
Izvor: RTS
Više od 300.000 ljudi koji su na Jutjubu pogledali snimak saobraćajne nesreće u kojoj je poginulo troje mladih u Novom Sadu već zna ko je kriv. Međutim, o presudi odlučuju veštaci i sudije, na osnovu uviđaja, dokaza, svedoka, i na kraju - zakona. Ipak, ovih dana se ponovo javlja pitanje da li je dobra kaznena politika na suđenjima za izazivanje saobraćajki sa ljudskim žrtvama.
Stravična saobraćajna nesreća u kojoj je život troje dvadesetogodišnjaka ugašen za tren već danima uznemirava javnost. Sa alkoholom u krvi i nogom na gasu "audija", pokosio ih je bezmalo njihov vršnjak. Dvadesetjednogodišnji Novosađanin je u pritvoru, a istraga i sud će tek utvrditi odgovornost.
"Ono što ovih dana u medijima nije dovoljno objašnjeno je da je jedan od vozača prošao kroz crveno svetlo na semaforu. Ako taj vozač ne bi prošao kroz crveno svetlo, ne bi bilo nesreće. Tako da, prema mom mišljenju, to bi bio propust koji je doveo do saobraćajne nesreće. Što se tiče drugog vozača, tu treba analizirati da li je postojala mogućnost izbegavanja", rekao je Milan Božović iz Komiteta za bezbednost saobraćaja.
Za pravednu odluku sudije najbitniji je uviđaj. Koliko je on precizan, toliko je precizno veštačenje ali i vrednovanje dokaza. Ovih dana, nažalost, u toku je medijsko veštačenje, na osnovu snimaka sa Jutjuba.
"Na osnovu njih ne može da se utvrdi koje je svetlo bilo. S druge strane, kad se radi o brzini 'audija' povoljno je što imamo materijalne dokaze koji su zatečeni na mestu nezgode", kaže Miladin Nešić iz Kriminalističko-policijske akademije.
Tragovi na asfaltu, pre i posle nesreće, foto-dokumentacija, zapisnik o uviđaju, izjave očevidaca... Vreme nije faktor pri sakupljanju dokaza već njihova relevantnost.
"Ukoliko se tada posao uradi dobro i sveobuhvatno, naravno da je i tokom postupka olakšano utvrditi šta se desilo i ko je zaista krivac. U tome sudu mnogo pomaže veštačenje koje daju stručna lica", rekla je Ivana Ramić, portparolka Prvog osnovnog suda.
Pred tim sudom u Beogradu trenutno se vodi 29 postupaka za krivično delo - teško delo ugrožavanja bezbednosti saobraćaja. Za pola godine okončano je devet. Pet osoba je osuđeno kaznama do tri godine zatvora. Najugroženiji su mladi vozači.
Stručnjaci u tome vide sistemsku grešku - od neadekvatne obuke do nepostojanja strategije o bezbednosti saobraćaja. Zakon je, kažu, dobar, ali to nije dovoljno.
"Imamo problem sa primenom Zakona, imamo problem sa stavovima učesnika u saobraćaju, o bezbednosti u saobraćaju, o značaju bezbednog ponašanja u saobraćaju. Dok god ne izgradimo stavove, mi možemo imati Zakon kakav god hoćemo, ako ga ne poštujemo nećemo rešiti problem", kaže Milan Božović.
Prekomerna brzina, previše alkohola - svi elementi nasilničke vožnje i smrtni ishod nesreće kažnjavaju se maksimalno 12 godina zatvora, jer se smatra da je delo učinjeno sa predumišljajem. Takve presude su, međutim, retkost.
Praksa pokazuje da se oni koji izazivaju teške saobraćajne nesreće najčešće terete da su to krivično delo učinili iz nehata. Izuzetak je nedavna presuda, u kojoj je vozač osuđen na osam godina zatvora jer je pod dejstvom alkohola, pri brzini od 130 kilometara kroz čas, usmrtio četiri osobe na Pančevačkom putu. Sud je ocenio da je to delo počinjeno sa predumišljajem.
Video prilog na sajtu Rts.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs / 24sata.rs
Da ne ulazimo u te babske price tipa: odakle mu pare za auto, bahata i prebrza voznja, pijan da jedva gleda..
