home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

"Ferari" je odlučio da povuče sve automobile "458 Italija" napravljene ove godine, nakon nekoliko izveštaja o požarima koji su izbili u ovim vozilima, piše BBC.

Kompanija je saopštila da je poslala inženjere širom sveta da istraže pet izveštaja o "termalnom incidentu". Oni će zatražiti od vlasnika više od 1.200 automobila da ih dovedu radi modifikacije. 

Incidenti su prijavljeni u saveznoj američkoj državi Kaliforniji, Francuskoj, Švajcarskoj, Kini i još jednoj neimenovanoj lokaciji.

"Ferari" je naveo da je problem u lepku koji se koristi u spajanju blatobrana na vozilima.   

Pod određenim uslovima lepak se može pregrejati i čak zapaliti, rekao je portparol kompanije BBC-u. U ekstremnim slučajevima, otapanje lepka može dovesti do deformacije zaštite motora te požara. 

Vlasnici koji su prvi prijavili požare, za koje se kasnije utvrdilo da su izbili zbog ovog problema, dobiće novo vozilo, saopšteno je iz "Ferarija". Kod ostalih vozila biće zamenjen lepak i pridodato mehaničko pojačanje. 

Model "458 Italija" košta oko 170.000 funti. 

Preuzeto sa : Blic.rs

Foto : WreckedExotics.com 



čitanja : 4455



Komentari

Fušeraj na sve strane.

Autor Boris 02 Sep 2010, 11:42

Uzas kako gori.
@Eto opet za sve pametnjakovice
Fabricka greska!
Nije do vozaca!
Jel sad jasno?!

Autor PITBULL 02 Sep 2010, 12:00

"Vlasnici koji su prvi prijavili požare, za koje se kasnije utvrdilo da su izbili zbog ovog problema, dobiće novo vozilo, saopšteno je iz "Ferarija".
Kod ostalih vozila biće zamenjen lepak i pridodato mehaničko pojačanje."
Hmmm. Ne verujem da ce ovima biti prijatno,kod kojih bude zamnenjen lepak na autu.
Verovatno ce resiti problem.
Al opet ne verujem da ce vlasnici biti skroz spokojni.

Autor PITBULL 02 Sep 2010, 12:05

Dobro su se setili da ih opozovu...

Autor Gagiba 02 Sep 2010, 12:11

Carobnjak, da cujemo tvoj komentar na saopstenje fabrike? Kako to da nisu vozaci krivi? :))))))

Autor boris 02 Sep 2010, 12:13

@Boris
Ma ako Carobnjak kaze da su vozaci,onda su vozaci,pusti sta fabrika kaze :)
Ko da fabrika zna nesto i ko da je bitano njihovo zvanicano saopstenje :)

Autor PITBULL 02 Sep 2010, 12:20

Al cudo je od kakve gluposti moze da se zapali automobil.
I to ovako. Stvarno je jeziv prizor. Izgleda kao da su ga dobro potopili u benzin i zapalili.
A ono zbog bezveznog lepka.
Uzas...

Autor PITBULL 02 Sep 2010, 12:30

Ko bi rekao da je od lepka, bruka za jedan Ferrari...

Ne mogu da verujem da se ovo nije pokazalo na test voznjama, koliko ih gaze, moralo se zapaliti. A moze biti da je nesto ozbiljnije, pa ne smeju da kazu.

Autor blitzman 02 Sep 2010, 13:13

Uff...
Ferarri jeste nesto posebno ali ja ne bi olako promenio taj lepak...
Neka ponude neki drugi model iz game(sa boljim lepkom)...
Treba da prodje neko vreme pa da se stisa bura oko 458 Italia...
Prosto mi deluje neverovatno da se na njihovim detaljnim ispitivanjima nije pojavio problem sa "samozapaljivim lepkom"...

