home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Moto GP vesti

27 Nov 2019 - 23:29 Vesti 0 Komentara
Markes

Mark Markes operisan u Barseloni

Kako prenosi Sport Klub, španski motociklista Mark Markes operisan je u sredu zbog problema sa dislokacijom desnog ramena koju je prvobitno doživeo tokom kvalifikacija u Maleziji.

Osmostruki svetski šampion hirurškom zahvatu podvrgnut je na Univerzitetskoj klinici u Barseloni, a najvažnije je da je sve prošlo u najboljem redu.

Vozač Repsol Honde je u Maleziji zbačen sa svog motora u drugoj krivini staze „Sepang“ u finišu kvalifikacija, kada je pokušao da prati Fabija Kvartarara iz Petronas Jamahe. Činilo se da je izbegao povrede u tom incidentu, ali je tokom testiranja u Heresu u ponedeljak zadobio delimičnu dislokaciju kada se na čudan način prizemljio u šljunku.

Markes je odmah potom prebačen u medicinski centar, gde je ustanovljeno da nema nikakvih povreda. Međutim, u međuvremenu se pojavila informacija da se Španac zapravo povredio u Sepangu i da je njegovo stanje pogoršao pad u ponedeljak.

Za španskog motociklistu je to drugi problem sa ramenom drugu godinu zaredom. On je doživeo dislokaciju levog ramena tokom treninga pred početak prošle sezone, tokom koje se mučio sa tim problemom, da bi bio operisan po završetku testiranja. Današnja operacija bila je manje agresivna, nadovode u Hondi.

Španac će u narednih 48 sati biti otpušten iz bolnice, a potom će započeti oporavak. Naredna sezona Moto GP šampionata startuje Velikom nagradom Katara 8. marta, a sledeća testiranja na programu su od 7. i 8. februara na stazi „Sepang“ u Maleziji.

Izvor: Sportklub.rs

Rosi zabrinut: Treba nam još

Iako Maveriku Vinjalesu ide solidno na testiranjima u Valensiji i Heresu, Valentino Rosi se prilično teško snalazi na Jamahinom motoru kog razvijaju za narednu sezonu. Na prvom testu u Heresu je bio preko sekund i po sporiji od Maverika i zato ima razloga za brigu.

Rosi i Vinjales su imali po jedan prototip za 2020. godinu na testovima u Španiji. Ti motocikli su imali nove motore, a iako su motori imali više snage bili su sporiji u odnosu na Dukati i Hondu.

"Napredovali smo ali su napredovali Dukati i Honda. U Heresu najveća brzina ne pravi razliku i zato zaostatak nije preveliki. U Valensiji je on bio veći. Očekujem promene u Sepangu ali ništa preveliko jer su veoma važni i izdržljivost i upravljivost motocikla. Sigurno ovo nije konačna verzija ali blizu smo", rekao je šef Rosijevog tima Masimo Meregali.

"Motor je za mene dobar ali zaostatak u najvećoj brzini je i dalje velik jer imaš 10 kilometara na čas manje na dugačkom pravcu to je veliki problem. Osećamo pozitivno ali treba nam još. Nadam se da će nešto napredovati za sledeću godinu", rekao je u Heresu Valentino Rosi.

Izvor: Sportklub.rs



čitanja : 684



Komentari