On je vozio svojom trakom, prosao na zeleno, isao je malo brze(ustanovice se da nije bilo 160, barem ja tako mislim gledajuci snimak), a na putu mu se odjednom isprecilo drugo vozilo. Dakle, da je vozio i duplo sporije, da nije bio pijan, opet bi ih udario...da je recimo bio Smart u pitanju, njega dovoljno Jugo da udari i zguzva, a kamoli tenk A8.
Da je on izgubio kontrolu nad autom i pokupio pesake ili drugi auto na semaforu ili u suprotnoj traci, drugu bih pricu pricao, ovako je ovaj Polo prosao na cisto crveno, sto je po meni tezi prekrsaj na raskrsnici od brze voznje.
Ne znam sta vi mislite, ali ovom liku trebaju kazne za te stvari, ne i za izazivanje saobracajne nezgode sa smrtnim slucajem, nije fer.
Zamislite da sutra neko od nas PU PU PU prodje malo brze kroz zeleno, bili pijani ili ne, svejedno, izleti vam neko i vi budete krivi?
Vozac Audija je kriv za alkohol i prekoracenje brzine. Drugi vozac za crveno. E sad, neki kazu da je semafor bio pokvaren, u sta sumnjam, ali cak i da jeste, mogao je da vidi Audi u 2 ujutru kako juri. Audi nije mogao da ga izbegne, ali se vidi da ne ide 160, vec kao sto sam pretpostavio, oko 120kmh. Vestaci kazu izmedju 106 i oko 120kmh.
Jeste kriv za alkohol ponajvise, to je veci problem od brzine...em nema dobrog rasudjivanja i osecaja brzine, em nema dobre kontrole.
NemanjaBB
Covek je bio pijan za volanom! Dalje ne treba ici. Ovom jadniku sto je prosao na crveno svetlo, i onoako ne moze da se bilo sta sudi.
Po meni, pijanac za volanom je uvek kriv! Samo ako sedne za volan i krene - on je kriv, i treba mu suditi.
A ovaj slucaj je ko stvoren za osudu za primer. Nije jedini krivac, ali bio je pijan, nije postovao propise, ucestvovao u udseu. Pa neka znaju da ce biti osudjeni ako sednu za volan pijani, pa cak i da ne skrive krivicu direktno.
I ne moraju da skrive. Meni je dovoljno sto moram da razmiljam i o takvima dok prelazim raskrsnicu...
Nbb
Slazem se sa tobom. Takodje mrzim pijane vozace. Ali u ovom slucaju to nista ne menja. Da ovaj nije prosao na crveno, ne bi bilo sudara. Vozaca Audija treba kazniti za alkohol i brzinu, tj ono sto je njegova krivica. Ovaj drugi je platio glavom crveno, a sa njim nazalost dve nevine devojke. Sta bi bilo da je vozac Audija vozio motor, 50kmh i njega udari ovaj na crveno ?!
Krivlji je ovaj na crveno, on je izazvao udes, samo sto su u ovom slucaju oni platili glavom. A isto tako je on mogao da ubije nekog ! Dakle zajednicka krivica, s tim sto je krivlji ovaj na crveno. I crveno treba da se tretira kao sto toma rece za alkohol.
Vozac Audija treba da dobije kaznu za alkohol i prekoracenje i to je to. Drugi vozac je mrtav, tako da nema sudjenja za crveno. U svakom slucaju tragedija ali ovako stoje stvari ko zeli realno da pogleda, a ne rulja da sudi. Tri zivota izgubljena ali nije mi jasan ovaj na crveno da prolazi bez gledanja ?!
U jednoj Svedskoj tinejdzeri sa 16 pocinju da polazu i skoluju se za vozace do 21 kad i dobijaju punu dozvolu. U okviru tih 5 godina prolaze svakave obuke, izmedju ostalog voze i off road i reli. Zbog ovoga Svedska ima najveci broj prvaka u reli sportu na svetu, ali to sad na stranu. Svedjani su uvideli problem neobucenih vozaca i krenuli su sa preventivnom dodatnom obukom. Jeste sad ce svi da kazu kako su oni svedjani, a mi samo obican narod. Jeste to je tacno, ali da li mislite da jedna zemlja koja placa onolike sportske klubove (svako iole obavesten zna zasto toliko novca ide sportu), koja placa odstete kojekakvim nasim tabadzijama preko, koja placa nenormalne penale zato sto nije povukkla pare koje su joj namenjene iz EU i jos mnogo toga, ne moze da plati nekoliko reklama za preventivno obrazovanje koje bi narod gledao. Neka to bude za pocetak, kasnije mogu da uvedu preventivno obrazovanje o saobracaju, putem tribina, javnih zagovaranja preko ustanova i jos mnogo sto sta. Niko od nas nije kriv sto se nalazimo u zemlji Srbiji, roditelje nismo mogli da biramo, ali mozemo da biramo da li cemo ziveti u uredjenom drustvu gde ZOBS ne sluzi policiji, vec narodu i gde policija preventivno obucava narod o losim i dobrim stvarima saobracaja.