Autor Panchev9 02 Sep 2010, 13:14

Sta god da je u pitanju,od pocetka sam tvrdio da je fabricka greska.
Jer ne moguce je da ih se toliko zapali zato sto "vozac"
ne zna da vozi.
Cak,mislim da je ne moguce da vozac zapali auto (ispravan)
sta god da mu radi.
Pa taj auto i jeste napravljen za gazenje.
Nije to 1.0ccm :)
Pa da ne ocekujes brzo.
Za sta je Ferrari ako nije za brzu voznju :)
Kao,kupili ste 458 Italia,samo molim vas nemojte preko 2 000 obrtaja :)

Autor PITBULL 02 Sep 2010, 13:37

lepkom spojen blatobran?

vrhunska tehnologija :-))

pa cak se i rostilji prave zavarivanjem delova a kartonske kutije se lepe lepkom :-)))

Autor ChedomirADELAIDE 02 Sep 2010, 13:40

@ChedomirADELAIDE
vrhunska nego sta...
kad lotus lepi sasiju lepkom, ne vidim zasto ovi ne bi mogli blatobrane da lepe

Autor ilijapaun 02 Sep 2010, 14:24

Carobnjak ce da vam kaze da sada imate pravi argument iz prve ruke pa mozete nastaviti da lupetate... :)))
Nadam se da ne mislite da je lepak kriv i za slupane modele?

Autor carobnjak 02 Sep 2010, 15:36

Niko do sada nije opozvao automobile osim Ferraria.

Autor boki 02 Sep 2010, 15:40

Budale... Lepak? Plasticni delovi se bolje spajaju 'lemilicom'...

Autor Moron 02 Sep 2010, 15:43

To je vatreno crvena boja

Autor gagiNBG 02 Sep 2010, 15:46

Zar je moguce da lepkom spajaju delove!?Veliki Ferrari-bilo nekad...

Autor milan 02 Sep 2010, 16:02

Ma nije kriv Ferari (italijani). Kriv je Henkel (nemci) koji im je isporucio lepak koji slabo drzi a dobro gori. :)))))

Autor boris 02 Sep 2010, 17:06

Ma trebali su da stave super bond, toliko jak da blatobran jos uvek stoji! ;)

Autor Damko 02 Sep 2010, 17:07

Ceo ferari je napravljen na bazi epoksidnih smola, ugljenicnih i drugih vlakana, koje imaju izvanredne mehaničke karakteristike, malu težinu, ali su na žalost zapaljive, tako da komplet automobil izgori.
Ipak inicijalni požar verovatno izaziva neispravan dovod goriva ili instalacija.
Neverovatno je da su ovako sporo reagovali na otklanjanju fabričkog nedostatka!
Pa posle neko pominje tojotu!

Autor Mange 02 Sep 2010, 17:08

Sad lepo svi da kupe SLS AMG!) Nemac je tata.

Autor Eki 28 02 Sep 2010, 17:13

PS
Postoje termolabilne i termostabilne plastike. Termostabilne plastike se ne mogu variti i one su jedine primenjive kao noseći delovi nekog mehaničkog sklopa.
Najlon kese, plastična ambalaža je vrsta termolabilnih plastika, tj. menjaju svoje mehaničke karakteristike u zavisnosti od temperature.
Ovaj ferari je napravljen po tehnologiji F1 i ne postoji jači i žilaviji kokpit ili školjka nego ova od "ugljeničnih vlakana".
I mercedes SLS AMG, delom koristi istu tehnologiju.

Autor Mange 02 Sep 2010, 17:23

@Mange
hvala za objasnjenje!
Pozdrav! :)

Autor carobnjak 02 Sep 2010, 17:27

Trebalo je da koriste OHO lepak,mislim da je on nezapaljiv!?

Autor milan 02 Sep 2010, 19:03

ne vjerujem da je do ljepila...

Autor hh 02 Sep 2010, 20:45

sve je to zavera da se spasi Big 3 i uniste svi ostali :))))

Autor mile antena 02 Sep 2010, 21:23

@mile antena
haha, "big 3" ne moze ni da pridje Farrari-ju, cak i kad je zapaljen...

Autor carobnjak 02 Sep 2010, 21:25

Ferrari-ju, pardon! :)))

Autor carobnjak 02 Sep 2010, 21:26

@carobnjak,
ma nije bitno moze li da pridje. poenta je da je za svaki opoziv u svetu auto industrije kriv obama & co, da bi na taj nacin spasio Big 3 i unistio sve ostale.

Autor mile antena 02 Sep 2010, 21:30

@mile antena
Ferrari je bar priznao problem i brzo opozvao vozila za razliku od Toyote!

Autor carobnjak 02 Sep 2010, 21:32

@carobnjak,
priznao, nakon sto su net preplavile slike zapaljenih 458. :)))

Autor mile antena 02 Sep 2010, 21:41

ja se bas iznenadio kad su priznali, nisam znao da se neki ferari zapalio...

