
Najuspešnijim prvim kvartalom u istoriji kompanije Audi potvrđuje svoju konkurentnost. Sa 312.600 prodatih automobila (2010.: 264.017) Audi je za prva tri meseca prodao 18,4 % više vozila nego u istom periodu prošle godine. Kompanija beleži dvocifreni rast prodaje na svim tržištima sveta.
U prvom kvartalu 2011. godine Audi je povećao i prihod od prodaje na 10.514 miliona evra, ili u procentima za 27,3 % (2010.: 8.260). Audi je sa € 1.115 (2010.: 478) miliona više nego udvostručio svoj operativni rezultat.
"Ovaj rezultat ukazuje na uspešnost naše strategije rasta“, objašnjava Axel Strotbek, član Upravnog odbora koncerna odgovoran za finansije i organizaciju. Izvanredan rezultat i operativna profitna marža od 10,6 procenata (2010.: 5,8) usledili su kao logična posledica uspešnih rezultata iz trećeg i četvrtog kvartala prethodne godine.
"Naš cilj za 2011. jeste da širom sveta plasiramo više od 1,2 miliona automobila i ostvarimo veći promet i operativni rezultat u poređenju s prethodnom godinom“, izjavio je Strotbek.
Za izvanredne rezultate marke sa četiri prstena zaslužna je, između ostalog, i modelska ofanziva iz prošle godine. Najpoželjniji modeli A8, A7 Sportback i Audi A1 dali su najveći doprinos u stvaranju rekordne Audijeve godine; ovaj trend nastavljen je i u prvom kvartalu 2011. koji takođe karakteriše povećana potražnja za pomenutim modelima.
U ovoj godini Audi se intenzivno angažuje na polju atraktivnosti portfolija svojih proizvoda: novi A6 već je dostupan kupcima, dok se A6 Avant na tržištu očekuje krajem godine. Sa modelom Q3, predstavljenim krajem aprila u Šangaju, Audi ulazi u novi tržišni segment: ovaj premium SUV kompaktnog formata pridružuje se uspešnoj Q-porodici i startuje sa prodajom na jesen tekuće godine.

Do 2015.godine Audi koncern planira investicije u visini od preko 11 milijardi evra. Više od 9,5 milijardi evra predviđeno je za razvoj novih proizvoda i tehnologija, poput hibridnog i električnog pogona. S modelom Q5 hybrid quattro Audi je uveo "Napredak kroz tehniku" u segment SUV automobila. Prve velike serije hibridnih modela marke Audi stižu na tržište krajem ove godine.
Izvor : Sarajevo-x.com
Foto : Audi
@dusan
Haha.
Staviš tu pored CLS-a i S klasu i kraj priče onda. :)
Da ne kažem ovako nešto :
https://www.youtube.com/watch?v=76DgyurNwVc
Što te toliko boli Mercedes?
Zašto uvek moraš da ga spominješ?
Kost u grlu,kompleks?
Čestitam Audiju na uspešnim rezultatima,good luck !
@PITBULL
Kod Audija su najpozeljniji A7,A8...Kod Mercedesa sigurno nije SL65,niti S klasa i CLS :D
Imaju oni ono pozeljno,A i B klasu ;)
Ne boli me Mercedes,voleo sam Merdzu mnogo dok nisi dosao ti ovde(i McLaren) i svakog dana ga spominjali,i tako mi se smucio...
@dusan
zar nije malo glupo da zamrzsis neki brend zbog bilo koga. Ako ti se svidja Mercedes bilo bi greota zamrzeti ga zbog dva anonimusa. Ili bmw zbog tome, recimo. Kao sto ja nikada ne bih mogao da zamrzim Audi zbog tebe ili Dejana L. Meni je Audi recimo super brend, i jedino mi je malo zao sto su mnogo jednolicni. Za razliku od mercedesa koji nema upecatljiv dizajnerski element, audi ga ima (veliki gril, kao i bubrezi kod bmw), i posto je prepoznatljiv zbog tog grila, mogao bi da se malo igra sa dizajnom farova, haube, a da ne izgubi na identitetu. E to bi bilo skorz super. Ako si primetio 90% mojih kritika audiju ide na racun te jednolicnosti.