"Covek je bio pijan za volanom! Dalje ne treba ici."
Naravno da treba, o ovome i govorim, o ovako plitkim i huškačkim "hajka" komentarima.
Ovde je primarni krivac crveno !
A sekundarni Audi.
Ali vidim da ovde imamo pravdanje prolaska na crveno, nije vazno. E pa svima takvim kazem nek prodju na crveno kad se spusti rampa i prolazi voz, sta ima veze. i da, obavezno optuziti masinovodju da je kriv !
Iako mrzim pijane vozace, ovde je to poslednja stvar, posle crvenog, pa brzine. Sto rece Nbb, isao je svojom trakom, pravo, na zeleno, sve da je isao i 300kmh, nista ne bi bilo da nije crvenog. A objasnio sam gore kako je moglo da bude da je ovaj isao 50 na motoru ili kolima, nebitno, krivac je opet crveno.
Nesreću je napraviuo čovek koji je prošao na crveno svetlo semafora.
Za alkohol i nasilničku vožnju nesumnjivo će maksimalno odgovarati čovek iz audija A8.
Sve to neće vratiti život 2 mlade devojke, kao i život čoveka koji je skrivio nezgodu.
@toma
Ne slazem se, on treba da bude za primer osudjen SAMO(po meni) kao najgore kaznjeni pijani vozac i neko za brzu voznju i to u tandemu, ali nista vise od zakona jer on nije prosao i na crveno i udario drugog vozaca.
Ja imam 28 god, ja sam maltene prestao da pijuckam i ovako, sportista sam, a o voznji pod alkoholom, to mi je misaona imenica.
Svako ko sedne pijan za volan je POTENCIJALNI UBICA, tu nema sta i treba poostriti zakon. Ali da se kola prelome na nekom ko je isao malo brze i kome se isprecio drugi auto, to nije ok.
Recimo, kad je bilo ono u Ustanickoj, kada je Mitrovic junior udario devojku(bilo na pesackom ili van) i pobegao, ne pozvavsi joj hitnu pomoc i pokusati joj pomoci, e to treba da bude primer...i jos je bio pijan cim je pobegao.
Maksimalno ga kazniti, od novca, zatvora, vozacke, sve sto mu sleduje po zakonu..ali krivicno ga goniti za ovo. Hm..
Da je on bio neki stariji lik u losijem autu, u nekom Fiatu, ne bi se potezalo toliko za bahatoscu.
Ljudi, nema kud oštriji ZOBS po pitanju alkohola. Poenta je što su kontrole retke.
Danas je recimo u Požegi na magistrali, bila kontrola svih vozača, svi su redom duvali na barikadi, bez izuzetka. To treba čeće praktikovati.
Treba uvesti veće kontrole po gradovima, ukloniti patrole policije sa svima dobro znanim bezveznim punktovima.
Ono što fali u Srbiji je edukacija od osnovne škole o ponašanju u saobraćaju.
Jednostavno, u Srbiji se ne poštuje ni jedan zakon, čak se ni porez ne plaća, radi ko šta hoće, kafići "tuku" celu noć i sl. Čemu onda se čuditi cirkusima po gradovima u kasne noćne sate, bolje reći rane jutarnje.
Prvi početak je zabrana rada ugostiteljskim objektima posle 00 časova.
Srbiaj je zemlja eldorado... Nije problem u Zakonima. Oni su menjani 100 puta, a ništa nije falilo ni onom iz SFRJ. Smanjili su dozvoljenu količinu alkohola na 0,3 promila. Čemu to, i šta je to dobro donelo?? Oni koji su pili piju i dalje.
Problem je u dokonim ljudima i njihovim balkanskim glavama.
Ovde neki ocigledno ne kapiraju razliku izmedju prelaska na crveno svetlo i bahate voznje i alkohola...
@NemanjaBB
pazi njega! Sto navodis Fijat kad ti je VW "odlicno" prosao u ovom primeru gore!?!