Autor Damko 02 Sep 2010, 21:43

@mile antena
pa ajde budi iskren, koliko dugo je Toyota krila svoj problem i koliko ljudi je poginulo?

Autor carobnjak 02 Sep 2010, 21:44

@Carobnjak
Velika trojka ne moze da pridje Ferrariju kad je iznad njega i uvek ce biti.
Ali to nije za poredjenje.
Ako vec hoces da poredis.
Jedan od te trojke je jaci od Ferrarija,a to je Lamborghini,koji je u vlasnistvu jednog od te trojke.
Ali glupo je poredjenje velike trojke i "male" sportske firme.
Velika trojka pravi na milione automobila,svakavih kategorija i namena a Ferrari pravi sportske modele u ogranicenim serijama.
Moguce je porediti Lambo i Ferrari. Od kojih je Lambo tata i sto se ostalih tice.
A Lambo je u vlasnistvu Audija.
Moram priznati da im je to najbolji potez koji su povukli!

Autor PITBULL 02 Sep 2010, 21:48

@PITBULL
cek malo, sta ti podrazumevas pod "velikom trojkom" ?!?

Autor carobnjak 02 Sep 2010, 21:50

Audi,Mercedes,Bmw.
A u sklopu te velike trojke je Lambo,tj u sklopu Audija.
Te fabrike nisu za poredjenje.
Porede se iste kategorije.
Uporedi Lambo i Ferrari,Bugatti (iako on ima samo jedan model,te poredjenje bas i nije realno)
Stoga je najrealnije porediti Ferrari i Lambo,koji su najbolji medju supersportistima.
Odnosno najbolji je Lambo,pa tek onda konjic...

Autor PITBULL 02 Sep 2010, 21:56

@PITBULL
ne, ne, mislim da je Antena mislio na Obaminu Big 3: GM, Ford, Chrysler!
Svejedno nijedna nema model koji moze da pridje Ferrariju, na to sam mislio a ne na broj prodatih primeraka!
Znam ja odlicno sta se poredi samo ti ne kapiras o cemu pricam...

Autor carobnjak 02 Sep 2010, 21:59

@Carobnjak
Pa kako porediti te marke kad nemaju modele koji konkurisu Ferrariju.
Niti bilo koje druge marke koje nemaju te modele.
Poredi se samo slicno.

Autor PITBULL 02 Sep 2010, 22:03

@PITBULL
bravo majstore, konacno smo dosli do istog zakljucka...:)))

Autor carobnjak 02 Sep 2010, 22:06

@Carobnjak
Nisam citao. Da li je neko ovde poredio mozda GM,Ford sa Ferrarijem?
Ne vidim logiku sem poredjenja slicnih da ne kazem istih.
Na takve besmislice se ni ne treba obazirati.

Autor PITBULL 02 Sep 2010, 22:10

@PITBULL

21:25
21:30
nadam se da sad kapiras...

Autor carobnjak 02 Sep 2010, 22:13

Aaaaa.
Budalastina.
Kao da je Ferrari konkurencija GM-u i ostalima.
Ferrari ima par hiljada kupaca na celom svetu a ostali u milionima...
Nije za poredjenje.
Kao Swatch i Rolex :)

Autor PITBULL 02 Sep 2010, 22:16

@PITBULL
sta ti mislis o americkim kolima, generalno?

Autor carobnjak 02 Sep 2010, 22:18

Ne volim ih.
Gotivan mi je Grand Cherokee i Corveta Z06.
Ali u principu ih ne volim.
Dizajn im je uzasan.

Autor PITBULL 02 Sep 2010, 22:22

niko ovde izgleda nije shvatio salu :)))
kad je toyota imala silne opozive onda se pricalo kako toyota ustvari nista pogresno nije uradila vec je sve to obamin plan da unisti toyotu i da gm, ford i chrysler opet izbiju u vrh. posle se i za mazdu isto pricalo i za bilo koju ne-americku kompaniju koja je imala opoziv u americi.
pa rekoh mozda se obamin plan prosirio i na ostale kompanije osim toyote ...

Autor mile antena 02 Sep 2010, 22:22

Jako je glupo porediti BMW, Mercedes i Audi sa Ferarijem!
Ferari učestvuje u drugoj trojci, zajedno sa Poršeom i Lambom.
Ostali ne mogu da priđu ovoj trojci zato što su iskostruisani na nekadašnjim ugašenim brendovima ili su mizerne firme u začetku.

