
Krajem prošle godine Seatov prvi čovek, Luca de Meo, rekao je da planiraju da Cupru učine zasebnim brendom kako bi kompaniji omogućili novu dimenziju.
Seat je već neko vreme pozicioniran kao mladanački brend Volkswagen grupe, a ovim potezom španski proizvođač bi dodatno trebalo da se etablira na tržištu kao uzbudljiva alternativa za milenijalce.
Evidentan je priličan pomak u Seatovoj ponudi modela, posebno nakon što su gamu proširili SUV-ovima Ateca i Arona. Upravo će Ateca biti drugi automobil s novom značkom Cupra.
Automobil bi trebalo da vidimo već sledećeg meseca, a Seat je takođe zaštitio imena Bolero, Salsa i Tango koja je koristio na konceptnim modelima.
Jedini model u Cuprinom portfelju je trenutno limitirana verzija Seat Leon Cupra R, ali u narednim godinama brend bi trebalo da se značajno okoristi ekspertnošću sportske divizije Seat Sport kako bi se, zahvaljujući novostečenoj slobodi, dodatno otcepio od postojeće Seatove ponude.
Ovim potezom Cupra će dobiti dušu, DNA i vlastiti identitet, zaključili su iz Seata.
Izvor: Tportal.hr
Foto i video: Seat