home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
renault captur

Petu godinu zaredom Renault Grupa pomera granice prodajnih rezultata. Sa 3,76 miliona prodatih jedinica Grupa je povećala prodaju za 8,5% globalno u poređenju sa 2016. godinom.

Globalno tržište zabeležilo je rast od 2,3%, dok je Renault Grupa na svetskom nivou u segmetima putničkih i LKV vozila napredovala sa čak 8,5% u poređenju sa 2016. godinom, a u pitanju je prodaja od 3.761.634 vozila. Renault je isporučio 2,67 miliona vozila, dok je Dacia takođe briljirala sa isporukom od 655.235 vozila. Segment lakih komercijalnih vozila takođe je napredovao za 4,1 posto, čime je postavio novi prodajni rekord sa 462.859 registracija.

Na evropskom tržištu koje je raslo za 3,3%, Grupa je napredovala za čak 10,8% isporučivši 1,91 milion vozila. Renault je drugi najprodavaniji brand u Evropi sa tržišnim ”share-om” od 8,2 posto čemu je doprinela mlada gama Mégana i njegovih derivata, kao i lansiranje modela Koleos u junu mesecu. Clio je zadržao poziciju drugog najprodavanijeg automobila u klasi, dok je Captur neprikosnoveno vladao na čelu urbanih crossover modela.

Renault gospodari i tržištem vozila sa nultom emisijom štetnih gasova. Naime, Renault je zadržao 23,8 tržišnog učešća kod električara ponovo kao lider tržišta koje je u velikom usponu. Model ZOE je bio najprodavaniji električni model u Evropi prošle godine sa rastom prodaje od 44 posto.

Čak i bez pomoći novog Dustera, Dacia je ponovo briljirala na evropskom tržištu. Rumunski proizvođač je postavio novi evropski rekord sa 463.712 isporuka, što je rast od čak 11,7 posto. Rekordnim brojkama kod Dacije na Starom kontinent  najviše je doprinela prodaja podmlađenog Sandera faza 2, koji se pojavio krajem 2016. godine.

Startegija mlade game vozila i geografska ekspanzija pokazale su se kao najvažnije karike u starateškom lancu, koje su opet rezultirale povećanim prodajnim volumenom u svim regijama. Renault Grupa očekuje i ove godine da nastavi sa rastom prodaje i internacionalizacije oslanjajući se na provođenje dobitne ”Drive The Future”strategije.

PR saopštenje

Foto: arhiva Autoblog.rs



čitanja : 741



Komentari