Autor Mange 02 Sep 2010, 22:23

Svaki auto je danas manje-vise dobar.
Evo pogledaj Huyndai i Kia-u.
Ali ja preferiram Nemce,pa Francuze,Japance,pa Italijane.
Od Italijana volim samo egzotiku (na prvom mestu) i poneki model Alfe (159,Brerra) za ta dva modela svaka cast.

Autor PITBULL 02 Sep 2010, 22:25

@PITBULL
isto mislimo. Nije samo problem u dizajnu nego u koncepciji tj. shvatanju pojma "automobil"...
Pored Corvette ja bih izdvojio i Viper, prava zverka!

Autor carobnjak 02 Sep 2010, 22:25

@Mange
Porsche ne moze da se poredi sa Lambom i Ferrarijem.
Tanak je :)
Dobre performanse,ali dizajn... Uzas...

Autor PITBULL 02 Sep 2010, 22:26

@mile antena
suvise ides u sirinu pa te niko ne razume...
No, nema veze, ok si lik! :)))

Autor carobnjak 02 Sep 2010, 22:26

@Carobnjak
Da i Viper.
Moram da idem.
Pozdrav svima!

Autor PITBULL 02 Sep 2010, 22:28

@PITBULL
"francuzi" ispred "japanaca"? Au brate, sad ga zabiberi...

Sto se tice kvaliteta i pouzdanosti "japanci" kolo vode...

Autor carobnjak 02 Sep 2010, 22:28

PITBULL
Porše je za mnoge znalce auto za ferarija.
I za razliku od ferarija može da se koristi u običnom saobraćaju.

Autor Mange 02 Sep 2010, 22:29

@Carobnjak
Tu su i jedni i drugi.
Od Japanaca volim Mazdu 6,Hondu Accord,Toyotu ne volim.
Civic.
Znam da su Japanci kvalitetni.
Francuzi su extra udobni.
Pa ko sta voli.
Japanci su tate za motore.
Kawasaki,Yamaha,Suzuki,Honda...

Autor PITBULL 02 Sep 2010, 22:31

@Mange
Ferrari se normalno vozi i po gradu i autoputu, video u Italiji! Naravno putevi su savrseni, za razliku od nasih gde je jedino Duster pozeljan...

Autor carobnjak 02 Sep 2010, 22:33

PITBULL
Japanci su pre tridesetak godina probudili sve iz učmalosti.
Danas recimo evropski proizvođači prave bolje motorcikle od japanskih.
San svakog motordžije je Dukati. On je vrh kao i ferari.
A u atomobilskoj industriji su probudili konkurenciju sa malim hondama i suzukijem sviftom GSI. Do tada su motori u evropskim automobilima bili penzionerski i tehnološki zastareli.
A setite se samo evropskih motorcikala od pre 30god. Smejurija!

Autor Mange 02 Sep 2010, 22:37

carobnjak
Ferari je auto za trkačku stazu. U sabraćaju se može voziti za nuždu a posebno u gradovima.
Zato je porše merak za dobre puteve...
Ipak se može reći da su oni dve podklase.

Autor Mange 02 Sep 2010, 22:39

@Mange
retko ko ga kupuje za trkacku stazu...

Autor carobnjak 02 Sep 2010, 22:42

Tacno je da je 911 bolji za voznju ali je i Ferarri neka druga prica...
Velika je razlika u ceni...
Upravo ta daljina od obicnog coveka( Ferarri), ga i cini takvim statusnim simbolom...
Porsche je "dream come true" za vise od prosecnog coveka( na zapadu po primanjima)...
Ima neki novi rent-a-car u Maranelu za 60evra pa ko voli...

Autor Panchev9 02 Sep 2010, 22:50

@Panchev9
za minut ili...?

Autor carobnjak 02 Sep 2010, 22:52

carobnjak
U inostranstvu, za razliku od Srbije postoji veliki broj trkačkih staza. Jednostavno platiš i voziš. Tako rade mnogi zaljubljenici u brzine, pune sebe adrenalinom a oni bogatiji drže skupe trkačke primerke u garažama isključivo za tu priliku. U Srbiji se trenira po javnim putevima, bez škole vožnje, potpuno divlje. Oni koji prežive ili ne ubiju nekoga postaju drumski ratnici!
Jedan Ferari ili sličan automobil može da pokaže šta može samo na trkačkim stazama. U protivnom njegova nabavka je isto kao kupovina skija u letnjem periodu.
Jedan naš imalac ferarija je angažovao specijalni šlep, da ga prebaci do Budve, da bi se tamo kurč..o, jer samohodno nije mogao da ode od Zlatibora, preko naših krater puteva.
Problem ga je bilo natovariti na šlep...

