
Kako navodi Klix.ba, KAMM je dodao nekoliko stvari fokusiranih na udobnost, što je dodalo malo težine, ali je i dalje težak samo 860 kilograma.
"I dalje je lakši za neverovatnih 100 kilograma u odnosu na originalni 912", saopšteno je iz KAMM-a.

Automobil pokreće 2,0 litarski vazduhom hlađeni četvorocilindrični motor, koji su razvili KAMM-ovi inženjeri s iskustvom rada u Porsche Motorsportu, Singeru i Koenigseggu. Reči je o ekipi koja definitivno zna šta radi.

Ovaj motor razvija 162 KS i 200 Nm obrtnog momenta, uparen je s petostepenim manuelnim "dog leg" menjačem i opremljen individualnim kućištima leptira za gas, posebno izrađenim primarnim usisnim i izduvnim granama, unapređenim glavama i klipovima, a tu je i ZF diferencijal s ograničenim proklizavanjem te posebno izrađena hidraulična spojka.
Ugrađeni su TracTive amortizeri podešeni za udobnost, a komforu doprinose i Touring sedišta te drugi posebno izrađeni detalji.

Opciono je moguće dobiti moderno ozvučenje, kao i bežični punjač za mobilni.

Model će biti dostupan kao Coupe i Targa, a KAMM namerava da proizvede po pet primeraka počevši od naredne godine. Za svoje usluge kompanija traži 245.000 evra, što ne uključuje donorski automobil.
"Porsche 912 je bezvremenski klasik, a s modelom 912T smo ga pretvorili u sportski tourer koji pruža viši nivo udobnosti bez umanjivanja čistog užitka vožnje", poručio je šef KAMM-a Miki Kazmer.
Izvor: Klix.ba / Topgear.com
Foto: KAMM