
Lancia je novu generaciju svog najmanjeg modela Ypsilon zvanično prikazala početkom marta na Salonu automobila u Ženevi, a sada su objavljene i njegove cene za italijansko tržište.
Novi Ypsilon će biti dostupan od juna (od septembra i u Velikoj Britaniji i Irskoj ali sa znakom Chryslera), i to po cenama koje se kreću od 12.400 evra (Ypsilon Silver 1.2 sa 69KS) pa do 17.300 evra za Ypsilon Platinum 1.3 16v Multijet sa 95KS.

U ponudi će biti tri paketa opreme (Silver, Gold i Platinum), 17 boja za karoseriju (takođe i dvobojne kombinacije), a u opremi (kao standard ili kao opcija) će se između ostalog naći i automatski klima uređaj, alu točkovi od 16 inča, cruise control, kožni enterijer, parking senzori, navigacioni sistem, xenon svetla, 500 W audio sistem, stakleni panoramski krov...

Za razliku od dosadašnjih generacija Ypsilona koji su se kupcima nudili u trovratnoj verziji, Lancia je novi Ypsilon napravila u varijanti sa 5 vrata.

Novi Ypsilon je dugačak 384 cm, širok 167 cm, visok 151 cm, međuosovinsko rastojanje iznosi 239 cm, a u unutrašnjosti ima mesta za pet putnika.
Što se pogonskih agregata tiče, u ponudi će biti benzinci 1.2L sa 69KS, dvocilindrični TwinAir sa 85KS, zatim 1.3 Multijet II dizelaš sa 95KS (emisija CO2 iznosi 99 g/km), a kasnije i verzija 1.2L sa 67KS i pogonom na TNG.
Cene za novi Ypsilon u Italiji:
- 1.2i 69 KS Silver 12.400 €
- 1.2i 69 KS Gold 13.700 €
- 1.2i 69 KS Platinum 15.000 €
- 0.9 TwinAir 85 KS Silver 13.600 €
- 0.9 TwinAir 85 KS Gold 14.900 €
- 0.9 TwinAir 85 KS Platinum 16.000 €
- 1.3 MJT 95 KS Silver 14.700 €
- 1.3 MJT 95 KS Gold 16.000 €
- 1.3 MJT 95 KS Platinum 17.300 €
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Može da se kupi DS3 za još koji Evro, a može i MiTo, koji je ako ništa drugo jači i komforniji
@Dejan L
Alfa Romeo Mito je oko 3000 evra skuplji, a isto i DS3. Mada Ypsilon ima manje motore.
Ypsilon dizel 95KS startuje sa 14.700 evra.
Mito dizel 95KS startuje sa 17.700 evra.
DS3 dizel 90KS startuje sa 18.700 evra
Ovo su totalne gluposti...
Realno mi nije jasno kako ta fabrika opstaje, i ko to po ovim cenama uopšte kupuje?
Y serije kod njih oznacavaju modu,stil,urbanost...ne shvatate ovaj automobil,nije sve u komforu,komercijali i cijeni
Nego je u čemu??
Ako ovaj auto služi da se pokloni švalerkama (a realno mu jedino to može biti namena), ima i boljih i jačih, bržih, za koga ti neće biti smorno da ga i ti sam provozaš.
Pomenući samo novu KIA Picanto sa motorom 1,0 Turbo i 110 KS koji vrlo lepo izgleda, a ide kao metak, a biće jeftiniji od najjeftinije ove konzervice
Veća je glupost dati 11.000 i više za Nissan Micru koja je gola skroz.
Ipak je Lancia na neki način luksuzni brend
@Nikola
@Ostali
Ko je bio u Italiji,mogao je da vidi koliko se Lancie voze tamo,npr,mnogo vise od Alfi,ne racunajuci one karabinjere sa 159-ama ;)
@Dejan L
Ti pričaš o ceni Mita na akciji u Srbiji, a ovaj članak o ceni Ypsilona u Italiji, pa sam i ja dao cene u Italiji za Mito i DS3, naravno za slican motor u sva 3 vozila i osnovnu opremu.
Smuckali su Alfu i Krajslera, i dobili ovaj cirkus od auta. Boze, kako se ovi u Fiat-Chrysler grupaciji dobro zezaju, sigurno placu od smeha kad vide svoje automobile.
@Damko
ne Chrysler nego Ypsilon, ne pise nista za americke modele!
Ajjjja, ružnoće na delu.
Ona prva slika ima masku okrenutu naopako u odnosu na Juliju. Valjda je to taj žabarski intuitivni dizajn. Kao staviti kapu na noge a cipele na glavu i biti u trendu.