Autor Mange 02 Sep 2010, 22:56

10 minuta - 60 eura
20 minuta - 100 eura

Autor Panchev9 02 Sep 2010, 22:56

Skoro je bila neka reportaza... Moj izbor je 30 minuta za 150 eura...
Jedino sto je "instruktor" sve vreme sa tobom,ali ipak je to "konjic"...
Jos bolje bi bilo da ima Murcielago za rent...

Evo i sajta...
http://www.maranellorentcar.it/rent-car.html

Autor Panchev9 02 Sep 2010, 23:01

Evo vam ko su glavni super sportski automobili današnjice.
http://www.vox.de/medien/dc10-67312-629c-12/sportwagen.html

Autor Eki 28 03 Sep 2010, 00:13

@Panchev9
"Upravo ta daljina od obicnog coveka( Ferarri), ga i cini takvim statusnim simbolom...
Porsche je "dream come true" za vise od prosecnog coveka( na zapadu po primanjima)..."

Porsche 911 turbo i Ferrari F430 sada 458 Italia nisu tako daleko sa cenama.
Nego u narodu vlada fama kad kazes Ferrari odma misle milion eura.
458 Italia kosta 150 000 eura u Eu bez dazbina,odnosno dodaj na to jos 16 % i to ti je to.
911 turbo je kod nas 150 000 sa dazbinama. Znaci kod nas bi 458 bio oko 190 000.
To je razlika od 40 000.
To nije prevelika razlika,da bi sad rekao "dream come true" Porsche a Ferrari ne.
Vecini su oba "dream",a sto ti kazes "dream come true" je svejedno koji ce da kupe.
Tj ti mogu da biraju,hoce li ovaj ili onaj.
A za tako malu razliku,Ferrari pruza mnogo vise.
Da ne spominjem dizajn.
458 Italia je opasan sto se tice performansi.
Prvi opak Ferrari.
Do sad su bili brzi mnogi od njega.
Ali sa 458...
Objasnio je.
Kakav Porsche...
Da das 150 000 i imas auto dizajnerski kao pre 20-30 godina.
Uzas...

Autor PITBULL 03 Sep 2010, 12:28

@Mange
Za koje znalce?
U cemu je to Porsche napredniji od Ferrarija?
Da nema mozda bolji menjac?
Dizajn?
Bolju izradu?
Motor?
Tehnologiju?
Pa Ferrari koristi tehnologiju sa F1,a gde je tu Porsche.
Da Porsche jeste za svaki dan,u tome i jeste razlika.
Porsche je ruzan ko k****.
Ferrari lepota.
Porsche je pored Ferrarija i Lamba smesan!

Autor PITBULL 03 Sep 2010, 12:33

@PITBULL
Namerno nisam spominjao odredjene modele u poredjenju nego Ferarri i Porsche kao brendove... Ti si uzeo tkr najskuplji Porsche i najjeftiniji Ferarri za komparaciju...
Verovatno je cena razlog zasto na ulicama ima mnogo vise Porsche-a nego Ferarri-ja...
Meni licno ne smeta dizajn Porsche-a jer su ga "uboli" pre 50g., onako kako se meni svidja...

Autor Panchev9 03 Sep 2010, 13:54

@Panchev9
Najskuplji Porsche je Carrera GT.
I opet nije brza od konkurencije.
"Namerno nisam spominjao odredjene modele u poredjenju nego Ferarri i Porsche kao brendove... Ti si uzeo tkr najskuplji Porsche i najjeftiniji Ferarri za komparaciju..."
Pa ti onda poredis babe i zabe.
Kao Boxter je dostupan a 458 nije.
Pa te klozete od Porschea nikad ne bi vozio.
Od Porschea jedino sto valja je Panamera.
911 je brz,ali mi se ne svidja.
Ne bi ga zapazio pored Ferrarija,Lamba...
Kad pricas o supersportskim automobilima,zna se : Lambo,Ferrari.
Nissan GTR je brzi od F430 npr,ali nije to to.
Kad vidis 430 padne ti vilica :)
A kad vidis Porsche,Nisan GTR nista spec...

