2,9 sekunde, a do 300 km/h mu treba 15,8 sekundi.