Oba vozaca su za strogi zatvor. Ovaj drugi, preziveli, po ubrzanom postupku, a onaj prvi, preminuli u redovnom postupku, posthumno, a sve zarad generalne prevencije.
Znaci po nekima je prolazak na crveno "fina" i normalna voznja a prekoracenje je bahatost.
Sreca pa se takvi ne pitaju, vec ce svako odgovarati za svoj deo, tj samo vozac Audija jer je jedini ziv.
Degutantno je pricati sad Fiat vs VW.
Poginulo je troje ljudi a neki polemisu tj prepiru se Fiat vs Vw, strasno !
I ovi predlozi "osuditi" za primer, to sve predlazu "strucnjaci" bez vozacke koji se ne razumeju u saobracajne propise pa misle da treba suditi varvarski i primitivno, polazeci od sebe.
Autor carobnjak 13 Jun 2014, 19:35
haha dobro, mozda je recimo bio Fiat Bravo 1.9 mjet sa 150ks, nisam mislio na krsa, misleci na Fiat.
Eto, neka bude Renault Megane. Ok? :)
Uvodjenje predmeta vezanog za saobracaj u osnovnoj i srednjoj skoli je dugorocna mera, koja je odlicna i za koju sam uvek i koja je efektivna, ali ce se njeni efekti videti tek za 12,15 pa i vise godina, nama treba adekvatna i efektivna mera odmah, mi sada imamo gomilu losih i bahatih vozaca. Bajanje profesora tipa "mora da se menja svest" znaci u prevodu na srpski jezik nema leba od toga i nista nikada nece da se promeni i da nema ideju. Ti ne mozes reklamama i kampanjama na televiziji/internetu/bilbordima koje ne dopiru do vecine vozaca uticati na bezbednost, i da se nadas da ce one fore "uspori da bi i oni bili sa nama" ili "primieti pesaka" uticati (i moliti mozda Boga) na savest vozaca - to ne pomaze jer je efekat reklama trenutan - dok je vidis ti pomisli na to i ubrzo zaboravljas jer vozac stice misljenje i stavove o voznji samo do onog trenutka kada polozi vozacki, posle toga nema efekta - to je cinjenica.
Treba uvesti jednostavan sistem i vrlo efektivan - treba dati spisak prekrsaja npr: prelezak na crveno, preticanje preko pune linije, preticanje kolone, parkiranje na pesackom prelazu, neposredno pored ukrstanja (raskrsnice), parkiranje na trotoaru i onemogucavanje kretanja pesaka i da se da onom ko prilozi fotografiju/snimak 30-50% od kazne i odmah cemo imati efekat. Baju oni o dugorocnim merama nama treba nesto odmah, sada.
Drugo pojacati kontrolu u auto-skolama, kao i pojacanu kontrolu policije (zapravo njen rad) i naravno cesce kontrole na alkohol (roker je spomenuo jednu, i u NS rade isto to u centru u vreme izlazaka u grad i sve kontrolisu bez izuzetaka) i investirati u fiksne i mobilne radare.
Smatram da je odlicno sto je polemika sto je ovde zapoceta, ali javnost se seti da o saobracajnim nezgodama (termin nesrece ne postoji) samo kada cujemo da je neko poginuo.
Niko ovde nije rekao da je vozac VW koji je prosao na crveno svetlo nevin, ali ovde se govori o sedanju za volan u alkoholisanom stanju. Sto neko jednom napisa:"sedanje u auto u alkoholisanom stanju = uzimanje uruzja u ruke". Nije bas isto, ali ako se odredjeni momenti zanemare, moglo bi se tako reci. Druga stvar, ko to kaze da bi ishod bio isti da se vozac audija pridrzavao propisa. Koliko je dozvoljeno u gradu? 50? Aj neko da mi kaze da bi isti ishod bio da je ovaj isao 50. Da ne pricamo sto bi mogao da pokusa izbegne ili zakoci, ali cak i kad bi na isti nacin udario tom brzinom, sigurno bi posledice bile mnogo blaze. Sledeca stvar, u ovakvim situacijama krivac se moze braniti nehatom, zaneo se pa malo dao gas, nikad ranije, itd, itd. Ali ovde je rec o coveku sa takvim psiholoskim profilom koji jednostavno voli takve stvari. Hvali se time sto vozi 290. Da slucajno ta slika nije nastala na autobanu? Da sam vlast, i da propisujem zakone, pozvao bih ga da objasni tu sliku. Covek bi ovako nastavio da radi, i da nije bilo onomad u Novom sadu, bilo bi mozda drugi dan na drugom mestu.