Autor PITBULL 03 Sep 2010, 14:05

@Panchev9
""Namerno nisam spominjao odredjene modele u poredjenju nego Ferarri i Porsche kao brendove..."

Porediti Ferrari i Porsche kao brendove je zaista smesno i uvreda za Ferrari.

To je kao da poredis Seku Aleksic sa Kim Kardashian :)

Autor PITBULL 03 Sep 2010, 14:13

@Panchev9
Da stojis pored F430 i pored najboljeg 911 i da biras,veruj mi da ne bi ni pogledao 911...
Kad vidis F430,dok stoji,imas postovanje prema njemu.
Auto je kao skulptura,umetnicko delo...

Autor PITBULL 03 Sep 2010, 14:18

PITBULL
Porediti Porše i Ferari je isto kao i porediti babe i žabe. Ferari je klasični trkački auto namenjen za staze. Na klasičnim ptevima je kao slon u kamionu.
Jedino može poslužiti da se provoza pored kafića uz obavezno teranje u crveno uz čuđenje i zavist prisutnih.
Zato se u poršeu može istinski uživati i carovati klasičnim putevima.
Ako misliš da je porše tehnološki zaostao grdno se varaš.
Zato postoji i maserati sa ferarijevim motorom. To je već auto za svaki dan.

Autor Mange 03 Sep 2010, 17:55

@Mange
Ferrari nije namenjen za staze,vec za normalnu voznju.
Za staze su namenjeni posebno preradjeni modeli "Chalenge stradale" .
Ali takve ima i Porsche (GT2).
Ferrari sa iskustvom iz Formule 1 sigurno ne moze da zaostaje za Porscheom,naprotiv...

Autor PITBULL 03 Sep 2010, 19:55

PITBULL
Nisam rekao da ferari zaostaje za poršeom. To su koncepcijski drugačiji automobili. Ferari, sa sportskog aspekta gledano u standardnoj opremi je značajno sportski napredniji i ima setap za piste.
Ni bi fda se prepirem. Ali...
Ali ferari voze dve vrste ljudi, "seljaci" ili skorojevići i pravi zaluđenici u automobile.
E vidiš ovo drugi ih upravo i kupuju da se voze po evrpopskim pistama i drže ih složene u garažama.
A u običnom živitu voze porše ili slično.

Da si seo u ferarija shvatio bi da nije ni slučajno za naše puteve a posebno ulice.

Autor Mange 03 Sep 2010, 21:41

@Mange
"Ali ferari voze dve vrste ljudi, "seljaci" ili skorojevići i pravi zaluđenici u automobile.
E vidiš ovo drugi ih upravo i kupuju da se voze po evrpopskim pistama i drže ih složene u garažama.
A u običnom živitu voze porše ili slično."

Ne lupaj gluposti.
Pa onaj ko bi kupio Ferrari nikad ne bi kupio Porsche.
Osim Seika koji imaju od A do Sh u garazi.

Nije ni Porsche za nase puteve.
I on je pravljen za dobar put a ne za ove nase katakombe.

Autor PITBULL 04 Sep 2010, 02:29

PITBULL
Ne drže samo šeici ergele u garažama. U Evopi imaš desetine hiljada takvih ljudi.
Žao mi je što ne možeš da razumeš mije komentare.
99% posto ljdi ovde ne može ni u mislima da realno zamislio šta je ferari.
Jako neudoban, spartanski go, opasno brz i veoma nestabilan i ćudljiv po našim kolotrazima i neravninama kolovoza. One najmoćnije varijante su kod nad skoro neupotrebljive.

Autor Mange 04 Sep 2010, 11:40

@Mange
Znam,nego sam sheike naveo kao primer.
Mislis da je Porsche nesto upotrebljiviji ovde od Ferrarija?
I najjace varijante sto ti kazes.
GT2 i GT2 RS.

Autor PITBULL 04 Sep 2010, 12:53

@Mange
"Ali ferari voze dve vrste ljudi, "seljaci" ili skorojevići "

Cemu zavist,zloba?
Tesko da neko ko ima para i vozi Ferrarija moze da bude seljak.
Znaci ima ukusa.
Nisam video ni jednog vlasnika Ferrarija da nosi sarenu kosulju na tufne,bele carape i ljubicaste lakovane cipele.

