
Na scenu bi ponovo mogao da se vrati rumunski proizvođač terenskih vozila ARO, pod uslovom da se ostvare planovi kompanije Landmark Management koja drži prava na ovu marku.
Prvi čovek Landmark Managementa, Nicolau Ratiu, planira oživljavanje ARO-a uz pomoć za sada neimenovanih stranih investitora.
Kompanija trenutno u ARO fabrici u Campulungu proizvodi delove za Daciu, a razmišlja se i o proizvodnji delova za ARO modele koji su još uvek u upotrebi.
ARO je inače počeo sa proizvodnjom 1957. godine, a napravljeno je oko
360.000 vozila (od čega je više od polovine izvezeno u 110 zemalja).
Ovo je stvarno da ti ne bude zao da ga ganjas gde stignes, za razliku od Lend kruzera, X5... i ostalih terenskih vozila, koji ipak previse kostaju da bi se terali po nekim "cudnim" putevima.
Nemojte pogresno da me shvatite, Lend Kruzer je po meni najbolji terenac na trzistu, ali ipak prevelika je cena da bi se koristio u tu svrhu. Zakacis ga malo negde, pa ja bi se ziv pojeo.