Pit
ja i ne ocekujem da se moji stavovi po ovom pitanju slazu sa nekim ko takodje ima huligansko ponasanje, i veoma slicne manire, kaceci na internet slike gde vozi motor na jednom tocku, po gradu. I to je huligansko ponasanje.
toma
Jedan od najvećih prekršaja u u saobraćaju je prolaz na crveno svetlo. Tada je čovek upucao i sebe i devojke.
Pročitaj malo ZOBS, susku praksu, veštake, pa onda baci neki komentar.
To što se tebi čini logično, nije ni logično ni tačno a nema ni utemeljenje u zakonu.
Alkohol nije uzrok ove nesreće, nije ni brzina.
Semafor i služi da bez obraćanja pažnje prođeš kroz raskrsnicu. Prolaz na crveno se smatra MAX prekršajem, a u ovom slučaju i uzrokom cele nesreće. Ostalo je bilo sve u domenima verovatnoće, jer postupak manijaka u A8 ni jedom momentu nije uticao na procenu vozača koji je stradao.
Druga priča je udes Dače Ikodinovića, jer je on velikom brzinom omeo u proceni vozača u koga je udario.
Ono što se vama čini laički logično je daleko od tačnosti.
toma
Varvarski i primitivni rezoni "suditi za primer" a ne po pravdi, naravno da ne mozemo da slazemo.
Neko za razliku od tebe ima vozacku dozvolu, vozi, ne komentarise kao ostrasceni pesak.
Mada razumem ljubomoru na svakog ko ti nije bus plus kolega...
roker
ti ocigledno ne citas sta ja pisem. Zar je tako tesko procitati dva puta, ako ne mozes da razumes iz prve. Da li sam ja rekao da vozac VW-a nije kriv? Jeste. Idi pa mu sudi! A ako mislis da ono sto ja hocu da kazem, a to je da se covek kao sto je vozac Audija, treba skloniti sa ulice za svagda, nije ispravno razmisljanje, onda smo ja i ti na suprotnim krajevima svega.
A to sto ti nazivas verovatnocom u vezi toga da li je nekog udario sa 50 ili 150 na sat, ok, ja bih dodao vrlo predvidiva verovatnoca.
Dakle, da ponovim: ne radi se o nekom za koga se moze reci da mu se to slucajno desilo. Kad smo kod verovatnoce, veoma je velika da je on to radio svaki put kad sedne u auto. Dakle bilo je pitanje trenutka kada ce neko da strada. Kolika je verovatnoca kada igras ruski rulet sa jednim metkom u burencetu?
Zasto da neko brani coveka zbog verovatnoce o tome sta ce se desiti kada pijan sedne za volan besnog auta i jurca sa 120 ili vise po gradu.
I jos jednom, niko ne brani vozaca golfa, on je napravio veci prekrsaj, ali ovaj iz Audija se jedostavno treba kazniti kaznom, koja na zalost kod nas ne postoji za takve prkrsaje, verovatno.
Ajde ovi koji ga brane, da mi kazu sta misle, ako bude osudjen zbog voznje u pijanom stanju i prekoracenja brzine, recimo 6 meseci ili mozda manje, da li on to vise nece raditi. Da li cete se osecati bezbedno u saobracaju?
Ja bih za vozju u pijanom stanju rebnuo odredjenu kaznu, a kad se nekome to desi drugi put - dozivono iskljucenje iz saobracaja. Molim lepo!
toma
Nije sporno, vozač Audija će bit kažmnjen za alkohol i nasilničku vožnju i to maksimalnom kaznom u skladu sa ZOBS om zbog javnosti.
Ne možeš da trajno skineš sa ulice ni ljude koji ubijaju sa predumišljajem, siluju.... a kamo nekoga zbog krivičnog dela iz saobraćaja.
Najveću kaznu (da li 5 ili 8 godina ne znam tačno) je dobio vozač BMW-a sa pančevakog puta koji je pijan ogromnom brzinom prošao na crveno, ubio ljude i pobegao. Prvi put je ubistvo kvalifikovano "sa predumišljajem". I tek sledi drugostepeni sudski postupak....
Pošto se već vodi postupak protiv audi manijaka, a + za ovo delo dobiće bar 16 bodova + oduzimane dozvole na godinu, ovaj će ostati bez dizvole - duže, možda 2-3 godine, uz obavezni kasiniji lekarski pregled i praktično ponovno polaganje ispita, uz pohađanje časova i psihologa.