@dusan
i da ti sapnem nesto sto ce ti se mnogo svideti. U avgustu audi predstavlja novi biturbo V6TDI sa 313KS:)
@dusan
Nova A klasa će biti najpoželjnija u klasi sigurno.
A kod Mercedesa imaš baš mnogo poželjnih kola :
SLS AMG,CLS,CL,SL,S klasa itd. :)
Pa ja volim Audi iako ti lupetaš gluposti.
Volim BMW iako toma lupa ko otvoren prozor. :)
Ali najbolji je samo jedan. :)
To su činjenice.
The best or nothing. :)
Da, Dusane... Bas ce da bude pozeljan auto od 250k eura. :D Sto se tice S i Cls-a, oni se prodaju kao ludi, to je bilo na blogu ali ti kao da si corav. Smucio ti se Mercedes od nas? haha Boli istina... Tomo, dovoljan je onaj njihov kraljevski znak na haubi i prepoznatljiva maska. :P
hahaha lupa kao otvoren prozor. :D Pitbull, ti bar znas da cepis ove nevernike. hahaha
@PITBULL
Ovo sto gore pise sta je najpozeljnije kod Audija,znaci sta je najtrazenije.Tu je i A1(ali ga nema na USA trzistu npr),u USA su npr najtrazeniji Q7,Q5 i A4.To da li ce A klasa biti najpozeljnija,to cemo videti,A3 je dugo tu i dosta je cenjen.Pricas sta je pozeljno kod Mercedesa,haa,pa pozeljni su i Q7V12,R8,RS4,RS6 itd,itd,ali to sta se zeli i sta moze da se kupi nije isto,sigurno Audi ne ocekuje da najvise prodaje RS6 npr...
@McLaren
Pa da. dusana ćeš samo videti kako pljuje Mercedes. Toma Mercedes i Audi nikad neće pohvaliti.
Ja sam ovde hvalio i Audi i BMW. Npr hvalio sam A8,X5.
Npr toma ne zna da sam ja planirao da kupim E60 a ne E klasu,nego misli da pričam tek tako stara vs nova 5-ca. E klasu sam sticajem okolnosti uzeo.
Ali prvo sam hteo da uzmem E60.
@toma
Pazi,ja cenim Mercedes,ja kad na ulici vidim CL-a ili tako nesto redje,skidam kapu,ne setim ja Pita i McLaren-a...Ali oni toliko dave njime,da te teraju da mrzis Merc.CLS dok sam ovde na blogu ne mogu da svarim(posto se non stop prica o njegovom savrsenstvu)...
Opaa,svidja mi se to za motor,gde vadis te informacije ? :D Mada,ne cudi me od Audija,razbijaju motorima,jedva cekam da vidim kakva azdaja ima da bude u RS6-ici.
@dusan
audi prodaje jeftinije automobile od mercedesa, u proseku. Pogledaj podatke. Prodali su isti broj automobila kao i Mercedes grupa (oko 310000), a Mercedes je ostvario prihod od 13.9 milijardi evra, audi 10,5 milijardi evra. Po tom pitanju BMW i Mercedes su tu negde, posto je BMW sa prodatih 380000 automobila zaradio 16 milijardi evra. Ali audi je sve bolji i bolji u odnosu na mercedes, iz kvartala u kvartal. Npr. BMW-u je trebalo nekoliko godina od kad je postao najprodavaniji, da ostvari i najveci profit, ako se ne racuna mercedesovo odeljenja traktora i kamiona, a ako se i ono racuna onda im je profit malo veci nego bmw cars.
@dusan
...sto opet, to nije u kamenu uklesano, sve se moze promeniti u nekom narednom kvartalu!