I jos jednom.
Covece kada ces shvatiti da Ferrari nije za trke-staze?
Za staze su posebni modeli "Chalenge Stradale"

Autor PITBULL 04 Sep 2010, 13:06

P.S Scuderia,GT,GT2,GT3...

Autor PITBULL 04 Sep 2010, 13:13

PITBULL
Žalim što nisi video mnoge poput Šarićevih pajtosa i sličnih, koji ne znaju šta je napred a šta pozadi. Prvi ferari u Srbiji koga sam video i seda u njega je imao zemunac pokojni Spasojević...
Ne postoji vlasnik ferarija da nema još po neki ekstra automobil.
Svaki ferari je pravljen za stazu. Te modele što ti spominješ, su trkački dorađeni automobili, koji su za još neku klasu tvrđi, bolje na stazi leže, motori dovedeni do maksimuma, ali isto tako su ti automobili limitirani vremenski a održavanje nemoguće skupo.
Ja sam se vozio u ferariju (nisam ga ja vozio na žalost), vozio sam se u mnogim "spremnim" automobilima. Slobodno se može reći i da mnogi BMW (kao M3 ili Alpina), spotski trimovani Audi i Mercedesi i slični, nisu za naše puteve.

Moj drugar u Švajcarskoj ima dva ferarija i jednog lamba u garži, svaki dan vozi totalno nasvirani porše kajen, mercedes clk kabriolet i alpinu D 3.

Ako hoćeš nešto za svaki dan a da se oseća na ferari, probaj Maserati.

Zaista ne bi više. Ja samo pokušavam da vas dovedem do realnosti.
Snovi su drugo.

Autor Mange 04 Sep 2010, 18:07

@Mange
nisi vajlda bio i njihov vozac?!? Znao sam! :)))

Autor carobnjak 04 Sep 2010, 18:10

carobnjak
Većina tih ljdi plaća da se ti problematično neudobni i upadljivi automobili prebace od tačke A do tačke B, najčešće na šlepu.
Svakoga vozim, ali ferari i lambo još nisam vozio.
Vozili su me drugi u njima.
A ako ti kažem da laborgini toši i preko 2L ulja na 1000km mislićeš da izmišljam.
I zaista ne bi priču, ko vozi takve automobile u našoj i sličnim zemljama.

Autor Mange 04 Sep 2010, 18:16

LJUDI AJDE PITANJE ZA SVE VAS!!
Ferrari F430,Lamborghini Gallardo,Porsche 911 turbo,Aston Martin DBS ?? ;)))
Dakle parkirani,a vi da odaberete :D

Autor dusan 04 Sep 2010, 19:30

dusan
Porše za uzivanje i vožnju, ferari za garažu i povremene vožnje na stazama koje nemamo.
Lambo kao drugi za garažu, Aston Martin nizašta.

Autor Mange 04 Sep 2010, 20:17

@Mange
Zasto Aston Martin nizasta?

Autor dusan 04 Sep 2010, 20:21

@Dusan
Lamborghini Gallardo!
Za sve... :)

Autor PITBULL 04 Sep 2010, 20:25

@PITBULL
Sa kime god da sam pricao,razmisljaju i kazu na kraju:Au ne znam,za*ebi me glava ce da me zaboli od razmisljanja :D Ja bih Aston Martin-a :) DBS je prelep,jakk,i nije ferrari,niti lambo :D Nekad je lepse biti drukciji :D

Autor dusan 04 Sep 2010, 20:43

@Dusan
Da,ali ovaj put nije :)
Lambo je keva :)
Jesi video nekad uzivo Lamba?
Video sam nekoliko puta Gallardo,samo jednom Murcielago nazalost i to na Gazeli,nisam mogao lepo ni da ga pogledam.
Poslednji put sam video beli Gallardo LP560 na Novosadskom autoputu.
Znas ti sta je ono.
Isecen,ostar,kida...
Kao Pit-bull je :)
Mislim da kad bi uzivo video Lamba a pogotovo cuo,da bi promenio favorita :)

Autor PITBULL 04 Sep 2010, 20:51

@dusan
Gallardo bez ikakve dileme, veruj mi! :)))

Autor carobnjak 04 Sep 2010, 22:26

Sramota je dati tolike pare za sportski auto,a da covek ima strah da ga ganja da se ne zapali.

Autor Zoran 08 Sep 2010, 00:24

@Zoran
u riziku je draz...:)))

Autor carobnjak 08 Sep 2010, 00:26