Naravno, verovatno dobija i zatvor od 6 meseci ili bar uslovno, ali zbog BUM javnosti možda i godinu zatvora.
pit
haha, bas si opterecen mojom vozackom dozvolom.
A ti ako mislis da takvi treba da budu na ulici, slobodno nastavi da mislis tako.
I da, treba ga osuditi za primer. E sad to sto ti nemas pojma sta znaci "osuditi za primer" pa to povezujes sa necim varvarskim...
To za primer nikako ne znaci mimo zakona. Ali maksimalna kazna - da.
Pa kolika je kazna za ovoliko prekoracenje brzine u gradu? Bez da je ucestvovao u bilo kakvom udesu?
Ali bre ljudi, govorimo o coveku koji VOLI DA VOZI AUTO U PIJANOM STANJU NENORMALNIM BRZINAMA, i to mu sluzi za hvaljenje i neko dokazivanje. Mislim da su ovi ljudi stradali zbog gresaka dvojice ljudi. Jedan je vec platio. Ako moze nesto pozitivno iz ovoga da izadje to je:
1. ljudi ce valjda ozbiljnije shvatati crveno svetlo na semaforu.
2. ovaj humanoid se valjda nece vise vracati za volan. Bar ne tako brzo.
toma 23:51
Da bi pricali o tvojoj vozackoj, prvo bi trebao da je imas. ; )
Lepo ti je roker objasnio neke stvari.
Ovde se bmw pozivaju na performanse, vozne osobine dok u isto vreme zele da se predstave kao najveci postovaoci ogranicenja i propisa a svi znamo kako stoje stvari u praksi.
Zanima me samo, gde onda oni osete razliku u dinamici voznje pri 50kmh.
"Osuditi za primer" u ovom slucaju znaci osuditi ga vise nego sto je zasluzio, kao da je on prosao na crveno. Sreca pa se takvi ne pitaju, vec ce biti ( trebalo bi ) po delima.
pit
prestani da brines o mojoj dozvoli. To sto ja nisam poput tebe, koji voli da "pisa po sirotinji" i hvali se i sto ima i sto nema, ne daje ti za pravo da pljujes po blogu. I mani me se vec jednom....
Strasno je, ja verujem i da je ovome koji je voizo Audi sve ovo strasno (slucaju da nije, psihopata je spreman za dusevnu bolnicu). Ali on zaista nije kriv ni za sta vise od prekoracenja brzine. Vozio pijan ili ne, udar nije mogao izbeci, a verovatno je da je i vozac VW isto bio pijan, s obzirom da je prosao na crveno i pritom nije video ONOLIKO jaka svetla Audija. Dakle, tragedija je sigurno, ali nista se ne dobije uprianjem prsta. Sigurno je jasno da drzava ne radi svoj posao kada je u pitanju edukacija.
Autor toma 13 Jun 2014, 23:19
Ja se potpuno slazem s tobom, on treba drakonski da bude kaznjen za delo koje je ucinio, sve sem za izazivanje nesrece, jer je po meni nije ni izazvao.
Otezavajuca okolnost, mada to obicno prati jedno drugo, je alkohol + brzina...i to fina brzina.
Da je prosao na crveno i ubio ove, onda bi trebao da visi na trgu nekom, ali nije.
Svakako da ce odgovarati i za alkohol i za prebrzu voznju (cenim da je tu ogranicenje 50-60 kmh), ansvakako i za ubistvo, sud ce vec odluciti da li sa predumisljajem ili iz nehata.
Sta ce pijan za volanom, i jos duplirati ogranicenje brzine, koliko glup treba da budes za to?
Glavni krivac nesrece je, nazalost, tragicno okoncao svoj i zivot jos 2 isto tako mlade devojke, i njih nista nece vratiti.
Vozacu audija ostaje da ih, delom kriv za ovo, nosi na savesti celoga zivota. Iako nije njegova inicijalna greska u svemu ovome, iako je necija druga nesmotrenost kumovala svemu ovome, ipak bi da je vozio dozvoljenom brzinom i bez alkohola u krvi sve ovo zavrsile mnogo drugacije.
Inace na snimku nadzorne kamere koja snima audi sa zadnje strane u trenutku udesa, vidi se da je pokusao kociti par metara pre nego ce pogoditi auto u raskrsnici.