Kad bi ti rekao gde sam nasao te podatke morao bih da te ubijem:))) Haha, salim se. Ali u istom tekstu je recimo bio i podatak o jos nekim audi i bmw novim motorima, a najzanimljiviji su mi ovaj za audi bi turbo dizel, kao i za bmw tri turbo dizel od 3.0L i 367KS. Za ovaj drugi ne znam kad ce se pojaviti, ali ce verovatno izabrati neki sportskiji model, 6GC ili restilizovani X6, ili mozda serija 6 kupe, kad pocnu sledece godine da ugradjuju dizele.
@toma
Cene iz Audija da ce do 2014.da prestignu oba konkurenta po prodaji.Najvise ih koci SAD,tu imaju dosta manje prodatih automobila,ali pre nisu ni imali neki marketing,zadnjih godina su krenuli dosta jace i prodaja ide sve vise i vise...A,i to sto im je najtrazenije tamo,nije jeftino(Q7,Q5,A4),a R8 lepo dize cenu Audiju.Takodje,ne znam zasto ne prodaju RS modele u SAD,vec samo S modele.
@toma
Pretpostavljao sam da ce Bmw otici malo dalje sa istom kubikazom.Mada,mislim da ne bi trebalo sa 3.0 da se ide bas toliko daleko.Inace,Audi je jako dobar sa motorima,svasta se od njih moze ocekivati.
Bilo je vesti prosle godine o tome da Audi razmatra uvodjenje zadnje vuce,ne znam da li je bilo nesto o tome,da li ce biti i to?
@dusan
ne verujem da ce se zezati sa tim. To su pricali za model A9, ali ne bi im se isplatilo da razvijaju zadnju vucu samo za jedan model. Jedino ako nesto uzmu od Lamba ili slicno.
@toma
Pa vala za A9 se ne zna ni sta ce biti,da li kupe-limuzina,ili kupe(konkurent CL-u)...
Msm,da im je prioritet zadnja vuca,krenuli bi oni odavno sa tim...Imaju vrhunske strucnjake,moglo bi to dobro da prodje,ali bi mi nekako bilo cudno,jak audi,a bez Quattro-a npr...Nekako mi ne bi to bilo to...Vidjao sam zadnjih par dana prvu generaciju RS4-rke,karavan,ogromne felne,chunci pozadi,spusten,kako izgleda...
Za A9 su prvo rekli da će biti na bazi Estoque-a. A onda su se pojavile priče da će biti kupe. Ko zna šta li će biti na kraju.
Sudeći prema slučaju A7,skeptik sam. Izgleda da će A9 biti samo veći A7 (moja pretpostavka). Mada bi im mnogo bolje bilo da naprave ss limuzinu,na bazi Estoquea,fazon Panamere.
@PITBULL
Citao sam dosta vesti o tome,neki ga stavljaju kao konkurenta Panameri,Rapide-u,na drugim vestima ga stavljaju kao konkurenta Kontinentalu Gt...Ujedno,one slike sto sam video,sem jedne koja nije nesto,meni se dopada,ujedno spominje se i cena,tj da nece biti ispod 130.000e,a sad...Bolje da se pojavi konacno pa tek da se prica...
@dusan
Poslednje što sam pročitao je da će biti kupe verzija (kao konkurent CL-u) i da će cena biti povoljna za tu klasu od 80 hiljada valjda početna.
CL500 najjeftiniji kod nas je 130 hiljada (početna cena).
Pa sve do 170-180 hiljada sa full opremom. Ili od 250 hiljada 65 AMG pa do 300 sa full opremom.
@PITBULL
Skoro sam gledao cene CL-a,krece od 117.000...
Nije ni bitno...Na svakoj stranici drukcije pise,sve dok ne izadju neki bolji podaci,necemo znati bolje ;)
@dusan
Gde?
U Srbiji je početna 130 hiljada za CL 500. Ulazni model za CL klasu. Top verzija je 120 hiljada skuplja u startu. Kao još jedan auto. :)
@dusan
Imaš i SL65 AMG Black Series od 327 000 eura. :)
Jbg,Mercedes,može im se. Da bude skuplji od nekih supersportaka (Ferarri,Lambo) i da se opet rasproda. :)
Ja mozda malo vise volim bmw od mecke i audija...daleko da njih ne volim i da nemam favorite i u njihovim klasama, motorima itd...
