home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Volkswagen ID.1

Prema novim izveštajima, Volkswagen Grupa je preuzela odgovornost za razvoj svog ulaznog novog električnog automobila iz ruku Seata u reorganizaciji svojih globalnih operacija, prenosi Tportal.hr. Stvoren kao zamena za modele Volkswagen e-Up, Seat Mii Electric i Škoda Citigo-e iV, projekat bi sada trebalo da se nađe pod direktnom odgovornošću Volkswagena.

MEB platforma podupire široku paletu električnih automobila koje planira VW grupa, uključujući predstojeće modele Volkswagen ID.3, Seat El-Born i Škoda Enyaq.

Citirajući zvaničnu izjavu Seata, Automotive News Europe kaže da je odluka o povlačenju španske marke iz razvoja novog električnog automobila ulaznog nivoa doneta 'u okviru revizije globalne strategije Volkswagen Grupe koja se tiče marki, proizvodnih sistema i tržišta'.

Poznat pod radnim nazivom MEB Entry, projekat je trebalo da zajednički razviju Seat i najnoviji kineski partner VW Grupe, JAC Automobile Group. Međutim, nedavna dešavanja, uključujući odlazak predsjednika Seata Luce de Mea u Renault i preusmeravanje kineskih operacija VW Grupe, stavili su projekat u novi fokus i doveli do promene u razvojnim planovima.

JAC je već razvio električni automobil u saradnji s Volkswagenom kroz operaciju poznatu kao Jianghuai Volkswagen Automotive. Model E20x se prodaje pod kineskom markom Sol, a bazira se na modelu JAC iEV7S, s motorom od 85 kW i dometom od 300 km.

JAC je izabran za partnera u zajedničkom ulaganju za Seat, koji je prvobitno planirao da uđe na kinesko tržište 2021. Ipak, uspešnim uvođenjem marke Jetta, koja u Kini prodaje suptilno redizajnirane modele Seata, španski proizvođač je odložio planove za ulazak na najveće tržište automobila na svetu.

Još nije poznato da li će Volkswagen nastaviti saradnju ​​s JAC-om na razvoju svog ulaznog projekta električnih automobila.

Automotive News citira predstavnika VW Grupe koji kaže da je odluka da se od Seata preuzme odgovornost za MEB Entry 'povezana s odlukom Seata da ne ide u Kinu', jer 'tada ne bi imalo smisla da nastavljaju kooperaciju s JAC-om'.

Izvor: Tportal.hr / Automotive News Europe

Render: Autobild.de



čitanja : 889



Komentari