
AUDI AG je ponovo ostvario novi prodajni rekord u Kini, svom najvećem stranom tržištu.
AUDI AG je ponovo ostvario novi prodajni rekord u Kini, svom najvećem
stranom tržištu. Sa 22.358 jedinica, kompanija je prodala 67.5 % više vozila u
odnosu na avgust 2009. Uspeh ovog brenda se takođe odražava i u pogledu
zadovoljstva kupaca, što je i pokazala najnovija studija instituta J.D. Power.
A kineski kupci su takođe izglasali da je prodajni tim ovog brenda najbolji u
celoj auto industriji.
“Naši partneri u Kini su investirali više od 100 miliona evra u periodu od tri
godine kako bi dodatno unapredili kvalitet usluge,” rekao je Peter Švarcenbauer
(Peter Schwarzenbauer), član Upravnog odbora odgovoran za marketing i prodaju u
AUDI AG. “Da bismo dostigli naš sledeći cilj od 300.000 jedinica do 2012. godine,
moramo da obezbedimo visok nivo zadovoljstva kupaca u Kini, kao što je u drugim
zemljama.” A visok nivo zadovoljstva kupaca sa prodajom i servisom predstavlja
osnovu za to, rekao je Schwarzenbauer.
Institut za istraživanje tržišta J.D. Power je već ocenio Audi sa najvećim
ocenama za ovu godinu: Za “Sales Satisfaction Index” (Indeks zadovoljstva
kupaca) institut je pitao kineske kupce novih vozila koliko su zadovoljni sa
sklapanjem ugovora, procesom prodaje i kompetentnošću prodajnog osoblja. I
kupci su glasali za Audi na prvom mestu ispred svih drugih brendova automobila
na kineskom tržištu. U okviru iste studije kupci su takođe oduševljeni
prvoklasnom uslugom ovog brenda u odnosu na bilo kog drugog proizvođača
premijum vozila. “Ovim još jednom dokazujemo našu strategiju porasta kvaliteta
u Kini,” rekao je dr Ditmar Fogenrajter (Dietmar Voggenreiter), direktor
Audi-ja u Kini.
Broj prodatih Audi premijum vozila u Kini je isti kao i broj prodatih vozila
njegova dva glavna konkurenta zajedno. A cilj kompanije je da znatno poveća
udeo ukupne prodaje koji obuhvata uvežene modele. U poređenju sa istim mesecom
prošle godine, prodaja uveženih modela se učetvorostručila u avgustu, na ukupno
3.202 jedinice.
Izvor : Audi.rs
P.S. Mercedes,Audi,BMW,nema dalje...
Ako novac ne predstavlja problem,sigurno ces birati od ta tri proizvodjaca.
Bravo!! Mada podatak da ima istu prodaju kao MB i BMW zajedno, treba proveriti...
Svaki mjesec neko obori rekord u prodaji prosli mjesec MB preteko Audi sad Audi prodaje vise nego MB i BMW zajedno, a onda objave BMW je suvereno prvi na poziciji tako da je to jedno obicno mazanje ociju javnosti jer u trenutku recesije da prodaja raste i do 70% su smiješne. Ja liscno nevjerujem ni jednoj kompaniji koja objavi svoje prodajne rezultate prvo pocev od Audija preko BMW-a do MB-a.
@Dejan L
Prvo i odmah da se razumemo:
"Samo BMW je autoindustrija, sve su ostalo radionice" :)
Drugo, nikada ne pljujem ni po kome, niti koristim recnik mrznje, provokacija ni slicno. Ako se tebi ne svidjaju moji komentari, ti jednostavno nemoj da ih citas!
Stvar resena.
Trece: U svakom autobrendu imam svoje favorite!
Cetvrto: Prodaja u mesecu avgustu- BMW 88000 jedinica, MB 81000, Audi 80000.
Hteo ti il ne...
@Dakara
Ima istine sto pricas ali tesko je lazirati podatke o prodaji.
BMW je prodao prosli mesec oko 14 ooo u Kini a za Mercedes ne mogu da nadjem podatke, tako da ipak ima smisla ovo sto su napisali u postu. :)
@milan
Samo polako, naucice i kinezi sta valja, ima vremena.. :))
@Gigaba
Mislim da nije tesko lazirati ovakve podatke pogotovo oligopolskim kartelima kakva je auto-industrija. Sjeti se samo kako su Grci lazirali podatke koje su podnosili EU, veliki se novac tu vrti tako da je menadzment spreman sve da uradi da poboljša prodaju sjeti se podmicivanja Dajmlera a tih situacija ima sigurmo bezbroj al sad su njih uhvatili, takodjer ovi testovi u automagazinima se podmicuju, al to je po meni OK jer se vrti veliki kapital a tu cilj opravdava sredstvo, jedino sto Ja kao sto sam naveo vecinu ovih podataka koje sam naveo gore uzimam sa rezervom
Uvek su mi bila zanimljiva istrazivanja u kojima se pominje samo jedan brend, njihov jedinstven kvalitet, nadmoc, prodaja, usluga...
Kao taj brend je "toliko dobar" da ostali brendovi ne trebaju ni biti spomenuti ;)
Jedne godine je Bmw lažirao podatke pa je kažnjen.. Bilo je to davno. Ko prati, setiće se.
@milan
Eto vidis, i tebe su zbunili! :)
Zapravo, radi se samo o agresivnoj medijskoj kampanji koju je WAG prvi sproveo u Kini i sad sabiraju rezultate rada. Ali kako svaka anomalija tezi raznotezi, iskristalisace se i tamo situacija kao i na ostalim trzistima. Samo malo vremena i popricacemo se mi opet oko ove teme. :)
@Dakara
Apsolutno delim tvoj kriticki stav i sam sve podatke prihvatam sa rezervom.
A kolika je moc medija i laziranja bar smo mi u Srbiji zivi svedoci. Prvo su nas korumpirani mikromocnici u jednoj boji jahali deceniju, pa nas onda jasu deceniju u drugoj boji a evo sad doslo vreme jasu nas u svim bojama i to sve zahvaljujuci kontroli nad medijima!
Kinezi su inace uspeli da posalju coveka u svemir, tako da nije iskljuceno da su u stanju "sticovati" nekoliko brojki! :))
A verujem da se neko od vas seca Volvoove reklame u kome monster trak prelazi preko reda parkiranih automobila razlicitih marki i samo Volvo ostane ceo! Posle se ispostavilo da je jedini Volovo imao neprimetno izvaren rol bar u kabini! :)
Suma sumarus - ni ja ne verujem nikome nista!! :))