Ali vi ga preteraste, lepo Dusan rekao na pocetku...samo je i Toma u pravu da ne trbe da mrzi neki brend, ali vec pocinjete da budete naporni sa komentarima, o mecki, bmw-u i audi-u...get a life ;)
Moram samo jos nesto da spomenem...
Automobili koji mi oduzimaju dah svaki dan su r8, koji vidjam u PORSCHE ada, crni sa sivim bokom, mali, sirok, opasan kao vatra!....ali sto komsija na brdu ima novog cl500, belog...kakav auto...boles' !
Video sam skoro bmw 6 cabrio u gradu...prelep auto, upada u zenicu oka :)
svaka cast audiju...novi a6 je extra...samo sto se mene tice, jos veci bi im pogodak bio da su ubacili verziju 2.0 TDI quattro iz Q5 a ne samo sa prednjom vucom...pricao sam sa jednim prijateljem pre neki dan i razmislja se covek sta da uzme...BMW 520D ili A6 2.0TDI...i na kraju narucio Q5 zbog quattro pogona...lose je kod nas sto je uveden porez na luksuz, pa ljudi gledaju motore do 2000ccm a vecina 4WD motora su V6 ;-(
ja bi najvise voleo kad bi imao BMW 520xDrive...to bi mi bio favorit :-)
Pitbull gleda cene kod nas i to mu je reper za globalne cene. Ne bi me cudilo da gleda cene u nekoj prodavnici kod Pere na uglu.....
@PITBULL
Cene u Nemackoj.
@toma
Cene uvek pogledam na Audi.de,Bmw.de,Mercedes.de ;)
@dusan
pa tako i treba. Ovi kod nas verovatno napumpaju cene za Mercedese, po principu, sisaj ovce, seljacke! Cene BMW-a i Audija kod nas i u Nemackoj su jako slicne za 80% modela. A taj CL nije nista skuplji nego sto bi bio neki recimo BMW 7 kupe. 750i je 92000, dodaj na to 25000 i eto skoro 120000 (CL500 je 119000). Onih 25000 sam dodao zato sto je i serija 6 skuplja za 25000 od serije 5 sa istim motorom.
@toma 09:42
"Pitbull gleda cene kod nas "
Zato što "živim kod nas" a ne negde drugde.
"Ovi kod nas verovatno napumpaju cene za Mercedese, po principu, sisaj ovce, seljacke"
Čemu kolpleksi?
Ovo za 7 kupe si se nalupao ko otvoren prozor.
U svakom slučaju BMW nema tako nešto pa ne treba razmišljati o tome.
Pokušali su sa 8-com pa se olupali.
Ja znam za lepu vest...Danas SportKlub ukljucuje jos jednu tv,SportKlub Prajm :) Na toj televiziji ce prikazivati F1,GP2,GP3 i Porse Superkup! :))))))))
@PITBULL
Uvek cene prvo pogledaj na Mercedes.de ;)
@dusan
U Americi su još jeftiniji ali šta ja imam od toga?
Ne možeš da ga kupiš u Americi niti u Nemačkoj. (novog)
Mislim možeš da uzmeš u Nemačkoj ali opet te čeka carina,pdv i ostali troškovi tako da dodješ na isto.
Iz Amerike ne možeš da uvezeš auto zbog homologacije.
Iako su negde u USA čak i strožiji propisi o zagadjenju.
A da,u Nemečkoj je 120 hiljada CL500. Kod njih nema carine...
@pitbull
pa mi ne raspravljamo o finansijskom uspehu i profitu na srpskom trzistu vec globalnom. Pitas sta ti imas od toga. Pa imas to sto nikad nisi i neces kupiti novi mercedes kod nas, vec kupujes polovnjake koji najcesce stizu iz nemacke, tako da itekako imas nesto od toga kakve su cene u nemackoj.