home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
DP Motorsport Porsche 964

Predivni Porsche 964 nedavno je potpuno restauriran i modifikovan u pogonu kompanije DP Motorsport.

Kompanija koju predvodi Patrik Cimerman, poseduje veliko iskustvo po pitanju klasičnih 911 modela, a u ovom poslednjem slučaju, ni jedan šraf nije ostao na svom mestu tokom transformacije sportskog automobila i njegovog činjenja još impresivnijim nego onda kada je napustio fabriku kompanije Porsche.

DP Motorsport Porsche 964

Kako bi kreirali ovaj posebni 964 model, poznat kao Classic RSR, DP Motorsport je pripremio specijalne, ručno kreirane komponente za karoseriju, dobijene od ultra-laganih mešavina ugljeničnih vlakana i kevlara. Ova kompanija takođe je kreirala i nova prednja krila, zadnje bočne prozore, posebnu haubu, prednji vezni lim, bočna vrata sa zelenim zatamnjenim pleksiglasom i novo kožno nebo u enterijeru.

DP Motorsport Porsche 964

Za dalje dodavanje poželjnosti ovom automobilu zadužen je komplet ojačanih Fuchs točkova, koji mere 15x9 napred i 15x11 pozati, sa Michelin TB5 gumama od 225/50 na prednjoj i 285/40 na zadnjoj strani. Vešanje je dobijeno od strane kompanije KW, a ono ne samo da spušta visinu ovog modela, već takođe popravalja i njegovo upravljanje.

DP Motorsport Porsche 964

Eksterijer ovog klasičnog modela krasi predivna nijansa poznata kao ‘Stonegrey’ i ona je uparena sa dekorativnim štraftama ofarabanim u bordo.

DP Motorsport Porsche 964

Ekstenzivni radovi preneli su se i na pogonski sklop ovog 964 automobila, a oni su bili dovoljni kako bi njegovu snagu sada podigli na velikih 320 ks i 380 Nm obrtnog momenta što je za 70 ks više od standardnog modela. Ovo poboljšanje postignuto je povećanjem kapaciteta ovog agregata na 3,8 litara, dok je dodatno njima doprineo i specijalno dizajnirani izduvni sistem, kreiran od lakog nerđajućeg čelika. Uparen sa ovom mašinom stiže petostepeni manualni menjač.

DP Motorsport je takođe modifikovao i etnerijer predivnog klasika, dodajući mu zavareni rol bar, naramenice za pojaseve i zadnju poprečnu šipku, kadice obložene u sintentičkoj koži i alkantari, Schroth pojaseve sa četiri tačke vezivanja, Momo sportski upravljač, ultra-lagane panele kontrolne table i perforirane pedale.

Izvor: Autoexclusive.rs

Foto: DP Motorsport



čitanja : 552



Komentari